Werk & Studie alle pijlers

Thuiswerk

06-09-2010 12:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Is er nou eigenlijk leuk en eerlijk thuiswerk??

Dus geen piramidespellen of oplichterij ofzo dan he

Want ik kom echt buitens huis nergens aan de bak, dus vandaar dat ik zit te snuffelen naar thuiswerk. En ik hoef er geen miljonair mee te worden, de huur betalen is al leuk zat

Alleen zie ik door de vage onduidelijke sites bomen het bos niet meer

Dus: Bestaat het? Ja of Nee??

En voor de leuk gewoon een poll

Bestaat het?

Totaal aantal stemmen: 26

Ja (4%)
Nee (31%)
Misschien (4%)
Zegiklekkerniet! Geen stemmen
Ik ben er miljonair door! Geen stemmen
Ik wil alleen de uitslag zien (35%)
Ik heb PMS! (4%)
Ik heb zin in wat lekkers. (4%)
Ik hoorde net het luchtalarm! (15%)
Tralalielala! (4%)
Het beste thuiswerk is van je hobby je werk maken. De rest is vaak veel werk voor heel weinig geld.
Thuiswerk bestaat zo goed als niet. Sowieso, wanneer je moet betalen om te kunnen beginnen zijn oplichterspraktijken. Je kan wel vanuit huis sex-gesprekken doen. En dat schijnt wel aardig te betalen. Maar dat moet je maar kunnen. Maar dingen als enveloppen dichtlikken of pennen inpakken bestaat gewoon niet.

Ik weet niet hoe het met je administratieve aanleg zit, maar anders zou je eeb skunnen informeren bij bedrijven in d ebuurt of ze geen typ-werk voor je hebben wat je thuis kan doen. Of oproep-notuliste.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh das ook een leuk idee!

Ik verwacht er ook echt niet rijk van te worden ofzo hoor (Al schreeuwen die websites het nog zo hard )

Ik begin gewoon een beetje gefrustreerd van de arbeidsmarkt te raken!! (ja, na een jaar zoeken al )
Is het tegenwoordig een trend dit soort topics te openen? Elke paar weken komt deze vraag voorbij.

Nee, er is nauwelijks thuiswerk en de bedrijven waarvoor je moet betalen zijn gewoon oplichters!
Oke dan weet ik genoeg

Slotje
@Namine

Je kunt ook webcamwerk doen, als je dat niet erg vindt. Schijnt goed geld op te kunnen leveren. Zou graag willen dat ik zelf wat minder principieel was en het me niet zo zou boeien.

Check islive.nl even. Via die site zou je dat eventueel kunnen doen...
Helaas is dat er niet. Ik weet wel van een paar dames die dan via-via de verpakking doen van een webwinkel en zorgdragen voor de vezending. Maar ja... daar moet je wel (even) voor uit huis. En opslagruimte hebben.

Ik kan me wel voorstellen dat je gefrustreerd raakt. Misschien kan je af-en-toe een vriendin/vriend helpen bij haar/zijn bedrijf? Hier nodigen we geregeld bekenden uit voor extra klussen voor stress-perioden.
Volg je hart. Dat klopt.
@Confiture: Neh dat wil ik echt niet!

@Pink: Het is niet dat ik mijn huis niet uit wil ofzo hoor, ik ben gewoon mijn arbeidsmarktgrenzen aan het verkennen haha!

Bedankt weer
Hey zit met hetzelfde en ben ondertussen al eens met open ogen in zo'n oplicht toestand terecht gekomen (hoe dom, maar ja) ik hoop dat ik daar ondertussen van af ben.

er zijn ook zogenoemde spaarsites (clix) en dat je online enquêtes kan invullen, heb me nog niet ingeschreven daarvoor, maar het lijkt ook een eventuele optie.
Euroclix en moneymiljonair leveren je hooguit 5 euro in de maand op, het lukt me maar niet om er rond van te komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven