Hotel Maastricht
dinsdag 6 juli 2010 om 22:09
dinsdag 6 juli 2010 om 23:22
Het Townhouse Hotel is misschien wat (ik ken het zelf niet echt), zit in elk geval dicht bij het station.
Edit: ik zie nu dat dit onderdeel is van Bergère. Hotel Bergère is denk ik alleen wat luxer. Die hebben ook studio's en appartementen trouwens. Ook Hotel St. Martenslane hoort bij deze groep. Misschien even allemaal bekijken. Qua ligging zitten ze allemaal goed in elk geval, vlak bij het station dus loopafstand naar het centrum.
Edit: ik zie nu dat dit onderdeel is van Bergère. Hotel Bergère is denk ik alleen wat luxer. Die hebben ook studio's en appartementen trouwens. Ook Hotel St. Martenslane hoort bij deze groep. Misschien even allemaal bekijken. Qua ligging zitten ze allemaal goed in elk geval, vlak bij het station dus loopafstand naar het centrum.
dinsdag 6 juli 2010 om 23:42
Ik ben vorig jaar zomer in Hotel Botticelli (Papenstraat 11) geweest. In het centrum, vlak achter een van de pleinen, maar ook heerlijk rustig, zeker als je vraagt om een kamer in het achterste gedeelte. Het ontbijt is alleen vrij prijzig, dat zou ik gewoon ergens anders doen, genoeg tentjes in de buurt. Sfeervol hotel, vriendelijke mensen, je voelt je echt welkom.
woensdag 7 juli 2010 om 15:52
Hotel Bigarré is een knus hotel op loopafstand van Vrijthof etc. Hotel Mabi is inderdaad ook een aanrader met mooi interieur.
Wat betreft winkelen: hier kun je alvast etalages kijken van winkelstraten in Maastricht (zie 'Bekijk winkelstraten'). Voor restaurantjes kun je het beste op Iens kijken en dan op keuken selecteren. Veel plezier in Maastricht!
Wat betreft winkelen: hier kun je alvast etalages kijken van winkelstraten in Maastricht (zie 'Bekijk winkelstraten'). Voor restaurantjes kun je het beste op Iens kijken en dan op keuken selecteren. Veel plezier in Maastricht!
donderdag 9 september 2010 om 22:52
Afgelopen weekend in Maastricht geweest. Hotel was prima, bedden sliepen goed, lekker vers ontbijt en vriendelijke mensen. Nadeel was het smalle trapje naar onze kamer. Ook vonden we de kamer niet echt mooi: alles spierwit, zelfs de vloer en de tv zat achter de spiegel (slecht te zien en nog slechter te horen). Lokatie was top, dat wel.
Volgend jaar gaan we weer, alleen dan in een ander hotel. Ik zag hier nog Derlon genoemd, die heb ik gezien, misschien dat het die dan wordt.
Volgend jaar gaan we weer, alleen dan in een ander hotel. Ik zag hier nog Derlon genoemd, die heb ik gezien, misschien dat het die dan wordt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag 13 september 2010 om 20:55