Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
Géén idee hoe ik er aan kom. Ik zal eens afdwalen naar help ook, dan maar
Ik meld me! Waar hebben we het over?
Mehaar?

Mijn kapper gaat mijn haar ook blond verven trouwens
Ik adviseerde Marels net om op HELP! te gaan lezen hoe ze haar haar moet laten kleuren volgende week. ff een tipje mijnerzijds
Over mehaar
quote:Marels schreef op 11 september 2010 @ 20:38:

Mehaar?

Mijn kapper gaat mijn haar ook blond verven trouwens Vergeet dan niet om er na een weekje uitwasbaar zwart over heen te gieten; schijnt te horen... ik weet 't ook niet
En het dilemma van vandaag;

Ga ik thee zetten of doen we latte caramel uit een zakkie van de nescafé?
Ow dat topic heb ik gelezen Ik had er een foto geplaatst van geert wilders of dit de kleur blond was die ze bedoelde maar had het maar verwijderd..;-)
Oeh dat is een goeie voor vanavond... ik heb al 2 koffie op dus ik zou voor de thee gaan. Dan heb ik het dilemma Rooibos of Meloen?
Ik zei wel tegen mijn kapper vandaag (ik heb wat uitgroei, al); als 't echt geen porum is ga ik vandaag nog naar de drogist om er gewoon weer een pakkie rood overheen te gooien.

(Lees; ik ben jaaaaren rood geweest, toen naar blond geverfd, met foutje van de kapper en dus een weekje Bassieoranje als tussenstop )
quote:OhOhCherso schreef op 11 september 2010 @ 20:40:

Ow dat topic heb ik gelezen Ik had er een foto geplaatst van geert wilders of dit de kleur blond was die ze bedoelde maar had het maar verwijderd..;-)
Rooibos en meloen vind ik allebei niet lekker.

Bij mij is het Turkish Apple of.... iets citrusachtigs.
quote:Marels schreef op 11 september 2010 @ 20:41:

Ik zei wel tegen mijn kapper vandaag (ik heb wat uitgroei, al); als 't echt geen porum is ga ik vandaag nog naar de drogist om er gewoon weer een pakkie rood overheen te gooien.

(Lees; ik ben jaaaaren rood geweest, toen naar blond geverfd, met foutje van de kapper en dus een weekje Bassieoranje als tussenstop )hehehe ik ken iemand die ook Bassie-oranje was en dat probeerde zelf op te lossen.... werd toen groen Ze is met een muts op terug gegaan naar de kapper; die had de dag van z'n leven (en bleef dat ook herhalen, zoooo jammer)
Weet je waar ik een hekel aan heb trouwens? Mensen die denken dat het een doodzonde is om een kitten vóór 13 weken uit het nest weg te halen.

Mijne is ook heeeeel slecht gesocializeerd daardoor

(lees; loopt elke drie minuten over mijn borst heen om kopjes te komen geven)
Hey dat topic heb ik ook gelezen (had echt geen reet te doen vanmiddag; valt 't op?).

Onze kat loopt dag en nacht keihard te miauwen als ze daar zin in heeft. Ik denk dat ze aan wil kondigen dat ze er is ofzo. Krijg ik er vast niet meer uit; ze is 13 en doet het sinds haar broer afgelopen juli is gestorven.
Haha marels, je zoekt toch geen rel met mij? Wat is dit nou 89e5re7f8v7v7gd7g!
Ja, maar ik snap dat dus niet zo goed.

Kappers zijn mensen. Ja, echt. Dan kan het soms gebeuren dat een kapper een foutje maakt. Of dat een kapper geen fout maakt, maar dat een kleur gewoon volledig verkeerd uit pakt.

Dan kun je heel boos worden en nooit meer naar die kapper gaan en zelf gaan kloten, ja. Maar je kunt ook terug gaan naar de kapper, aangeven dat het niet zo goed gelukt is en vragen wat ze er aan kunnen doen.

En hey, weet je wat?! Dan lossen ze het voor je op!!!
Broer is dan ook niet oud gewordne Miek, wat sneu

Cerso is van de groep die vindt dat je een kat nooooooooooooooooit voor de volwassenheid uit het nest mag weghalen dan? *kuch*

Ik zie nu op tv iemand die haar hondje roze geverfd heeft. Dat vind ik schokkender dan een kat voor 13 weken uit het nest halen
Stiekem droom ik er al jaren van mijn haren lichtbruin te verven maar ik durf het niet. Ik heb van mezelf rood haar en het is nogal lang, die uitgroei kan toch nooit mooi zijn! (voor zo ver dat al mooi is natuurlijk)
Owja nou dan moet je het goed zeggen hoor marels van ''het groepje'' moet je dan zeggen
Ik weet niet meer precies wanneer wij de katjes hebben weggegeven van ons nestje (13 jaar terug dus). Ik had 't geloof ik aan de DA gevraagd.

Maar ondertussen moet ik lachen om Cherso; ik heb donkerblond haar (lichtbruin?) en heb het in 't verleden heel vaak rood geverfd hahaha
Oh, is dat "het groepje"?

Maar vertel, wat heeft mijn kat er allemaal van opgelopen dan dat ie met 10 weken het nest uit gegaan is?

Rood haar van jezelf?!?! Dan verf je het toch niet! Ik vind natuurlijk rood haar zooooo mooi!!
Ahhhh je gaat toch geen hondjes roze verven? Koop dan een varken; scheelt weer verf.

Is er al een groepje anti-verf-hondjes?
En 13 weken is niet volwassen hoor Ik heb daar gewoon slechte ervaringen mee toen ik in groep 8 zat heeft mijn moeder een htk van een boer gekregen die zei dat ze 8 weken was (denk nog wel jonger) en oei wat heeft ze zich misdragen. Ze liet me af en toe alle hoeken van de kamer zien was er gewoon bang van! (en ze tulde nog steeds, met die pootjes op en neer en dan sabbelen aan een handdoek). Gelukkig is het goed gekomen en is ze alleen nog maar passief agressief!
Ooit naar een honden show geweest, ik zag daar poedels die stippen hadden in de kleuren geel, paars, groen en blauw. Was zo zielig eigenlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven