Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
@Brighteyes80, nou zeg
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 21:08:

[...]

Nee laat nou maar, ik heb nu snoep van kind geraust Praktisch he, kinderen; altijd wat te kanen in huis
Hahaha nee wij krijgen de intertoys gids niet

Maar ik heb wel de swarosky gids binnen... Ghehehehe.. Vragen mag altijd
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 21:08:

[...]

Nee laat nou maar, ik heb nu snoep van kind geraust Zit je aan de rozijntjes?
Die intertoys gids! Die was heilig hier in huis!
Ga jij morgen toch lekker pepernoten halen, Lucifer...
Haha ja bij ons vroeger ook. Dan allemaal hoekjes vouwen van de bladzijdes waar wat leuks op stond haha
quote:LJean schreef op 07 september 2010 @ 21:08:

[...]

Wat fijn! Ik ga het ook proberen. Heb je de intertoys gids ook al binnen dan? Hmmm moet eerst maar 's gaan bedenken wat m'n dochter voor haar verjaardag wil hebben volgende maand; ik heb nog geen idee
Hoe oud wordt je dochter miekie?
quote:BrightEyes80 schreef op 07 september 2010 @ 21:10:

[...]

Zit je aan de rozijntjes? Nee, een dropsleutel.
Er zijn geen pepernoten in Spanje ik moet wachten tot paps en mams ze meenemen.
Ze wordt 3. Vanmiddag wilde ze nog een step en wasknijpers... tja, ik weet 't niet. Dadelijk krijgt ze van iedereen gezellig een tas wasknijpers; zit ik er weer mee, heb niet eens een droogmolen
Alvast gefeliciteerd met je dochter Miekie! Tja, cadeautjes. Moeilijk en heel persoonlijk. De een wil barbie, de ander (Michelle90) Swarosky.
quote:miekie1 schreef op 07 september 2010 @ 21:15:

Ze wordt 3. Vanmiddag wilde ze nog een step en wasknijpers... tja, ik weet 't niet. Dadelijk krijgt ze van iedereen gezellig een tas wasknijpers; zit ik er weer mee, heb niet eens een droogmolenAl een fietsje?
Ahhh de intertoysgids. Wat een geweldig ding. Ik kon er uren in bladeren en dan kijken wat leuk was. Lees Barbies en playmobiel. ÇWaar blijft de tijd.
Drie. Een mooi kleurtjes & plakset misschien? Om te knutselen
quote:Lucifer1983 schreef op 07 september 2010 @ 21:14:

Er zijn geen pepernoten in Spanje ik moet wachten tot paps en mams ze meenemen.Neemt Sinterklaas dan ALLES mee naar Nederland?? Arm schaap
Fietsje heeft ze al (auw, dat is funest voor je rug; wist je dat?) En kleuren en plakken is altijd wel een goed idee; mits je in de buurt bent want anders zit 't overal waar je 't niet hebben wilt. Ze heeft al 's gezellig onder de eettafel zitten stoepkrijten toen ik stond te koken. Heeeel kunstzinnig
quote:BrightEyes80 schreef op 07 september 2010 @ 21:17:

[...]

Neemt Sinterklaas dan ALLES mee naar Nederland?? Arm schaap Ja die man is evil hoor! Alles gaat in die stoomboot.
Gelukkig is dat nog redelijk schoon te krijgen.

Playmais ook leuk qua knutselen.
Hahah ja maar ik denk dat ik naar swarosky kan fluiten en dat ik een chocolade letter krijg.. Maar eerlijk is eerlijk, al geef je me een gummetje. Ik word altijd zo blij van kadoos! De kadoverpakking, het moment van het niet weten wat er nou in zit en dan ongeneerd openscheuren en dan heel blij zijn omdat je wat krijgt. Kan niet wachten hahaha.. Voel me ook net een klein kind afentoe..

En miekie.. Misschien een fietsje zoals star zei? Of is dat nog te vroeg?
quote:BrightEyes80 schreef op 07 september 2010 @ 21:17:

[...]

Neemt Sinterklaas dan ALLES mee naar Nederland?? Arm schaap Denk dat de voorraad nodig is hier? Omdat het hier al begonnen is, Sinterklaas. Dat zegt in ieder geval mijn AH bij haar speculaas, taaitaai en pepernoot sectie.
Vroeger spaarde ik de 'gouden' chocolademunten. Wat ben je toch rijk als kleintje

Ja, knutselen is wel iets om bij te blijven, vooral als er glitters bij te pas komen. Binnen stoepkrijten, oh prachtig (maar minder voor jou)
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 21:18:

Gelukkig is dat nog redelijk schoon te krijgen.

Playmais ook leuk qua knutselen.Nog nooit van gehoord.... Ik zal 's een middagje door de Intertoys / Bart Smit gaan dralen, gaat vast een wereld voor me open

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven