Ontmoetingsplaats

13-09-2010 15:00 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het leuk om in het kader van alle probleem relaties een wat losser topic te plaatsen, dacht ik zo.

Waar hebben jullie je vriend/vriendin ontmoet en hoe verliep de opbouw van je relatie? Mag huidige relatie zijn of een oude.

Ik heb mijn vriend in een kleine discotheek ontmoet en we bouwden vrij snel een goede klik op waaruit de relatie ontstond.
Vriend ontmoet in de stad, de opbouw verliep goed, gezien het resultaat relatie.
Ik heb mijn man ontmoet in een bar. Was meteen smoorverliefd, puur op uiterlijk. Bij de eerste zoen hadden we nog geen woord gewisseld. De relatie begon fysiek (pure lust) maar ik merkte al vrij snel dat het op andere vlakken ook goed klikte.
mijn man is een vriend van mijn broers. Heel handig, haha. Ik ken hem al toen ik 15 was. Toen is 19 was kregen we "verkering". Op mijn 18e ging ik pas met andere ogen naar 'm kijken, zo van.................... hij is eigenlijk best een lekker ding, slim en heel leuk.

Ondertussen zijn we 18 jaar verder.
Op het werk.
Cum non tum age
Heel cliché; in de discotheek.

Allebei dronken, gezoend, er van uitgaande dat we elkaar daarna niet weer zouden zien. Na een week belde hij, om te vragen of ik zin had om met hem uit eten te gaan, and so on...

Nu zijn we al 10 jaar samen, waarvan bijna 2 jaar getrouwd, en hebben een zoon van 9 maanden.

Leuk topic!
Ik heb inmiddels ex ontmoet in een kroegje. Na ander halve maand kwam ik tot de conclusie dat we niet bij elkaar pasten.

Waarom? Ik sta midden in het leven, onderneem van alles, ik sport, werk en hou van gezelligheid. Hij blijft liever op de bank zitten als hij uit het werk komt en verder onderneemt hij echt bijna niks.

Verder verschillende we ook erg in karakter. Dus ga weer als vrijgezel door het leven.
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:noa schreef op 13 september 2010 @ 15:08:

Op het werk.De meeste relaties schijnen te komen via het werk. Best apart vind ik dat, dan ben je toch een beetje zakelijk met elkaar lijkt mij.
Op een cruiseschip waar we beiden werkten.

Was gewoon een leuke flirt, ik heb nog tegen hem gezegd dat hij niet verliefd op me moest worden!

Dat is dus falikant mislukt en we zijn nog steeds samen, maar werken niet meer aan boord.
quote:Cacaopoeder schreef op 13 september 2010 @ 15:09:

[...]

De meeste relaties schijnen te komen via het werk. Best apart vind ik dat, dan ben je toch een beetje zakelijk met elkaar lijkt mij.Nee hoor, ik wilde salarisverhoging, dusss.
Cum non tum age
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Ik leerde hem kennen via m'n toenmalige vriendje. Toen veel mailcontact gehad, maar puur platonisch. Vond het wel een bijzonder leuke jongen, maar deed daar toen niets mee. Uiteindelijk ging het uit met dat vriendje en toen ging het vrij snel. We gingen wat daten, hij was eigenlijk m'n SV (of het was de bedoeling dat hij dat was) maar al vrij snel bleek dat er meer aan de hand was (van mijn kant). Ik heb 'm vrij snel weten te overtuigen en nu zijn we een jaar verder en wonen lang en breed samen. Was nooit van die halsoverdekop beslissingen en wilde lang vrijgezel blijven en verschillende mannen proberen maarja, hij was zo leuk... Hij zou gaan reizen, z'n huis stond te koop en toen dat verkocht was zijn de plannen gewijzigd en hebben we een nieuw huisje gezocht.

Beste beslissing die we samen hebben kunnen nemen!
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Ik heb mijn vriend op mijn werk leren kennen. We hebben eerst iets van anderhalf jaar gewoon als collega's gewerkt. Op een gegeven moment eens iets afgesproken, en sinds dat afspraakje zijn we een stelletje.

We zijn nu 5 jaar verder en hebben vorig jaar een woning gekocht.
Via het onder het stof vandaan gehaalde chatprogramma ICQ! Ik wilde eens kijken of mijn connecties nog op ICQ waren nadat ik het programma jaren niet meer had gebruikt. Niet dus, alles stond op rood. Toen ik offline wilde gaan kreeg ik van een wildvreemde een chatbericht. Ik verveelde me dood, dus ben er op in gegaan. Dat is nu vijf jaar geleden...
Wij ontmoetten elkaar via gezamelijke kennissen in een kroeg en belandden stomdronken bij elkaar in bed.

Nu 8 jaar en 2 kinderen later.

Romantisch verhaal hè?
Feesttent, weinig gezien van de artiesten die avond. Volgende dag stond hij al vroeg op de dam, en is vanaf die dag woonde hij 3 maanden lang bij mij, hierna zijn wij in zijn huis gaan wonen en mijn huurwoning opgezegd . Beetje stormachtig en eigenlijk niets voor ons, wij zijn beiden heel behoudend maar het voelde goed. En ik heb er in al die jaren geen moment spijt van gehad, hij is voor mij de perfecte man.
Via een forum op internet echt waar!

Niet het viva forum overigens
Stressed is just desserts spelled backwards
Studie. Ook al zo'n lekker cliché.
mijn ex vriend leerde ik kennen op vakantie in Brazilie. We waren met 25 anderen op groepsreis en het was liefde op het eerste gezicht.

3.5 week kleffie en beffie genoemd en elkaar helemaal suf geknuffeld.

Hoewel hij qua uiterlijk niet echt mijn type was, viel ik meteen voor hem. Ik vond hem super knap en er was iets in zijn ogen wat ik vertrouwde.

Hij keek naar me met de meest verliefde ogen die ik ooit gezien heb.
Hij hield mij al een paar maanden in de gaten als ie me zag in een tent waar ik wekelijks uitging (ik had een relatie). Op een avond viel hij mij ook op, zeiden we hallo en waar kom je vandaan, vond hij me op facebook en 3 maanden later waren we officieel samen. En nog steeds trouwens
Ook in de kroeg. Een week voordat ik hem leerde kennen, Heb ik met zijn beste vriend gezoend.

Maar dit werd niks, dus een week later dacht ik 'hij' is ook wel erg leuk.

Die avond gezoend en nummers uitgewisseld, En 6 weken later woonde we al samen!

Na 9 maanden waren we getrouwd, En inmiddels zijn we alweer 5 jaar getrouwd!

Ondanks veel comentaar van veel mensen, want die vonden toch dat alles te snel ging!

maar nog steeds gelukkig!
16 jaar geleden in de kroeg.
ik heb mijn (sindskort) ex leren kennen op de kennismakingstijd van de studentenvereniging. Hij als eerstejaars ik als oudere jaars. Na bijna een jaar ging het mis omdat we anders dachten over relaties.
a docter a day keeps the apple away
Hij was mijn nieuwe overbuurman die me uitnodigde voor 'n bakkie... Inmiddels wonen we samen en hebben we trouwplannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven