Ik kan de woorden niet vinden ...

11-09-2010 18:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel lieve tante waar ik goed contact mee heb, als ik haar zie.

Nu ligt haar moeder op sterven .. al een tijdje , het is een vechter..

Ik wil mijn tante graag even een kaart sturen , maar ik weet nu even écht niet wat ik er op moet zetten. Misschien kunnen jullie me een beetje op weg helpen , dat zou ik erg fijn vinden

Thanks !
Ik zou willen dat ik iets zou kunnen zeggen waardoor je je beter zou voelen, maar ik weet niet wat. Weet wel dat ik aan je denk en er voor je ben.

Liefs.

Zoiets?
Cum non tum age
Zet dat erop: dat je niet weet wat je moet zeggen, maar dat je haar veel sterkte wilt wensen en dat je aan haar denkt.

Dat is precies wat je hierboven schrijft en het is echt lief genoeg!
"Ik kan de woorden niet vinden, maar wilde je laten weten dat ik aan je denk en je veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd."

Zoiets?

Lief van je trouwens, dat je een kaartje wil sturen!
Lieve tante,

Ik wil even laten weten dat ik veel aan je denk tijdens deze moeilijke periode voor jouw en je moeder. Weet dat je altijd bij mij terecht kan voor een knuffel, gesprek, traan óf lach.

Dikke knuffel,

summerdee
dat je een kaartje stuurt is al genoeg, heel lief.

Iets in de trant van; ik denk aan je in deze moeilijk tijd.

Of ik denk aan je, sterkte.
Heb ooit lief kaartje gehad van een vriendin toen mijn vader op sterven lag:Het waren twee forever friendsbeertjes en de ene ving de ander op..

Er binnen in had ze geschreven:

Ik denk elke dag aan je en wil je zo graag steunen maar ik weet niet hoe...

Wat ik wel weet is dat ik er altijd voor je ben als je me nodig hebt..dag en nacht,voor een traan,een gesprek een knuffel of om je op te vrolijken.Weet dat wat er ook gebeurd...ik ben er om je op te vangen.

Heb ik toen wel traantje om gelaten
Dankjullie allemaal !

Hier kan ik wel wat mee
Sterkte...

En ik zou ook iets op de kaart zetten van: ik weet niet goed wat te schrijven,maar wilde je even laten weten dat ik veel aan je denk....
Ik vind het woord sterkte vaak zo kil.
Gewoon sturen die kaart. En laat je hart spreken. Oprechte woorden, ook al vraag je je misschien af of je het juiste zegt, raken honderd keer dieper, dan een lijst vol cliché's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven