Idioot groot leeftijdsverschil

06-09-2010 23:30 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog niet zo heel lang geleden heb ik de knoop doorgehakt...zit midden in een echtscheiding ... heb er jarenlang voor geknokt ...maar het werkt niet... Moet nog veel geregeld worden .. en heb er vrede mee dat deze stap gezet is ... Maar nu ... krijg uit onverwachte hoek heel veel steun in deze rotperiode ... deze steun begint om te slaan in meer was wel het laatste waar ik nu naar op zoek was .. maar ... hijs lief, leuk, een grote steun .... maar.....hijs nog zooooo jong! We beginnen niets voordat alles hier afgerond is .... het gevoel is volledig wederzijds en voel me soms als een heel jonge puber ... welk leeftijdsverschil is acceptabel? Hij vind dat onze leeftijden er niet toe doen en dat we "ons" straks een kans moeten geven ... aan de ene kant wil ik wl .... zijn leeftijd houdt me tegen ... ervaringen met een heel jonge lover?
quote:NymphadoraTonks schreef op 07 september 2010 @ 00:06:

[...]

*Hoort Fleurtje al 'I tooooold you sooooooooo...' roepen*

...................

ja, en die vond ik al vreemd.... Sommige mensen hebben echt n heel kort lontje zeg! Is het gek dat er gevraagd en gegokt word naar de leeftijden??? Daar gaat t toch om!!!!!

*tsssss
quote:meds schreef op 07 september 2010 @ 00:09:

Patricia Paard, de moeder aller Cougars heeft nu ook haar verkering uit met haar 40 jaar jongere vriendje, reden: hij zit in een andere fase

Verrassend.

Welke fase dan? Van wie? Freud?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
hij zit in de anale fase, en Paard houdt daar niet van, die is al genoeg in haar kont genaaid door the Curry Sausage
Paarden kunnen ook maar beter een echte hengst zoeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@TO, de leeftijd maakt echt uit, zonder dat is er mi geen serieus antwoord mogelijk.

17 jaar verschil dus?

Jij bent 42 en hij is 25?

Dat maakt toch een wereld van verschil met jij bent 34 (en zijn docent) en hij is 17.
quote:Enn schreef op 06 september 2010 @ 23:59:

[...]

toverstafje Vies ben jij Enn.
Moet ook wel heel raar worden als je 40 jaar in die formule wil passen.

Je leeftijd gedeeld door 2 plus 7 is je ondergrens en die moet dan dus 40 jaar naar beneden liggen.

0,5X + 7 = X - 40

+7+40=X - 0,5X

47 = 0,5X

94 = X

Dus als je 94 bent mag je 40 jaar downdaten. Haalt Triestja dat niet?
grens zou moeten zijn als jij zijn moeder nog kent omdat je vroeger wel eens op haar gebabysit hebt
Frietje Paay;

'Alles mag erover heen, behalve curry.'
Hallo TO, hoe oud ben je nu? en hoe oud is deze knul?

En hoe oud zijn je kinderen? en wat " werkt" er niet meer bij je man?
quote:FlorisFlorijn schreef op 07 september 2010 @ 00:23:

Frietje Paay;

'Alles mag erover heen, behalve curry.' die kende ik nog niet.
ik vind 17 jaar verschil niet zo'n probleem, tenzij jij 27 bent.
quote:meds schreef op 07 september 2010 @ 00:09:

Patricia Paard, de moeder aller Cougars heeft nu ook haar verkering uit met haar 40 jaar jongere vriendje, reden: hij zit in een andere fase

Hij is blind en onder invloed

*kan geen andere verklaring bedenken*
quote:meds schreef op 07 september 2010 @ 00:24:

en wat " werkt" er niet meer bij je man?want daar hebben ze pillen voor!
Is die vriend zo jong, of is TO zo oud?
Nou weet je, ik ben 39 en ik heb een sv van 23, en dat geeft echt geen relatietechnische mogelijkheden, vind ik dan. Totaal verschillende levensfases, compleet andere verwachtingen van de wereld. Maar lekker is het wel. Dus in dat opzicht zeg ik TO: geniet ervan!
La Paay is trouwens geen MILF meer, maar een GILF.
17 jaar is ook een probleem als je 40 bent, dan is die arme jongen

23. Lachwekkend eigenlijk
quote:Elisabethh schreef op 06 september 2010 @ 23:30:

Hij vindt dat onze leeftijden er niet toe doen en dat we "ons" straks een kans moeten geven ... aan de ene kant wil ik wl .... zijn leeftijd houdt me tegen ... ervaringen met een heel jonge lover?

Vertaling: hij wil gewoon van bil
Haha, nou dat dus Meds. Grinnik.

En dat ook.

volgens mij vinden jonge jongens oude vrouwen interessant omdat ze

1. goed kunnen pijpen

2. niet de hele tijd onzeker zijn

3. niet zeiken en huilen

maar of het nu echte liefde is.....
ze willen niet echt hun belegen vriendin voorstellen aan hun moeder, die waarschijnlijk nog bij vriendin in de klas gezeten heeft.

En de hangtieten vinden ze uiteindelijk ook niet zo leuk
quote:NymphadoraTonks schreef op 07 september 2010 @ 00:07:

[...]

Maar ik neem aan dat de vader niet 12 was?

Kijk TO, prachtig voorbeeld van waarom het relevant is om de precieze leeftijd te weten...hahahaha, nee niet 12!!, dat was de eerste ex die keurig 2 jaar ouder was
quote:meds schreef op 07 september 2010 @ 00:32:

volgens mij vinden jonge jongens oude vrouwen interessant omdat ze

1. goed kunnen pijpen

.Ja, da's nogal geen kunst, als je je tanden in een glaasje op je nachtkastje zet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven