Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wat goed Naatie
Op wat voor kilo´s verloren zit jij nu Bam, gaat het de goede kant op?

Wat een rust hier dit weekend zeg.
Bridges, gefeliciteerd met je moeder. Hoe was de speeltuin?

Kokos, hoe gaat het met Lianne?

Mal, wat opgeknapt?
Goeiemorgen.

Goed plaatje bam
Knap hoor Naat, 12 kilo minder yeah!

Amalia, zitten er soms entiteiten bij jou in de straat nooit nare dingen gezien? Drek komt het oplossen he!

Nou vanmorgen eindelijk het goede busje voor Mr J, komen ze al om 7:15 uur. Hij liep nog in de pyama (normaal is het 8 uur). Ik heb aangegeven aan de chauffeur dat hij dat niet gaat redden, want hij is nu al zo moe eind van de dag, en ik vind het ook zielig dat hij dan anderhalf uur in de bus moet. Nu komen ze hem als laatste halen, dus 8:15 uur. Gelukkig konden we het meteen regelen met de chauffeur.
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn dat je het met de chauffeur op kon lossen, Mal! 7.15 ook wel vroeg natuurlijk. Zit er nu ook al iemand bij in het busje of is dat nog niet geregeld?

Je had het laatst over een nieuwe wandkast, wat voor 1 is het geworden of heb ik daar overheen gelezen?

Bam, goed plaatje

Naat, goed hoor, 12 kilo eraf!

Maxi gaat vandaag op de schoolfoto, ik wilde een roze overhemd aandoen, maar dat mocht niet Gelukkig was die die hij uitkoos ook leuk
Naat, zielig voor T dat het zo gaat. Durft hij wel op een potje te poepen? Heb je al die trucs allemaal al uitgehaald?

-12
Mamax, haha kleine metroman.

Er zit nu inderdaad begeleiding op de bus, wel zo veilig.
Star, ben je tuus of op het werk?
Hier ook schoolfoto vandaag
quote:Maleficent schreef op 06 september 2010 @ 09:15:

Star, ben je tuus of op het werk?Werk.
Naatie, in een aantal ziekenhuizen heb je ook een speciale poeppoli, kun je niet een verwijzing daar naartoe krijgen? Sne voor het mannetje als hij zo bang is om te poepen. Hoe gaan ze daar op school mee om?
Grappig Star! Ceetje ook helemaal opgedoft naar school?
Whoehahahahaha ik pies in broek om je Suus op topic van Z.
quote:mamax schreef op 06 september 2010 @ 09:22:

Grappig Star! Ceetje ook helemaal opgedoft naar school?Gewoon een schattig KL-jurkje aan
Maak me maar jaloers! Als hij Mega Mindy kijkt loopt Maxi wel op mijn hakken, maar een jurkje krijg ik hem niet in natuurlijk

V. = Z. ! Verklaart nu ineens een hoop.
Zoyla?
Hai!
Ja die, Bam. En hai
goedemorgen!

V=Z... wat een megamuts, sorry hoor heb het even half gelezen maar ben je dan aandachtgeil of niet?

Zo dat is er uit

Mal, wat een gedoe met de bus., Gelukkig heb je het nu goed kunnen regelen, moeten kindjes dan echt zo lang in de bus zitten iedere dag? Wow, vind ik best wel een opgave. En precies wat jij schrijft het is voor die kleintjes al heel vermoeiend zo'n hele dag. Vandaag weer ? En had je nog gebeld naar de gyn of vk?

Star, wat leuk een KL jurkje, ben benieuwd naar de foto.

Mamax, moet wel lachen om Maxi, T heeft die ambities gelukkig nog niet. L daarentegen wel, die sjouwt al met alle schoenen in de rondte.

Naatie, en -12kg goed zeg. En ik zou ook, wat mamax zegt, even naar het ZH bellen en vragen naar de poeppoli. Werkt echt goed.

Amalia, DO nog kunnen spotten? Hoe gaat het nu 's ochtends met het wegbreng ritme?
Enka, morgen heb ik afspraken bij VK en gyn. Inderdaad wel weer een beetje groen vandaag. Als ik niks doe dan gaat het wel goed, maar zodra ik een beetje bezig ga dan is het weer
Yep, that's Zoyla.
Vind het sowieso wel wat vaag om dat te bespreken op een forum. Dat moet je toch zelf beslissen met je man.

Ik zie mij al een topic openen; is het verstandig dat ik een tweede kind wil? gaat niemand wat aan toch?
Wij een druk maar leuk weekend achter de rug.

Vrijdag verjaardag waar ik mijn eerste taart in opdracht moest leveren, gelukkig helemaal goedgekeurd.

Zaterdag moest T eerst zwemmen en hij mag de volgende keer naar het volgende badje, eindelijk... Hij was steeds erg aan het spelen ipv zwemmen dus liet weinig zien maar nu dus gelukkig wel.

's Middags zijn we met de stoomtrein geweest naar de havens van Rotterdam, toen een stuk met de bus naar het haven info centrum, daar mocht T brand blussen en kreeg hij een nepwond en vervolgens met de boot weer naar hartje Rotterdam. Was erg leuk. En T vindt nu dat hij brandweerman is want hij kan brand blussen

En gisteren eerst visite in Almeren en vervolgens een verjaardag in Utrecht, nou en toen was het weekend weer voorbij.

Om dan vandaag maar met een schone lei te beginnen heb ik Sonja maar weer eens uit de kast getrokken en ga ik beginnen met Start to Run met Evy, (MP3's met hardlooptrainingen) ooit moet het toch lukken
Ach gewoon weer aandacht nodig. En spullen als het zover is. Uitschot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven