Leuk hotel Antwerpen centrum

01-09-2010 19:10 13 berichten
Voor een weekendje weg eind okt met m'n boyfriend zoek ik een leuk hotelletje in het centrum van Antwerpen. Prijs voor 2 nachten max 200 euro (liefst incl ontbijt). Eventuele tips voor leuke restaurantjes, winkeltjes of hotspots zijn ook welkom.

Oftewel post je leuke ervaringen over Antwerpen!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn naar het Leopold hotel geweest. Zo'n 5 a 10 minuten lopen van het centrum. Daar heb je regelmatig leuke acties (niet op hun website overigens).
http://www.booking.com/hotel/be/astridplaza.nl.html

Heerlijk hotel, tegenover het treinstation! In het centrum en mooi uitzicht op het grote plein tijdens het ontbijt.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 02-10-2010 21:17
Reden: privacy
% gewijzigd
hotel postiljon! superleuk lief en naast de kathedraal, bij het gezellige plein *naam kwijt*
Astrid Plaza is chique en mooi maar erg onpersoonlijk en ongezellig vind ik.

Postiljon vond ik geweldig al moet ik wel zeggen dat ze ook kamers per uur verhuren als je begrijpt....
Via weekendjeweg enz kun je goede hotels boeken waarbij je vaak met de bus/tram zo in de stad ben, gewoon 4 sterren hotels maar aanzienlijk goedkoper dan in de stad zelf.
Ik heb 3 weken terug 1 nachtje in het Theater hotel gelogeerd. Het was ¤50 p.p. incl. ontbijt.

Mooie grote kamers en naast de vogeltjesmarkt.
quote:Stephanie2901 schreef op 01 september 2010 @ 19:56:

hotel postiljon! superleuk lief en naast de kathedraal, bij het gezellige plein *naam kwijt*Ja, ja, Jaaaaaaaawel Zunne

Hotel Postiljon A'werpen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ehm, lees je nog mee TO? Ik wil best hotspots en leuke plekken posten, maar niet voor Jantine Lul
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
denk eens aan een BenB.

deze bijvoorbeeld

http://www.intro04.be/thebigsleep/
Ik woon in Antwerpen, dus als je nog vragen hebt...

Hotel: eigenlijk geen ervaring mee (logisch) maar ik zou wel voor iets in het centrum gaan. Antwerpen is makkelijk te voet te ontdekken, moet je niet liggen sukkelen met bussen en trams. Het openbaar vervoer is hier niet zo makkelijk als bv. Londen of Parijs.

Om te eten vinden wij "Da giovanni" heel leuk. Is een italiaans restaurant in een zijstraat van de groenplaats, (jan blomstraat) er zitten nog veel andere restaurantjes daar, is een heel gezellig plekje. De meir, groenplaats, grote markt, ... zijn gewoon allemaal heel gezellig. De zoo is ook heel tof om eens door te wandelen, ligt naast het centraal station.

Als je iets leuk zoekt voor 's avonds, kan je altijd een filmpje gaan kijken in de Metropolis (=heele grote bioscoop). Deze ligt in merksem, en is volgens mij heel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. (Als je met de auto gaat is het natuurlijk nog makkelijker, kan je gewoon zo gaan)
oh ja, als je in het week-end gaat: de vogeltjemarkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven