Idioot groot leeftijdsverschil
maandag 6 september 2010 om 23:30
Nog niet zo heel lang geleden heb ik de knoop doorgehakt...zit midden in een echtscheiding ... heb er jarenlang voor geknokt ...maar het werkt niet... Moet nog veel geregeld worden .. en heb er vrede mee dat deze stap gezet is ... Maar nu ... krijg uit onverwachte hoek heel veel steun in deze rotperiode ... deze steun begint om te slaan in meer was wel het laatste waar ik nu naar op zoek was .. maar ... hijs lief, leuk, een grote steun .... maar.....hijs nog zooooo jong! We beginnen niets voordat alles hier afgerond is .... het gevoel is volledig wederzijds en voel me soms als een heel jonge puber ... welk leeftijdsverschil is acceptabel? Hij vind dat onze leeftijden er niet toe doen en dat we "ons" straks een kans moeten geven ... aan de ene kant wil ik wl .... zijn leeftijd houdt me tegen ... ervaringen met een heel jonge lover?
maandag 6 september 2010 om 23:38
maandag 6 september 2010 om 23:39
maandag 6 september 2010 om 23:40
maandag 6 september 2010 om 23:41
quote:NymphadoraTonks schreef op 06 september 2010 @ 23:39:
[...]
Wel als hij nog bij zijn ouders woont en zij bij wijze van spreke haar hangtiet al over haar schouder kan gooien...
En hij het dan maar voor gezien houdt en nog kinderen wil in de toekomst..
Kan voor latere of geen zorg zijn toch?
Persoonlijk zou het niet mijn voorkeur hebben .
[...]
Wel als hij nog bij zijn ouders woont en zij bij wijze van spreke haar hangtiet al over haar schouder kan gooien...
En hij het dan maar voor gezien houdt en nog kinderen wil in de toekomst..
Kan voor latere of geen zorg zijn toch?
Persoonlijk zou het niet mijn voorkeur hebben .
enn wijzigde dit bericht op 06-09-2010 23:43
Reden: @ self: Jeemig eerst nadenken voordat je schrijft
Reden: @ self: Jeemig eerst nadenken voordat je schrijft
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 6 september 2010 om 23:44
quote:WorldOfMakeBelieve schreef op 06 september 2010 @ 23:42:
Elk leeftijdsverschil is acceptabel opzich.
Mits beide meerderjarig uiteraard.
Liefde heeft niets met getalletjes te maken.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar het leeftijdsverschil?
En dan vooral hoe oud jij bent en hoe oud hij is.Goh. Ik ben juist vooral benieuwd naar de leeftijd van TO's vader en moeder. Dat lijkt me pas relevante info in dezen.
Elk leeftijdsverschil is acceptabel opzich.
Mits beide meerderjarig uiteraard.
Liefde heeft niets met getalletjes te maken.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar het leeftijdsverschil?
En dan vooral hoe oud jij bent en hoe oud hij is.Goh. Ik ben juist vooral benieuwd naar de leeftijd van TO's vader en moeder. Dat lijkt me pas relevante info in dezen.