En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Héle goeie morgens meisjes,

Zon, jij laat me al vroeg op de ochtend lachen.

Ik zag dat je na middernacht had gepost dus ik dacht: aha daar duik ik lekker boven op!!!

En wat lees ik ; red , hou je mond maar dicht !

Laat maar weten wanneer je weer stoofpeertjes kookt.

Tegen de tijd dat de rengdan ontdooit is sta ik voor je deur.

Myleentje

ik kan niks anders dan me aansluiten bij festen meid.

Je verdiend het zó om gelukkig te zijn , je lekker in je vel te voelen.

Kom eens wat vaker voor jezelf op.

We zijn niet alleen op deze wereld om het steeds alleen maar anderen naar hun zin te maken.

Denk daaraan.

Ik hoop niet dat die dure beignet je uit je slaap gehouden heeft.

Yam (f) hoe is het met jou en hoe staat het met de blessure van die macho van je?

Was weer even slikken toen er gister een blauwe enveloppe op de mat viel; of ik ff voor 17 jan. 1781 euro wil overmaken !!!!!!

Ex komt maandag kijken of ik hier iets tegen kan ondernemen.

Ik probeer me er nu nog maar niet al te druk om te maken daar dat toch niks aan de situatie veranderd.

Ik doe alles nu maar stapje voor stapje en ik vind dat ik al een behoorlijke pad heb afgelegd.

Nu in het weekend maar ff lekker niks doen aan geldzaken en/of sollicitaties.

Even de batterij opladen zodat ik maandag mijn pad

[ of moet ik zeggen strijd] weer kan vervolgen.
hey lieve Red das verdomme schrikken meid van die blauwe enveloppe, bel maandag snel op en tref en regeling wat een gigantisch bedrag zeg! ik lees al een tijdje mee, en vindt je een topper, je rooit het allemaal maar in je eentje

Tijden geleden schreef jij ook op de zoektocht naar...als ik het mij kan herrineren? je relatie is dus voorbij he?

knuf
De zoektocht naar , heb ik heel in het begin toen ik op dit forum kwam wel eens gepost ja dat klopt.

Maar had toen eigenlijk het idee dat ik er niet tussen kwam.

Met ex bedoel ik (v)echtgenoot voor bijna 19 jaar die al die jaren dat ik voor mezelf werkte altijd mijn belasting heeft ingevuld.

Als er al iets fout mocht zijn weet hij wel hoe of wat te doen.

En voor de rest dop ik mijn eigen boontjes idd.

Zal ook nooit weer de fout maken alles uit handen te geven aan een partner zodat je uiteindelijk van hem afhankelijk wordt.

Nee, deze dame blijf baas in eigen beurs!!!!!! en baas over al wat van mij is nu.

Mijn prins op het witte paard mag me meevoeren naar waar hij wilt, maar als dat paard [ in de gang ] schijt mag ie 't toch echt zelf opruimen hoor. \\:-)//

Fijne avond allemaal en ophouden nu met me de oren van het hoofd te kletsen jullie.
goedenmorgen leutertjes

alweer woensdag , wat gaat de tijd snel!
Goeie morgen lieve Yam ,

Hoop dat alles goed met je gaat.

Ook met de rest hoop ik dat alles naar wens verloopt.

Ik weet inmiddels dat ik het hele bedrag van de belasting toch zal moeten ophoesten.

Heb gister meteen een verzoek ingediend voor een betalingsregeling.

Komt nog eens bovenop dat de medicatie van mn hond 2x zo hoog wordt dan daarvoor omdat ze weer een epileptische aanval heeft gehad.

Ze was alweer begonnen om het vloerkleed kapot te trekken en heeft als een bezetene op een supwoofer staan bijten.

Gister nacht ben ik dik 4 uur met dr in de weer geweest om dr te kalmeren en zo.

Op dit moment gaat t weer beter maar het betekent wel dat ik het dubbele aan kosten kwijt ben aan haar medicijnen vanaf nu want terug naar een lagere dosis kan niet meer.

Ik mag al blij zijn dat ze goed reageerde op de verhoogde dosis anders had ze er andere medicijnen bij gekregen en/of zelfs valium.

Soms voelt het alsof ik door pech wordt achtervolgt nu.

Maar ik hou de moed er in.

Ook voor mij zal de zon weer een keer doorbreken toch?!

Voor ieder een dikke kus en een fijne dag gewenst.
Even een knuffel voor Redlock, en kom je ook lekker Nieten joh. xxx
Even een voor alle leutertjes. Lang hier niet geschreven. Niet omdat ik het niet wilde maar het is op een ander topic toch tegen mij gebruikt. Is ten alle tijden mijn eigen schuld omdat ik zelf die info en mijn ziel hier neer heb gelegd. Maar soms als je schrijft dan sta je er niet zo bij stil. Ik schreef ook al maanden bij het Niet-groepje en daar sneeuw je lekker heel snel onder. 30 pagina's door moeten ploegen op een dag is geen uitzondering. Ook soms wel jammer want hier had je meer dat je alles van elkaar wist. Maar soms ook fijn als je er doorheen zit is er meestal wel iemand op dat moment online. En ach, van alle leuters die ik ken heb ik de emailadressen en vele hebben het andere topic ook ontdekt.

Ondanks dat ik nu bewust even een tijdje niet bij relatie ben geweest vind ik het ook jammer. De laatste weken heb ik alleen op topics gekeken die bij de laatste 10 stonden maar niet meer zelf naar de pijler gegaan.

Om mijn verhaal nu hier en op het andere topic te zetten zie ik ook niet de toegevoegde waarde van. Tsja, niets is uitgesloten maar ik kijk wel wie er hier nog komen.

Truste leuters. xmv
Het gaat ff niet goed met redje,

Ben gister weer compleet ingestort, zo erg dat ik een flinke greep in de doos paracetamol heb gedaan in de hoorp niet meer wakker te worden,

Maarja, redje d'r ogen gingen weer gewoom open bvandaag.

Ben zelfs wezen werken, voor het eerts in 4 mnd.

werkgever belde me vanmiddag op dat ie de arboarts heeft gebeld en ze hebben samen besloten dat ik voorlopig nog niet aan het wek mag.

Ik dacht écht dat ik alles onder controle had maar alle ellende van de afgelopen jaren stak in alle heftigheid de kop op.

Komt misschien ook bij dat als ik 'savonds buiten loop en mensen gezellig samen aan tafel zie zitten met een hoop lol en plezier en de wetenschap dat zij straks samen zijn met vrienden en familie de feestdagen door gaan brengen ik dat allemaal niet heb.

Wil absoluut niet zielig over komen dus beoordeel mij daar alsjeblieft niet op.

Ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt daar ik dat alleen met jullie hier kan delen.

dikke kus
redlockje ... decembermaanden geforceerde gezelligheid ....

een blik oud zeer wat genadeloos open gaat, en je je snijd aan de scherpe randen ....

He bah, Redje wat naar!

ik had gehoopt positieve berichten te lezen, juist omdat je zo graag weer aan het werk wilde. Is iets van therapie om alles vanuit het verleden te verwerken een idee?

En meel gerust hoor!!
Kom net bij de huisarts vandaan.

Heb nu een afspraak met een psychologe maar kan pas 16 januari terecht.

Omschrijving in verwijsbrief: extreem moe, depressief/burnout

en een woord dat ik niet ken: hyperesthetisch emotioneel syndroom.

Zal zo eerst even op google zoeken wat dat dan wel mag zijn.
Hey meis, wat vervelend allemaal. Heb je wel iemand waar je tot die tijd mee kan praten? Laat je niet kisten. Doe rustig aan. Je wilt natuurlijk heel graag maar je lichaam even niet. Heb je iets van de huisarts gehad voor je depressie? Vraag anders tijdelijk iets. Misschien voor 1 weekje om beter te slapen. Slaap tekort kan je ook slopen. Je hebt ook de mogelijkheid om online hulp te krijgen. Interapy heet dat, ik heb evt de site voor je. Maar dat is ook met verwijzing van je huisarts alleen. En ik weet niet of je daar wel direct geholpen kan worden. En het is online.

Nou dikke knuf meis.
Ik wil alle Leuters een beestachtig goed 2008 toewensen.

Altijd gevaarlijk om namen te gaan noemen want ik zou het erg vinden iemand te vergeten maar ik ga een poging wagen.

Lieve Iseo, Redlock, Zonnetje, Mormelina, Shi, Mamzie, Yam en Fest,

voor jullie allemaal zoveel liefs, goeds, geluk, gezondheid gewenst. Allemaal jullie eigen verhaal maar allemaal veel te verduren gehad in 2007. Meer dan je lief is. Laten we hopen dat 2008 voor ons allen veel beter mag zijn dan het afgelopen jaar. Met frisse moed er weer tegenaan gaan. Het nare achter ons laten. Laten proberen er het beste van te maken, hoe moeilijk dan ook.

Heel veel liefs van mij XXX.

ps. leuters loopt niet echt meer op dit moment, maar jullie hebben mijn emailadres en tel.nr. Ik ben er als er wat is.

Nou hoop ik dat niemand ben vergeten in het even snel posten hier maar ik bedoel dit voor ALLE Leuters hoor!!!! Ook oud Leutertjes. En de meelezers.

Ik hoop dat ReinaAzura hier nog even leest, voor jou ook het allerbeste meis!!!! Zie hierboven.
Ik zal het nog eens uppen voor het topic straks niet meer bestaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven