Idioot groot leeftijdsverschil

06-09-2010 23:30 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog niet zo heel lang geleden heb ik de knoop doorgehakt...zit midden in een echtscheiding ... heb er jarenlang voor geknokt ...maar het werkt niet... Moet nog veel geregeld worden .. en heb er vrede mee dat deze stap gezet is ... Maar nu ... krijg uit onverwachte hoek heel veel steun in deze rotperiode ... deze steun begint om te slaan in meer was wel het laatste waar ik nu naar op zoek was .. maar ... hijs lief, leuk, een grote steun .... maar.....hijs nog zooooo jong! We beginnen niets voordat alles hier afgerond is .... het gevoel is volledig wederzijds en voel me soms als een heel jonge puber ... welk leeftijdsverschil is acceptabel? Hij vind dat onze leeftijden er niet toe doen en dat we "ons" straks een kans moeten geven ... aan de ene kant wil ik wl .... zijn leeftijd houdt me tegen ... ervaringen met een heel jonge lover?
quote:fleurtje schreef op 06 september 2010 @ 23:43:

[...]

Ja, welke leeftijden anders???
Het Viva forum is papaja.
quote:Banba schreef op 06 september 2010 @ 23:43:

[...]

Ja, ok. Ik doelde meer op de houdbaarheid.

Houdbaarheid is nog lang inzake de wellicht 18 jarige

@Elizabeth : kom je het nog vertellen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mag ik reactie van TO voorspellen?

Jezus, wat een rare reacties hier. Ik dacht dat ik hier wel steun ne begrip zou kunnen vinden, maar blijkt dat hier gewoon een stelletje suffe huismutsen zitten die alleen maar kunnen afzeiken. Daar heb ik toch niet om gevraagd? Als je niet normaal kunt doen, reageer dan gewoon niet. Zijn jullie jaloers ofzo met jullie suffe leventjes?

Nou, bedankt voor de mensen die me we wel serieus namen en voor de rest: veel geluk met jullie zielige levens en mannetjes.

Gewoon, intuitie.
quote:Krant schreef op 06 september 2010 @ 23:39:

[...]

Ik noem maar wat. Als ze het over een idioot leeftijdsverschil heeft, dan denk ik aan zoiets.Vind het wel een goede gok.
Ik denk dat TO zó oud is dat ze alweer is vergeten dat ze dit topic heeft geopend.
quote:fleurtje schreef op 06 september 2010 @ 23:43:

[...]

Ja, welke leeftijden anders???

Ik bedoel daarmee dat niet alleen het verschil interessant is om te weten. Dus bijvoorbeeld 15 jaar.

Maar ook leeftijden die daar bij horen.

20 en 35, of 30 en 45.

Daar zit toch wel een verschil in denk ik.
@Fleurtje de reactie dáárna:

Als iemand een vraag stelt kan je daar toch gewoon op antwoorden en anders reageer je niet. Waarom nou toch op deze wijze ?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Krant schreef op 06 september 2010 @ 23:47:

Ik denk dat TO zó oud is dat ze alweer is vergeten dat ze dit topic heeft geopend.

Of ze...

nee sorry, laat maar.
Uit welke onverwachte hoek krijg je eigenlijk steun...???

Is het een schoolvriendje van je zoon...???
quote:Enn schreef op 06 september 2010 @ 23:48:

@Fleurtje de reactie dáárna:

Als iemand een vraag stelt kan je daar toch gewoon op antwoorden en anders reageer je niet. Waarom nou toch op deze wijze ?

Daarna:

Ik ga vragen of dit topic gesloten kan worden.
Noouuuu nu ben ik wel nieuwsgierig hoor! Er lopen mensen op de aardbol rond die 5 jaar al idioot vinden, dus verras me !
quote:NymphadoraTonks schreef op 06 september 2010 @ 23:49:

Uit welke onverwachte hoek krijg je eigenlijk steun...???

Is het een schoolvriendje van je KLEINzoon...???
Maar TO, ben je nou een cougar of een milf?
wat is een cougar ?

Ik gok op een milf denk ik....
Nou, ik hoor het morgen wel, ik ga naar bed.
quote:fleurtje schreef op 06 september 2010 @ 23:46:

Mag ik reactie van TO voorspellen?quote:Enn schreef op 06 september 2010 @ 23:48:

@Fleurtje de reactie dáárna Alleen nog een paar .... erbij en jullie kunnen verder met dit topic zonder TO.
quote:fleurtje schreef op 06 september 2010 @ 23:49:

[...]

Daarna:

Ik ga vragen of dit topic gesloten kan worden.

Welnee OP wordt gewoon verwijderd.

@Elizabeth ik kan me voorstellen dat de reacties je overvallen, misschien kan je ons wel vertellen welk leeftijdsverschil je het over hebt?
quote:sweetcandy schreef op 06 september 2010 @ 23:51:

wat is een cougar ?

Ik gok op een milf denk ik....a woman, 40 years of age or older, who pursues younger men, typically more than eight years her junior.
Heb nou steeds Acda en de Munnik in mijn hoofd.
quote:borderwalk schreef op 06 september 2010 @ 23:52:

[...]

[...]

Alleen nog een paar .... erbij en jullie kunnen verder met dit topic zonder TO.Oh, maar dat kunnen we ook, dat kunnen we ook. Maar je begrijpt dat het met TO leuker is. Is anders net zoiets als naar een feestje gaan en de gastheer zit vanaf jouw binnenkomst op de wc wegens accute diarree, snap je wat ik bedoel?
De formule staat er nog niet hè?

Let op:

Bovengrens = (jouw leeftijd - 7) x 2

Ondergrens = (jouw leeftijd/2) + 7

Nou kan je het zelf uitrekenen.
TO, ... je moet maar zo denken.... (mits hij toch wel 18 is)... het kan altijd idioter...

Father and daughter have a baby together after 30-year separation

...
quote:Elisabethh schreef op 06 september 2010 @ 23:30:

Nog niet zo heel lang geleden heb ik de knoop doorgehakt...zit midden in een echtscheiding ... heb er jarenlang voor geknokt ...maar het werkt niet... Moet nog veel geregeld worden .. en heb er vrede mee dat deze stap gezet is ... Maar nu ... krijg uit onverwachte hoek heel veel steun in deze rotperiode ... deze steun begint om te slaan in meer was wel het laatste waar ik nu naar op zoek was .. maar ... hijs lief, leuk, een grote steun .... maar.....hijs nog zooooo jong! We beginnen niets voordat alles hier afgerond is .... het gevoel is volledig wederzijds en voel me soms als een heel jonge puber ... welk leeftijdsverschil is acceptabel? Hij vind dat onze leeftijden er niet toe doen en dat we "ons" straks een kans moeten geven ... aan de ene kant wil ik wl .... zijn leeftijd houdt me tegen ... ervaringen met een heel jonge lover?

Ik heb ervaringen met een hele jonge lover. Hij was wel 4 jaar jonger dan mij. Mijn god dat doe ik nooit meer.

Het hangt voornamelijk af van de geestelijke leeftijd, en of beiden meerderjarig zijn om te weten of het acceptabel is, maar in dit geval denk ik; Doe maar niet.

Hij is je rebound, die hoor je hooguit te neuken. Niet meer en niet minder. Hij is te jong, jij ook trouwens.

voor mezelf, om verschillende redenen.
quote:fleurtje schreef op 06 september 2010 @ 23:53:

Heb nou steeds Acda en de Munnik in mijn hoofd.

Jij ging toch naar bed?

Fijn dromen over Acda en de Munnik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven