Idioot groot leeftijdsverschil
maandag 6 september 2010 om 23:30
Nog niet zo heel lang geleden heb ik de knoop doorgehakt...zit midden in een echtscheiding ... heb er jarenlang voor geknokt ...maar het werkt niet... Moet nog veel geregeld worden .. en heb er vrede mee dat deze stap gezet is ... Maar nu ... krijg uit onverwachte hoek heel veel steun in deze rotperiode ... deze steun begint om te slaan in meer was wel het laatste waar ik nu naar op zoek was .. maar ... hijs lief, leuk, een grote steun .... maar.....hijs nog zooooo jong! We beginnen niets voordat alles hier afgerond is .... het gevoel is volledig wederzijds en voel me soms als een heel jonge puber ... welk leeftijdsverschil is acceptabel? Hij vind dat onze leeftijden er niet toe doen en dat we "ons" straks een kans moeten geven ... aan de ene kant wil ik wl .... zijn leeftijd houdt me tegen ... ervaringen met een heel jonge lover?
dinsdag 7 september 2010 om 00:52
dinsdag 7 september 2010 om 00:57
quote:meds schreef op 07 september 2010 @ 00:32:
volgens mij vinden jonge jongens oude vrouwen interessant omdat ze
1. goed kunnen pijpen
2. niet de hele tijd onzeker zijn
3. niet zeiken en huilen
maar of het nu echte liefde is.....
1. Dat ze dat (hopelijk) al lang doen, betekent nog niet dat ze 't op olympisch niveau kunnen;
2. Eind '30: niet onzeker
Eind '40: juist weer meer onzeker?
3. Tsssk, het blijven vrouwen-met-hormonen hoor
volgens mij vinden jonge jongens oude vrouwen interessant omdat ze
1. goed kunnen pijpen
2. niet de hele tijd onzeker zijn
3. niet zeiken en huilen
maar of het nu echte liefde is.....
1. Dat ze dat (hopelijk) al lang doen, betekent nog niet dat ze 't op olympisch niveau kunnen;
2. Eind '30: niet onzeker
Eind '40: juist weer meer onzeker?
3. Tsssk, het blijven vrouwen-met-hormonen hoor
dinsdag 7 september 2010 om 01:02
quote:meds schreef op 07 september 2010 @ 00:55:
dat jij vertelt over je ontslag, je scheiding, de mantelzorg voor je ouders en je horror problemen met je puberkinderen
en dat hij dan vertelt dat ie weer een level verder is met AutoKillerRaceMachine op de playstation
Haa LOL dat is hier wel eens, dat ie s morgens zegt...vet, tis woensdag, vanavond worden de WOWdingsels (?) gereset.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn conversatie niet dieper gaat dan een centimeter of tien hoor. Tenalady-problemen en BEO-clubtrubbels vertel ik niet.
dat jij vertelt over je ontslag, je scheiding, de mantelzorg voor je ouders en je horror problemen met je puberkinderen
en dat hij dan vertelt dat ie weer een level verder is met AutoKillerRaceMachine op de playstation
Haa LOL dat is hier wel eens, dat ie s morgens zegt...vet, tis woensdag, vanavond worden de WOWdingsels (?) gereset.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn conversatie niet dieper gaat dan een centimeter of tien hoor. Tenalady-problemen en BEO-clubtrubbels vertel ik niet.
dinsdag 7 september 2010 om 01:50
quote:meds schreef op 07 september 2010 @ 00:49:
misschien is ie wel bijna 18 (we weten het niet dus speculeren mag) dan kan je hem het volgende geven op zijn verjaardag:
- autorijles
- een g-star t shirt (2 voor de prijs van 1, ook leuk voor je zoon)
- jullie gaan een dagje lasergamenOok leuk voor mannen van 33 die dan denken dat ze weer hip zijn maar je op je tong moet bijten om niet in lachen uit te barsten.
misschien is ie wel bijna 18 (we weten het niet dus speculeren mag) dan kan je hem het volgende geven op zijn verjaardag:
- autorijles
- een g-star t shirt (2 voor de prijs van 1, ook leuk voor je zoon)
- jullie gaan een dagje lasergamenOok leuk voor mannen van 33 die dan denken dat ze weer hip zijn maar je op je tong moet bijten om niet in lachen uit te barsten.
dinsdag 7 september 2010 om 02:32
Dames het is natuurlijk weer erg schuddebuiken zulke super grappige gevatte en o zo voorspelbare reacties, maar ongemerkt halen jullie jezelf wel zwaar naar beneden.
Waarom zou een vrouw die ouder is niet interessant zijn voor een jongere man?? Alsof wij er met het verstrijken van de jaren niet nog interessanter op worden. Dacht het wel. Die zeurderige narrow minded ouder wordende sexloze zuurpruimen daargelaten.
En ik mag hopen dat je niet in elke jonge god je zoon ziet, dan ben je de godganse dag aan het moederen, dat maakt zo onaantrekkelijk, een vrouw die alleen nog maar de moeder kan uithangen.
Waarom zou een vrouw die ouder is niet interessant zijn voor een jongere man?? Alsof wij er met het verstrijken van de jaren niet nog interessanter op worden. Dacht het wel. Die zeurderige narrow minded ouder wordende sexloze zuurpruimen daargelaten.
En ik mag hopen dat je niet in elke jonge god je zoon ziet, dan ben je de godganse dag aan het moederen, dat maakt zo onaantrekkelijk, een vrouw die alleen nog maar de moeder kan uithangen.
dinsdag 7 september 2010 om 07:24