Overknee laarzen
zondag 5 september 2010 om 23:21
zondag 5 september 2010 om 23:21
quote:Boertje037 schreef op 05 september 2010 @ 23:19:
mm.. vind het bijna altijd hoerig, maar ik met mijn 1.60 zie er zowiezo niet uit met zulke laarzen. word ik een dwergje van.Ik vind het stiekem wel wat hebben maar ik ben dus ook 1.60 en ik denk dat ik lijk op de gelaarsde kat met dergelijk schoeisel
mm.. vind het bijna altijd hoerig, maar ik met mijn 1.60 zie er zowiezo niet uit met zulke laarzen. word ik een dwergje van.Ik vind het stiekem wel wat hebben maar ik ben dus ook 1.60 en ik denk dat ik lijk op de gelaarsde kat met dergelijk schoeisel
zondag 5 september 2010 om 23:23
quote:Boertje037 schreef op 05 september 2010 @ 23:19:
mm.. vind het bijna altijd hoerig, maar ik met mijn 1.60 zie er zowiezo niet uit met zulke laarzen. word ik een dwergje van.Hoerig? Het is niet mijn smaak, maar tenzij ze van zwart glanzend lakleer zijn denk ik niet dat je er hoerig uit zal zien..
mm.. vind het bijna altijd hoerig, maar ik met mijn 1.60 zie er zowiezo niet uit met zulke laarzen. word ik een dwergje van.Hoerig? Het is niet mijn smaak, maar tenzij ze van zwart glanzend lakleer zijn denk ik niet dat je er hoerig uit zal zien..
zondag 5 september 2010 om 23:42
Shoeline had je al gevonden, want daarvan zijn de plaatjes. Die vind je niet mooi. Kijk ook eens bij Omoda, die had er van vorig seizoen zelfs enkele afgeprijsd.
Van Lamica heeft Omoda zelfs rode (als ik het goed onthouden heb.)
O ja, vorig jaar heb ik een paar zacht-grijze in een winkel gepast en die stonden heel mooi. Ik kon alleen een paar sokken erin stoppen zoveel ruimte had ik over. Ik wilde alleen maar zien hoe die kleur stond. De kleur was prachtig, model minder draagbaar. Maar ieder zijn smaak.
Ik vind ze zelf niet mooi. Alleen bepaalde type vrouwen kunnen ze dragen en dan nog alleen bij de juiste outfit. Anders staan ze inderdaad snel hoerig en goedkoop, vind ook ik.
Er staan er ook nog van andere merken, maar die die heb ik vorig jaar gezien. Nu heb ik er niet op gelet.
Kijk ook eens bij de V&D, Bijenkorf (weet ik niet of die er ook heeft) en bij Ziengs, Manfield en zelfs Dolcis heeft er een paar staan.
Van Lamica heeft Omoda zelfs rode (als ik het goed onthouden heb.)
O ja, vorig jaar heb ik een paar zacht-grijze in een winkel gepast en die stonden heel mooi. Ik kon alleen een paar sokken erin stoppen zoveel ruimte had ik over. Ik wilde alleen maar zien hoe die kleur stond. De kleur was prachtig, model minder draagbaar. Maar ieder zijn smaak.
Ik vind ze zelf niet mooi. Alleen bepaalde type vrouwen kunnen ze dragen en dan nog alleen bij de juiste outfit. Anders staan ze inderdaad snel hoerig en goedkoop, vind ook ik.
Er staan er ook nog van andere merken, maar die die heb ik vorig jaar gezien. Nu heb ik er niet op gelet.
Kijk ook eens bij de V&D, Bijenkorf (weet ik niet of die er ook heeft) en bij Ziengs, Manfield en zelfs Dolcis heeft er een paar staan.
zondag 5 september 2010 om 23:45
maandag 6 september 2010 om 00:15
Ik heb een prachtig paar vorig jaar gevonden van een soort lichtgrijs bewerkt paar. Ik ben 1.87 en ik vind ze me persoonlijk wel leuk staan. Het trekt mijn lengte een beetje in verhouding, zeg maar. Ik draag ze over een spijkerbroek met daarover zo'n fladderig dingetje met een vestje, en soms onder een donkerblauw rokje tot net aan mijn knie. Het 'hoer-gehalte' hou je daar wel mee onder controle, dacht ik zo. Als het maar niet glimmend latex is en je de rest van je kleren ook niet van glimmend latex maakt komt het wel goed, geloof ik.
maandag 6 september 2010 om 00:32
Wat veel negatieve reacties over het 'hoerige' karakter van over-knees. ik heb zwarte, medium hak die zowel boven als onder knie gedragen kunnen worden. Daarbij rode high heels overkneels en zwarte, beetje espadrille-achtig (niet voor dagelijks gebruik) en draag ze zowel bij broek- of mantelpak, bij korte rokjes en bij dates-met-Lief (dan draag ik er iets anders bij).
Ik vind er niks hoerigs aan, zeker niet dat 1e paar met platte hak.
Als ik later dit jaar er geld voor heb, koop ik zeker een paar bij.
Ik vind er niks hoerigs aan, zeker niet dat 1e paar met platte hak.
Als ik later dit jaar er geld voor heb, koop ik zeker een paar bij.
maandag 6 september 2010 om 00:42
Sorry, ook hier iemand die overknee laarzen hoerig vind....
*positief knop aan*
Ik denk wel dat je moet denken aan je lengte....Want ik denk dat als je kleiner bent dan 1.70 je ze niet moet dragen, want dat doet je figuur niet goed aan.
Wat wil je er maximaal voor kwijt? Want anders kan je naar wat duurdere zaken zoals Van Dalen. Die heeft er volgens mij ook altijd wel een paar van zulke modellen.
*positief knop aan*
Ik denk wel dat je moet denken aan je lengte....Want ik denk dat als je kleiner bent dan 1.70 je ze niet moet dragen, want dat doet je figuur niet goed aan.
Wat wil je er maximaal voor kwijt? Want anders kan je naar wat duurdere zaken zoals Van Dalen. Die heeft er volgens mij ook altijd wel een paar van zulke modellen.
maandag 6 september 2010 om 05:38
Als je ze van mooi suede koopt zijn ze niet hoerig hoor. Ik zou ze dan dragen met een skinny en een leuk vest/trui. Als je het met een rokje doet.wel een rokje dat nog over je laars komt. Ik wil ze wel(maakt je juist langer, mits je slank bent. Als je niet slank bent is het meestal geen gezicht) maar heb er even geen geld voor.
maandag 6 september 2010 om 08:00
Deze zomer hadden ze in Florence prachtige overknee laarzen.
Niets hoerigs aan.
Het ligt ook wel aan je eigen uiterlijk. Heb je kapot geblondeerd haar en een lijntje om je lippen, dan zal elke schoen ordinair staan.
Heeft dan niets met de schoen te maken, maar met het type dat ze draagt.
Ik vind wel dat je dit soort laarzen van een goede kwaliteit moet kopen.
Shoeline vind ik goedkope rommel, de voorbeelden vind ik helemaal niets.
Kijk eens bij Daniel Dentici in Amsterdam, of Ab Donkers.
Niets hoerigs aan.
Het ligt ook wel aan je eigen uiterlijk. Heb je kapot geblondeerd haar en een lijntje om je lippen, dan zal elke schoen ordinair staan.
Heeft dan niets met de schoen te maken, maar met het type dat ze draagt.
Ik vind wel dat je dit soort laarzen van een goede kwaliteit moet kopen.
Shoeline vind ik goedkope rommel, de voorbeelden vind ik helemaal niets.
Kijk eens bij Daniel Dentici in Amsterdam, of Ab Donkers.
maandag 6 september 2010 om 08:25
maandag 6 september 2010 om 08:34
Als je lange benen hebt kun je ze vaak ook niet goed dragen, ik heb wel eens een paar gekocht zonder dat ik het wist.
Toen ik achteraf de beschrijving een keer las bleken het over-knee laarzen te zijn en die zaten bij mij precies goed tot aan mijn knie
De meeste laarzen zijn te kort, de bovenkant komt dan tot halverwege mijn kuit, ziet er niet uit
Toen ik achteraf de beschrijving een keer las bleken het over-knee laarzen te zijn en die zaten bij mij precies goed tot aan mijn knie
De meeste laarzen zijn te kort, de bovenkant komt dan tot halverwege mijn kuit, ziet er niet uit
maandag 6 september 2010 om 08:37
quote:Madieken schreef op 06 september 2010 @ 08:25:
Tommy Hillfiger heeft leuke stoere. Ik heb ze aangepast, maar bij 1.60 is het inderdaad niks, kan ik jullie vertellen
[afbeelding]
Hillfiger valt trouwens wel groot, heb normaal maat 36 maar die zaten nog te ruim.
Hm, zie nu net dat het wel een heel andere prijsklasse is. Maar goed, wel stoere schoenen. Die zijn lelijk! (sorry voor de gene die ze wel mooi vind)
Tommy Hillfiger heeft leuke stoere. Ik heb ze aangepast, maar bij 1.60 is het inderdaad niks, kan ik jullie vertellen
[afbeelding]
Hillfiger valt trouwens wel groot, heb normaal maat 36 maar die zaten nog te ruim.
Hm, zie nu net dat het wel een heel andere prijsklasse is. Maar goed, wel stoere schoenen. Die zijn lelijk! (sorry voor de gene die ze wel mooi vind)