Ik verveel me...
dinsdag 7 september 2010 om 19:59
... dus ik open een onzintopic.
Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.
Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.
Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 7 september 2010 om 21:17
Fietsje heeft ze al (auw, dat is funest voor je rug; wist je dat?) En kleuren en plakken is altijd wel een goed idee; mits je in de buurt bent want anders zit 't overal waar je 't niet hebben wilt. Ze heeft al 's gezellig onder de eettafel zitten stoepkrijten toen ik stond te koken. Heeeel kunstzinnig
dinsdag 7 september 2010 om 21:18
Hahah ja maar ik denk dat ik naar swarosky kan fluiten en dat ik een chocolade letter krijg.. Maar eerlijk is eerlijk, al geef je me een gummetje. Ik word altijd zo blij van kadoos! De kadoverpakking, het moment van het niet weten wat er nou in zit en dan ongeneerd openscheuren en dan heel blij zijn omdat je wat krijgt. Kan niet wachten hahaha.. Voel me ook net een klein kind afentoe..
En miekie.. Misschien een fietsje zoals star zei? Of is dat nog te vroeg?
En miekie.. Misschien een fietsje zoals star zei? Of is dat nog te vroeg?
dinsdag 7 september 2010 om 21:19