Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
Ik ben er uit Vanavond schnitzel met een salade en gebakken aardappels en morgen maak ik wel een preischotel; altijd makkelijk en lekker
Da's nogal veel moeite voor in het weekend hoor....
haha nee hoor... Vent heeft nachtdienst dus die moet "gewoon" eten, anders komt ie de nacht niet door
Dan neemt ie maar boterhammen mee voor als ie honger krijgt

Moet ik niet aan denken trouwens, nachtdiensten.
En ik heb dan ook geen hekel aan koken dus dat scheelt. Het kost ook niet meer tijd dan een pizza bestellen hoor
Allemachtig, hebben jullie geen echt leven.

odi et amo
quote:lamaatje schreef op 11 september 2010 @ 10:36:

Allemachtig, hebben jullie geen echt leven.

Ik zeg HUH????
Pizza bestellen gaat sneller, alleen wachten tot ie er is

Iamaatje, jij wel, begrijp ik?
Ik denk dat lamaatje het heel druk heeft met zinnige dingen, anders zou ze hier toch niet reageren?? haha
Ik ben ook heel druk. Ik probeer op te ruimen en mijn kat is klef, dus daar kom ik ook niet echt vanaf.
Ik had net een helder moment en heb de jaaropgave van het gastouderbureau gevonden en dus meteen zover als mogelijk een belastingformulier ingevuld. Is dat zinnig of niet?

Ga nu een emmer vullen met een soppie en dan het buitenspeelgoed schoonmaken. Nope; tis waar ik heb geen leven
Belastingaangiftes wil ik nog even niet over nadenken, wat wordt een elleeeende dit jaar zeg.

Ik ben maar een beetje aan het opruimen en moet eigenlijk nog een was draaien... Ik kom niet echt op gang vandaag.
Mijn huis is redelijk opgeruimd en de boodschappen zijn opgeruimd. Om elf uur ga ik stoffen en stofzuigen!
DING DONG 't is stofzuigtijd!!!!
Ik moet 't overslaan, helaas. Moet zo al weg en dan nog even langs de Aldi, dus ik red het allemaal niet meer. Jammer, dan maar.
Halloooo!

Brighteyes: Dat is balen. Waarom word je trouwens dooiekonijntjes genoemd? Volgens mij heb ik dat gemist.

Marels, jij bent al druk geweest vanmorgen. Tevreden met je kapsel? Viel het mee, de verjaardag?

Wij gaan straks even de stad in. Cadeau kopen voor de moeder van mijn vriend.
BE, je pols in 't gips?! Hoe krijg je het voor elkaar. Echt zuur joh. Ik begrijp dat je vanaf nu dus veel op dit topic te vinden zal zijn! Ik ben nu mobiel aan het internetten, dus helaas geen opbeurende smileys van mij. Wel een dikke

Ik ben net terug van 't hardlopen, het is warm buiten! Zo even douchen en straks even schoonmaken en hopelijk nog even boekje lezen in de zon!
quote:Marels schreef op 11 september 2010 @ 10:04:

DooieKonijntjes is een beetje een sukkel dus. Van trapjes moet je niet afdonderen.

Maar, verder ist best kut natuurlijk.

Ik ben zo'n geboren sukkel ja, geloof me.

Is niet de eerste keer dat ik zoiets heb, hahaha.

Ik moet van vriend op het balkon in de zon, terwijl hij nu boodschappen voor me aan het doen is en mijn was

Heb besloten het er vandaag maar even van te nemen.

Na het weekend wordt het nog genoeg aankloten, want dan is ie niet hier.

En werk wordt ook nog lachen.

Vicodin, mijn nick wordt voornamelijk gelinkt aan Bright Eyes van Art Garfunkel => Watership Down => DooieKonijntjes

Terwijl mijn nick eigenlijk komt van de band Bright Eyes, maar ik snap dat er weinig die link zullen leggen.
quote:miekie1 schreef op 11 september 2010 @ 10:41:

Ik denk dat lamaatje het heel druk heeft met zinnige dingen, anders zou ze hier toch niet reageren?? haha

Natuurlijk forum ik ook, maar toch geen 39 pagina's gewauwel over niets.

Prima hoor, dat jullie er lol in hebben

En bij deze heb ik ook wat onzinnigs toegevoegd. Op naar bladzijde 40.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 11 september 2010 @ 13:49:

[...]

Natuurlijk forum ik ook, maar toch geen 39 pagina's gewauwel over niets.

Prima hoor, dat jullie er lol in hebben

En bij deze heb ik ook wat onzinnigs toegevoegd. Op naar bladzijde 40.Noem 't maar niks... we hebben het hier wel over de meaning of life, zeker als het om dooie konijntjes gaat. En dan heb ik 't nog niet eens over de avond besteding van Marels! Nee lamaatje daar mag je niet zo lichtzinnig over denken hoor.
Present.
Ik ben trouwens zoooo ongelofelijk moe...
En ik heb spierpijn in mijn rechter bovenarm. Ook al zo boeiend.

DooieKnijntjes, welk bot heb je precies gebroken? En nette breuk of ellendige? 't is hoe dan ook kut.

En Vicodin; mijn haar is niet zo boeiend, gewoon weer wat korter, en ik moet volgende week nog terug om te kleuren.

En het feestje.... Tja, mijn feestjes zijn het niet, maar vooruit dan maar. Ik heb het overleefd
Hey Marels! Ja ik zat ff te no-usen op het HELP! topic. Dat is werkelijk te erg voor woorden maar toch blijf ik lezen.....
Hoe kom je trouwens aan die spierpijn??? Wat heb je gedaan? Oh en ik zie nu dat je je haar gaat laten kleuren, lees dan ff HELP! topic, dan weet je hoe je reageren moet haha (sorry)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven