Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 09 september 2010 @ 21:48:

Haha Bam, doet me denken toen ik twintig was en een flat deelde met een vriendin. De was hing te drogen in de keuken (allemaal strings haha) en toen kwam er een monteur en toen gooide ik ze allemaal kanten bont gekleurde strings snel op mijn bed, maar die vent moest daar zijn! Hij verkleurde net zo mooi als al dat ondergoed .
quote:amalia schreef op 09 september 2010 @ 21:49:

Gatver,die logeerbeer in bed? Ik had m toch eerst gewassen en in de vriezer gelegd...

OMG mijn oudste is verliefd!!! Niet normaal. Hij had gisteren al een tekening met hartjes van haar gekregen. Vandaag na school speelden ze nog even op het plein. Ze hadden koosnaampjes voor elkaar, en speelden verstoppertje. Iedere keer als ze elkaar gevonden hadden gingen ze knuffelen. En toen ze later naar het klimrek gingen liepen ze daar hand in hand op een drafje heen. Na 20 min zei ik dat we weggingen, ze gaven elkaar een knuffel en een kusje op de wang

Oh help....

Probleem: de moeders liggen elkaar niet zo haha. Nouja,moeten we maar over heen stappen he, anders wordt het zo'n Romeo en Juliet verhaal.

Whahahahahahahahaha.

Geweldig!

En ontzettend herkenbaar alleen de laatste zin niet
oh wat lief zeg, van die verliefde venten! De mijne heeft gezoend haha.
is er iemand hier die schilderen als hobby heeft en dan bedoel ik dus doeken beschilderen en niet je kozijnen ?

Ik ben op zoek naar een kadootje voor iemand die schildert, maar wat is nu leuk/handig om te geven?
Geweldig Amalia! Helemaal leuk, behalve die moeder dan...

Enka: Sterkte ermee. Niet leuk!

Star: succes op kdv dan morgen idd!
Onee, ik hou juist van muren en deuren schilderen maar niet op doek.

Ik zou een koektrommel geven.

Ws heeft ze nl alles voor het schilderen al.

Serieus; wit servies en porceleinverf erbij om het servies te beschilderen. Erg leuk om te doen.
Pfff sorry dat zou ik dus niet doen en het zou ergens in de kast op zolder belanden...
ja maar jij schildert niet.

Dan toch maar die koektrommel
Mmm Bam, misschien toch maar heel voor de hand liggend: uitzoeken wat hij/zij gebruikt en dan een mooie set kwasten of verf - vooal in kwasten heb je hele sjieke kwaliteiten die iemand zelf misschien niet zo gauw koopt. En dan weer je in elk geval zeker dat het gebruikt gaat worden.

Of een dvd van Bob Ross natuurlijk.

Rissie, wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Enka, voor poes, verdrietig om zo te moeten toezien. En last minute correcties in je noeste arbeid word je ook niet vrolijker van... Ik zou lekker in bed kruipen als ik jou was.

Star, Als dat een ordinair schuurtje is, dan heb ik een schoenendoos achter in de tuin.

Amalia, aaaah wat lief, verliefde L! Ik zal het Maatje nog maar even niet vertellen. Is het echt hopeloos met die moeder of kunnen jullie nog naar elkaar toe groeien?

Jin, whaha, had jij niet ook eens een monteur een oneerbaar voorstel gedaan (toen je og niet zo lang in Jinnyland woonde)?
Bam, geen tips wat betreft schilderen. Ik kan alleen aan geschilderde nagels denken en zou remover geven . Ik ga voor de dvd van Bob R. Of kwasten, dat vind ik een mooi cadeau (idee gejat van ene H.)
Enka, wat naar van de poes heeft het nog zin om hem een keertje na te laten kijken bij de DA op mankementen? Misschien heeft hij blaasontsteking ofzo?

Bam, ik heb een schildermoeder, en die vindt het altijd wel fijn om een setje van die canvasdoeken te krijgen, dan kan ze weer even vooruit. Mooie extra kwasten, zoals Hel zegt, dat is ook wel fijn om te krijgen.

Hel, ach arme Maatje, gebeten door een pony. Dat vind ik zielig. Tja, je hebt er helaas wel krengen tussen zitten zo af en toe.

Star, heeft Eetje wel lekker geslapen zonder Sophie of was het drama?

Amalia, aaaaach, schattig toch, zo'n verliefd stelletje. Kan ook zo weer over zijn hoor, dan zijn ze volgende week weer verliefd op een ander

Jinny, haha die van jou ook al aan het zoenen geslagen. Ik vind het wel schattig hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen

Komt wel goed met die moeder hoor, maar er zit geen vriendschap in .

Heb Kokos gemaild maar nog niets gehoord, vreemd
Misschien computer die kuren heeft?
quote:Suze02 schreef op 09 september 2010 @ 21:39:

[...]

Busted...
Anders Kokos even smsen?
Eetje heeft niet lekker geslapen, maar dat komt omdat het snot eruit loopt

Ik heb ze maar gezegd dat ze me moeten bellen van het kdv als het echt niet gaat want wil geen ziek poppie op haar verjaardag
Ah zielig, maar nog 2 dagen dan is ze vast wel wat opgeknapt
Wat heb ik nou aan jullie

Ik ga maar gewoon voor niks, lekker makkelijk ook
aan die canvasdoeken heb ik idd ook wel gedacht!

Goede kwasten waar haal ik dat?

pfff, en dat moet dan weer stel op sprong..bah bah bah.. en het ligt deze keer niet aan mij
ah zielig Star, ze is vast beter op haar verjaardag!
V&D heeft veel schilderspul, of het goed is dat weet ik dan weer niet.
ah, kan altijd even kijken, ik heb er ook geen bal verstand van.

Kan haar natuurlijk ook een potje vingerverf geven
Wel lollig natuurlijk
Bam, hebben jullie niet ergens een hobbywinkel in knip en plak ofzo, daar hebben ze vaak goeie kwasten. Hello vanaf de kappert, ik ben zometeen weer grijze haren vrij
quote:Star schreef op 10 september 2010 @ 11:17:

Wel lollig natuurlijk Heel lollig, heb hier nog wel een setje liggen met schilderboek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven