Idioot groot leeftijdsverschil
maandag 6 september 2010 om 23:30
Nog niet zo heel lang geleden heb ik de knoop doorgehakt...zit midden in een echtscheiding ... heb er jarenlang voor geknokt ...maar het werkt niet... Moet nog veel geregeld worden .. en heb er vrede mee dat deze stap gezet is ... Maar nu ... krijg uit onverwachte hoek heel veel steun in deze rotperiode ... deze steun begint om te slaan in meer was wel het laatste waar ik nu naar op zoek was .. maar ... hijs lief, leuk, een grote steun .... maar.....hijs nog zooooo jong! We beginnen niets voordat alles hier afgerond is .... het gevoel is volledig wederzijds en voel me soms als een heel jonge puber ... welk leeftijdsverschil is acceptabel? Hij vind dat onze leeftijden er niet toe doen en dat we "ons" straks een kans moeten geven ... aan de ene kant wil ik wl .... zijn leeftijd houdt me tegen ... ervaringen met een heel jonge lover?
maandag 6 september 2010 om 23:57
maandag 6 september 2010 om 23:59
dinsdag 7 september 2010 om 00:00
Was een heel serieuze vraag (verschil is 17 jaar) maar geloof dat ik deze vraag op de verkeerde plek stelde ... beetje jammer... sommige users hier weten heel goed hoe ze nieuwelingen weg moeten jagen ... bedankt! Was mijn eerste en laatste dag hier .... en brand me maar af nu ... best! Heb er al spijt van dat ik me hier heb aangemeld!
dinsdag 7 september 2010 om 00:00
quote:misspoez schreef op 06 september 2010 @ 23:55:
De formule staat er nog niet hè?
Let op:
Bovengrens = (jouw leeftijd - 7) x 2
Ondergrens = (jouw leeftijd/2) + 7
Nou kan je het zelf uitrekenen.Haha, die kende ik nog niet. Nou, ik val iig net onder de bovengrens. Qua ondergrens zou het 22 zijn, pfff ik moet er niet aan denken....
De formule staat er nog niet hè?
Let op:
Bovengrens = (jouw leeftijd - 7) x 2
Ondergrens = (jouw leeftijd/2) + 7
Nou kan je het zelf uitrekenen.Haha, die kende ik nog niet. Nou, ik val iig net onder de bovengrens. Qua ondergrens zou het 22 zijn, pfff ik moet er niet aan denken....
The time is now
dinsdag 7 september 2010 om 00:01
Ik hoop dat je nog leest Elisbeth ik denk dat er best mensen zijn die ervaring hebben. Maar ik ben het wel eens met Madhe ik denk dat het een rebound is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 7 september 2010 om 00:02
quote:Elisabethh schreef op 07 september 2010 @ 00:00:
Was een heel serieuze vraag (verschil is 17 jaar) maar geloof dat ik deze vraag op de verkeerde plek stelde ... beetje jammer... sommige users hier weten heel goed hoe ze nieuwelingen weg moeten jagen ... bedankt! Was mijn eerste en laatste dag hier .... en brand me maar af nu ... best! Heb er al spijt van dat ik me hier heb aangemeld!Waarom meteen zo beledigd, er worden toch ook zinnige dingen gezegd. Een leeftijdsverschil van 17 jaar is op zich niet schokkend, maar het ligt er maar net aan wat jullie leeftijd is. Zolang je dat niet wilt vertellen, valt er gewoon weinig zinnigs over te zeggen.
Was een heel serieuze vraag (verschil is 17 jaar) maar geloof dat ik deze vraag op de verkeerde plek stelde ... beetje jammer... sommige users hier weten heel goed hoe ze nieuwelingen weg moeten jagen ... bedankt! Was mijn eerste en laatste dag hier .... en brand me maar af nu ... best! Heb er al spijt van dat ik me hier heb aangemeld!Waarom meteen zo beledigd, er worden toch ook zinnige dingen gezegd. Een leeftijdsverschil van 17 jaar is op zich niet schokkend, maar het ligt er maar net aan wat jullie leeftijd is. Zolang je dat niet wilt vertellen, valt er gewoon weinig zinnigs over te zeggen.
The time is now
dinsdag 7 september 2010 om 00:03
Elisabeth, je loopt wel erg hard weg. We waren/zijn gewoon erg nieuwsgierig naar de leeftijden en het verschil ertussen. Zonder die kun je ook vrij weinig zeggen.
Bovendien wordt er regelmatig gezegd dat het afhangt van de mate van volwassenheid. Zie mijn eigen voorbeeld waar ik als jonkie volwassener was dan mijn ex van boven de 40.
Bovendien wordt er regelmatig gezegd dat het afhangt van de mate van volwassenheid. Zie mijn eigen voorbeeld waar ik als jonkie volwassener was dan mijn ex van boven de 40.
Was een heel serieuze vraag (verschil is 17 jaar) maar geloof dat ik deze vraag op de verkeerde plek stelde ... beetje jammer... sommige users hier weten heel goed hoe ze nieuwelingen weg moeten jagen ... bedankt! Was mijn eerste en laatste dag hier .... en brand me maar af nu ... best! Heb er al spijt van dat ik me hier heb aangemeld!
nou ja zeg! wat n vreemde reactie.
Ik zat ook al 3 pagina´s te wachten wat het leeftijdsverschil nou was, want daar gaat t hier toch om?!
Vreemd........
Ik zat ook al 3 pagina´s te wachten wat het leeftijdsverschil nou was, want daar gaat t hier toch om?!
Vreemd........
Was een heel serieuze vraag (verschil is 17 jaar) maar geloof dat ik deze vraag op de verkeerde plek stelde ... beetje jammer... sommige users hier weten heel goed hoe ze nieuwelingen weg moeten jagen ... bedankt! Was mijn eerste en laatste dag hier .... en brand me maar af nu ... best! Heb er al spijt van dat ik me hier heb aangemeld!Ik tik net een berichtje naar je. Zeventien jaar kan veel zijn het ligt aan jullie leeftijden. Als je er van geniet is er toch niet veel aan de hand? Alleen ga niet denken dat je na een lange relatie gelijk weer wat echts op bouwt. Het lijkt me zoals ik hiervoor als zei en met Madhe eens was, meer een rebound-reactie.
Was een heel serieuze vraag (verschil is 17 jaar) maar geloof dat ik deze vraag op de verkeerde plek stelde ... beetje jammer... sommige users hier weten heel goed hoe ze nieuwelingen weg moeten jagen ... bedankt! Was mijn eerste en laatste dag hier .... en brand me maar af nu ... best! Heb er al spijt van dat ik me hier heb aangemeld!Ik tik net een berichtje naar je. Zeventien jaar kan veel zijn het ligt aan jullie leeftijden. Als je er van geniet is er toch niet veel aan de hand? Alleen ga niet denken dat je na een lange relatie gelijk weer wat echts op bouwt. Het lijkt me zoals ik hiervoor als zei en met Madhe eens was, meer een rebound-reactie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Banba schreef op 07 september 2010 @ 00:00:
[...]
Haha, die kende ik nog niet. Nou, ik val iig net onder de bovengrens. Qua ondergrens zou het 22 zijn, pfff ik moet er niet aan denken....
Ik mag alles daten tussen de 20.5 en de 40.
TO................... Heb jij toestemming volgens deze formule???....
[...]
Haha, die kende ik nog niet. Nou, ik val iig net onder de bovengrens. Qua ondergrens zou het 22 zijn, pfff ik moet er niet aan denken....
Ik mag alles daten tussen de 20.5 en de 40.
TO................... Heb jij toestemming volgens deze formule???....
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 7 september 2010 om 00:05
dinsdag 7 september 2010 om 00:05
Mijn ex was 5 jaar jonger.
Wellicht doordat ik al op mijn 17 een kind kreeg en vanaf die leeftijd vol aan de bak ging in de volwassen wereld ben ik qua levenservaring ook nog eens altijd veel verder geweest zodat niet enkel die 5 jaar te overbruggen was.
En ja, daar liep ik wel tegen aan zo nu en dan.
Wellicht doordat ik al op mijn 17 een kind kreeg en vanaf die leeftijd vol aan de bak ging in de volwassen wereld ben ik qua levenservaring ook nog eens altijd veel verder geweest zodat niet enkel die 5 jaar te overbruggen was.
dinsdag 7 september 2010 om 00:06
quote:sweetytweety1 schreef op 07 september 2010 @ 00:03:
[...]
Vreemd........
*Hoort Fleurtje al 'I tooooold you sooooooooo...' roepen*
...................
[...]
Vreemd........
*Hoort Fleurtje al 'I tooooold you sooooooooo...' roepen*
...................
dinsdag 7 september 2010 om 00:07
quote:iry schreef op 07 september 2010 @ 00:05:
Maar ik neem aan dat de vader niet 12 was?
Kijk TO, prachtig voorbeeld van waarom het relevant is om de precieze leeftijd te weten...
Maar ik neem aan dat de vader niet 12 was?
Kijk TO, prachtig voorbeeld van waarom het relevant is om de precieze leeftijd te weten...