Mode & Beauty alle pijlers

Overknee laarzen

05-09-2010 23:07 126 berichten
Wie weet waar je leuke overknee laarzen kan kopen?

Ik heb wel wat gezien maar zoek leukere.

Wat vinden jullie van deze?

Zelfde laars alleen opgevouwen en een andere kleur.

Groeten
Alle reacties Link kopieren
Miertje, heb je een plaatje van die van duoboots?
quote:Melpomene schreef op 06 september 2010 @ 20:35:

Dit kan me echt niet bekoren. Ik ben hogehakkenverslaafde.

Ik vind een mooie rok of jurk zonder hoge(re) hakken vaak heel onelegant, kan me niet voorstellen dat ik onder een mooie zijden jurk of kokerrok met platte schoenen zou rondlopen. Dat bederft voor mij het hele effect.Ik vind hakken ook geweldig, en heb er genoeg van in de kast staan, maar als ik boodschappen doe/in de speeltuin van de glijbaan roets o.i.d. heb ik toch liever platte ballerina's of laarzen aan.
Quote: miertje M, 1 uur geleden

Ik wil ze ook, ben 174 en heb (....)

Das best oud
quote:Melpomene schreef op 06 september 2010 @ 20:35:

Dit kan me echt niet bekoren. Ik ben hogehakkenverslaafde.

Ik vind een mooie rok of jurk zonder hoge(re) hakken vaak heel onelegant, kan me niet voorstellen dat ik onder een mooie zijden jurk of kokerrok met platte schoenen zou rondlopen. Dat bederft voor mij het hele effect.Ik ook, maar ja, vanwege een beenblessure zijn hakken voor de rest van mijn leven van de baan. Heb er nog steeds veel moeite mee, maar je moet toch roeien met de riemen die je hebt, en dan zijn de laarzen in dit topic toch al heel veel mooier dan de meeste andere alternatieven.
@ Blackdress - Als ik boodschappen doe, draag ik ze ook, maar dan 8 cm of zo.

Ik moet erbij zeggen, dat ik thuis mijn kantoor heb, en dan gewoon blootsvoets rondloop of op mijn pantoffeltjes.

"Vroeger" droeg ik altijd hoge hakken.

In de speeltuin kom ik nooit.

@Eliane: dat lijkt me echt heel vervelend. Lijkt me inderdaad lastig iets te vinden wat toch leuk is.
quote:Lizzl schreef op 06 september 2010 @ 22:28:

Quote: miertje M, 1 uur geleden

Ik wil ze ook, ben 174 en heb (....)

Das best oud En dan nog zo kwiek forummen!
Ik heb mijn overknee schoenen gekocht bij de manfield van de Black collection.

Ben er echt heel blij mee. Eindelijk overknee laarzen met hak, ong. 10 cm, waarvan ik zelf vind dat ze niet hoerig staan.

Ik combineer ze met een jurkje, als het een wat korter jurkje is dan met een maillot en als het jurkje wat langer is en het is mooi weer gewoon lekker zonder. Ik zou ze nooit op een spijkerbroek dragen. Hij sluit goed aan en dan krijg je van die gekke bobbels bij je enkels.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 september 2010 @ 09:31:

Ik vind overknees prachtig tenzij goed gecombineerd, Nee, als je het goed combineert, wordt het natuurlijk niks meer
Staat ie al in Eausm?
Nu wel
Ik wil ze ook! Maar wel met hak.

Ga toch maar 'ns op jacht. Twijfel wel, vraag me af of dit niet alleen leuk is bij meiden van rond de 20....
quote:dangeensuus schreef op 06 september 2010 @ 14:53:

Helemaal mee eens Mel

Draag je een hooggehakte zwarte overknee met netkousen en een ultrastrak en kort jurkje, ja dan zet je echt een bepaald beeld neer

Ik vind het meer iets voor een witte legging.

Van Shabbies heb ik blauwe overknees gezien, ik vond ze echt spuuglelijk.
Rechts bovenaan de site staat een advertentie van Omada. Dit is het gedeelte waar ik je de tip geef. Nu moet ik even mijn verbazing uitspreken..... Ik had ze ook vroeger toen ik 14 jaar was en dat is dus al meer dan 20 jaar geleden. Hebben ze toch gelijk dat alles weer terug komt. Overigens klopt het dat het niet staat als je klein van stuk bent. Mijn excuus was dat ik heel jong was en dan wil je er wel bij horen natuurlijk, en ze zakken af als je te dunne benen hebt
ik heb geen dunne benen!

(eindelijk een voordeeltje??)
Hier klik hebben ze een ruime en betaalbare collectie. Zelfs bij Scapino hebben ze er staan.
Tango heeft ze ook:

http://www.tangoshoes.com/
Bij V&D zag ik ze ook, in zwart leer, en maar 99,95.

Waren mooi en zaten lekker. Maar ik zocht juist een laars zonder die flappen. Ik vind het niet hoerig hoor, dat ligt helemaal aan de rest van je stijl, zoals met alles.
quote:Madieken schreef op 06 september 2010 @ 08:48:

[...]

Echt? Het zijn hele simpele bruine laarzen zonder hak, wat is daar nou lelijk aan? Ik vind het net Shabbies maar dan met een klein stukje extra. Maar ja, misschien vind jij Shabbies ook wel lelijk, weet ik veel Ik vind ze wel mooi. Lekker simpel. Ik houd dan ook niet van hakken.
Ik vind ze dan wel mooi,en dan in suede vind ik minder ordinair staan dan in leer. Staat zo mooi heb een paar aan gehad zwarte bij de Manfield,en dat op een mooie legging. Denk dat ik ze aan ga schaffen .
Als je wat kleiner bent is een overknee laars met hak wel mooier. Bij langere dames juist het tegenovergestelde. Zucht...ik heb een paar gezien dat ik zo graag wil. maar 160 euro. En dat gaat me even echt niet lukken vrees ik ga maar op zoek naar een goedkope versie.
Ze zijn niet hoerig hoor je moet ze gewoon goed combineren en niet met een te kort jurkje en gaten panty nee dat is ordi maar gewoon met een jeanslegging mooie lange trui of vest tuniek ishet best classie
Een jeanslegging is nooit 'classy'. Brrr.
Hahhahaa ik bedoel er eigenlijk mee niet ordinair hahaha oke laat maar smaken verschil natuurlijk ;)
En garde!! 1 voor allen, allen voor 1. Kan leuk zijn....maar niet modisch gezien.

Ben bang dat juist die goedkopere modellen gaan slobberen om het been. Het is toch de bedoeling dat het strak om het been heen zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven