Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
Moet je even je hand gaan ophouden bij die vent van die 2500,-.
Waarom meurt het hier nou naar kattenbak? Volgens mij zit de kat buiten en is de bak schoon..... Om even aan te geven dat ik nog steeds hier zit (*geeuw)
quote:miekie1 schreef op 07 september 2010 @ 20:37:

Waarom meurt het hier nou naar kattenbak? Volgens mij zit de kat buiten en is de bak schoon..... Om even aan te geven dat ik nog steeds hier zit (*geeuw)Ik kan nu heule flauwe opmerkingen maken... maar doe het niet
En om nog even verder te gaan met diepzinnigheid; waarom staat er in de Veronica gids dat er nu op BNN een programma zal zijn dat Je zal 't maar zijn heet. Terwijl op de site van BNN staat dat er Spuiten en slikken is.... Zooooo verwarrend
quote:BrightEyes80 schreef op 07 september 2010 @ 20:38:

[...]

Ik kan nu heule flauwe opmerkingen maken... maar doe het niet Iets met bovenlip.
Die doet het alleen met hoeren op de Wallen Star
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 20:40:

[...]

Iets met bovenlip.Of benen te ver uit elkaar?

[...]

Iets met bovenlip. Bijvoorbeeld.

[...]

Iets met bovenlip.Ohhhh dus ik zou misschien toch nog 's onder die douche moeten gaan staan??? Pfff ook vermoeiend hoor
Douche is niet vervelend. Ik heb echt een hekel aan afdrogen. Helemaal om je tenen af te drogen, helemaal bukken...

*zucht... Bedenkt hoe zwaar ik eigenlijk wel niet heb, met een mond vol pepernoten*
Hou eens op over die pepernoten.
Jaloers star? Jij had ze ook willen halen hé boef!
Nee ik was sterk en liep er langs, maar heb nu spijt
Pepernoten... ook een idee, ik zit een zak borrelnoten leeg te knagen. Daar kon ik dan nog net de energie voor vinden. Zoooo goed bezig
Katjang pedis ook lekker.
Ik vind hem nu al stom, die film.
Vanmorgen heb ik besloten dat er een paar kilo s af moeten,ik heb me net vergrepen aan een pak tuc s.

Morgen maar weer beginnen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Je was gewaarschuwd, Marels...
En ik droog mijn tenen zelden af. En er groeit nog geen groene fluis tussen.
Paprika schips ook
Hahaha aaah.. Morgen weer een dag. Dan is mijn zakje waarschijnlijk (Er zitten nu nog precies 11 pepernoten in mijn zakje) op en ik heb met mezelf afgesproken dat ik met 1 zakje minstens 1 week moet doen *zucht*.

Dan kan jij mij morgen jaloers maken
Ik mag geen snoep. Probeer voor de 785e keer weer eens af te vallen.

Ben zo wel weg trouwens, met mn vent die kutfilm afkijken dus.
Iedereen zit hier maar te kanen!
Weet iemand nog een leuke site voor shirtjes... jaja, ik kom in beweging (met m'n vingers dan he... je moet 't ook niet gaan overdrijven) Ik heb al gekeken bij Desigual maar vond ze een tikkie duur nog en bij kuxumuxu maar daar kon ik 't ook niet zo vinden. Iemand nog iets leuks?
Zondag komt Road to Perdition. Is dat een goeie film?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven