Ik ga kapot van de jeuk!!! Kan ik zelf nog wat doen?
zaterdag 11 september 2010 om 23:44
zondag 12 september 2010 om 09:56
Oh ik ben gestopt met de pil een heleboel jaar geleden en vanaf toen was ik af van de vervelende schimmel. Ik had een doorlopend recept op vaginaaltabletten en creme. En als ik het echt niet meer hield van de jeuk dan pakte ik wat ijsblokjes en die deed ik dan in een washandje en die legde ik er dan op. En idd een rok aan zonder onderbroek helpt ook goed.
Heel veel sterkte ermee.
Heel veel sterkte ermee.
zondag 12 september 2010 om 10:00
zondag 12 september 2010 om 10:01
Niet gaan knoeien met youghurt ofzo hoor, dat gaat je echt niet helpen!
Gewoon even de HAP bellen en een creme vragen voor uitwendig gebruik. Die eitjes werken vooral inwendig, daar schiet je nu nog niet veel mee op.
Ik werk op de HAP, we krijgen die vragen wel vaker. Het is medisch gezien geen spoed maar menselijk gezien wel, je zal er maar last van hebben.
Succes,
Groetjes,
NannieB
Gewoon even de HAP bellen en een creme vragen voor uitwendig gebruik. Die eitjes werken vooral inwendig, daar schiet je nu nog niet veel mee op.
Ik werk op de HAP, we krijgen die vragen wel vaker. Het is medisch gezien geen spoed maar menselijk gezien wel, je zal er maar last van hebben.
Succes,
Groetjes,
NannieB
zondag 12 september 2010 om 11:26
Bedankt voor de tips allemaal!
Ik ben uiteindelijk toch in slaap gevallen, na 10 keer douchen en washandjesgedoe. Ik moet zeggen dat de jeuk nu aanzienlijk minder is geworden. Straks even naar de HAP.
Ik had het bij mijn oude pil ook geregeld. Nu dus een nieuwe pil en dit is voor t eerst sinds de nieuwe. Nog even afwachten anders misschien weer switchen. Dit is HELL!
Ik ben uiteindelijk toch in slaap gevallen, na 10 keer douchen en washandjesgedoe. Ik moet zeggen dat de jeuk nu aanzienlijk minder is geworden. Straks even naar de HAP.
Ik had het bij mijn oude pil ook geregeld. Nu dus een nieuwe pil en dit is voor t eerst sinds de nieuwe. Nog even afwachten anders misschien weer switchen. Dit is HELL!
zondag 12 september 2010 om 11:26
Bedankt voor de tips allemaal!
zondag 12 september 2010 om 11:51