Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh en met de oren van L gaat het nu heel goed, hij zegt nu (dus na twee weken) papa en bijna T's naam, vliegtuig, vogel, schoenen en fiets. Papa is duidelijk te verstaan en die andere woorden zijn voor ons te verstaan :-)

Maar ik ben heel erg blij dat je nu dus ook merkt dat het echt heeft geholpen.
Ik kan niet zo goed tegen dat soort mensen dus ik ga me er ook niet inmengen
quote:Maleficent schreef op 06 september 2010 @ 10:56:

Enka, morgen heb ik afspraken bij VK en gyn. Inderdaad wel weer een beetje groen vandaag. Als ik niks doe dan gaat het wel goed, maar zodra ik een beetje bezig ga dan is het weer [afbeelding]Ik zeg, lekker doorkotsen, maak jij je ook geen zorgen
quote:Star schreef op 06 september 2010 @ 11:01:

Ach gewoon weer aandacht nodig. En spullen als het zover is. Uitschot.Is dat die muts die niet zeker weet of ze 4 kinderen wil?
Wat schattig, een klein brandweermannetje
Wat zeg je dat netjes Enka
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 06 september 2010 @ 11:04:

[...]

Ik zeg, lekker doorkotsen, maak jij je ook geen zorgen Nou ja behalve dan of het glazuur van de toiletpot het wel houdt dan
quote:Maleficent schreef op 06 september 2010 @ 10:58:

Vind het sowieso wel wat vaag om dat te bespreken op een forum. Dat moet je toch zelf beslissen met je man.

Ik zie mij al een topic openen; is het verstandig dat ik een tweede kind wil? gaat niemand wat aan toch?Jij hebt de plicht hier eerst alles met ons te overleggen voordat je een beslissing neemt
Klinkt als een bijzonder geslaagd weekend Enka! Leuk hoor.

Malman was met Mr J naar Plopsaland geweest en hij vond het allemaal prachtig. Vooral om de echte Bumba te zien!
quote:enka schreef op 06 september 2010 @ 11:02:

Oh en met de oren van L gaat het nu heel goed, hij zegt nu (dus na twee weken) papa en bijna T's naam, vliegtuig, vogel, schoenen en fiets. Papa is duidelijk te verstaan en die andere woorden zijn voor ons te verstaan :-)

Maar ik ben heel erg blij dat je nu dus ook merkt dat het echt heeft geholpen.Wat fijn
quote:enka schreef op 06 september 2010 @ 11:02:

Maar ik ben heel erg blij dat je nu dus ook merkt dat het echt heeft geholpen.Wat fijn
quote:bambino schreef op 06 september 2010 @ 11:06:

[...]

Jij hebt de plicht hier eerst alles met ons te overleggen voordat je een beslissing neemt

Euhm, welke kleur stofjes moet ik kopen voor de wieg?

Waar haal ik gordijnen voor de babykamer?
quote:Maleficent schreef op 06 september 2010 @ 11:06:

[...]

Nou ja behalve dan of het glazuur van de toiletpot het wel houdt dan Dan heb je een reden om een nieuwe te kopen
Fijn dat de operatie zo'n succes is Enka!
quote:Maleficent schreef op 06 september 2010 @ 11:08:

[...]

Euhm, welke kleur stofjes moet ik kopen voor de wieg?

Waar haal ik gordijnen voor de babykamer?

dit lijkt me wel wat
Ja dat is Zoyla ja Bam.
Ik vind dat wiegje wel echt schattig
Ik heb al een heel oud wiegje, heel schattig. Mr J heeft er ook in geslapen, het eerste half jaar.

Maar ik vind hem niet zo leuk bekleed. Mijn moeder wil hem opnieuw bekleden voor me.
Dit is het wiegje. Er zit ook nog een hemeltje aan, en je kunt hem vastzetten maar ook los, en dan kan hij wiegen.

Wat was hij nog klein hier he! Schatje
quote:Maleficent schreef op 06 september 2010 @ 11:16:

Ik heb al een heel oud wiegje, heel schattig. Mr J heeft er ook in geslapen, het eerste half jaar.

Maar ik vind hem niet zo leuk bekleed. Mijn moeder wil hem opnieuw bekleden voor me.Ik zit je ook te stangen muts hahaha
wat lief, Mal!
quote:Star schreef op 06 september 2010 @ 11:11:

Ja dat is Zoyla ja Bam.Ik vond haar al zo genaaid over komen en zo'n bekende schrijfstijl..
quote:Star schreef op 06 september 2010 @ 11:13:

Ik vind dat wiegje wel echt schattig die stof toch hopelijk niet?
De stof die er nu op zit, daar zitten van hele kleine visjes op. Van die gelovige visjes zeg maar.

Maar toen kregen we de wieg vrij laat (van een vriendin van ons), dus hebben we hem niet opnieuw laten bekleden. Nu hebben we tijd zat, dus ik wil nu een leuk stofje.
Ik herken hem niet meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven