Ontmoetingsplaats

13-09-2010 15:00 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het leuk om in het kader van alle probleem relaties een wat losser topic te plaatsen, dacht ik zo.

Waar hebben jullie je vriend/vriendin ontmoet en hoe verliep de opbouw van je relatie? Mag huidige relatie zijn of een oude.

Ik heb mijn vriend in een kleine discotheek ontmoet en we bouwden vrij snel een goede klik op waaruit de relatie ontstond.
Op een secretaresse-opleiding
Later is nu
Ontmoeting; Ik heb mijn vriend besteld via internet.

Opbouw; Ontbreekt volledig. Binnen een maand woonden we bij elkaar (dus er was een behoorlijke klik), maar dat hadden we eigenlijk pas na een half jaar door omdat we nog aan het bedenken waren wat we van elkaar vonden toen.

Resultaat; Wij verlengen onze relatie elke keer met een jaar. Aangezien de garantieperiode al is verlopen doen we het zo.
Via een niet nader te noemen chatbox .....*schaam

5 weken gemsn't, na 5 weken te hebben gedate samen gaan wonen in zijn huissie, na 5 maanden samen een huis gekocht en verhuist naar een vreemde stad, daar na 2 jaar weer weggegaan en weer in onze THUIS.-stad ons tweede huis gekocht en dat alles in 5 jaar tijd, en nog steeds gelukkig & verliefd!
In 1988 na het uitgaan ging ik een broodje shoarma eten. Hij stond met de rug naar me toe. Hij draaide zich om en pats-boem...de bliksem sloeg in. na 3 weken woonden we samen, na 1½ jaar getrouwd en helaas na 6 jaar gescheiden (omdat hij heel anders was toen de verblijfsvergunning eenmaal binnen was..)
In de spellenwinkel van een vriend van mij. Tijdens een spellenspektakel was hij blijven hangen bij mijn vrienden, en is meegekomen naar mijn thuisstad. Na 3 maanden woonden we samen, hadden we de winkel overgenomen en na 5 jaar getrouwd. Nu zijn we alweer 9 jaar getrouwd. De spellenwinkel is niet meer overigens
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Bij het stappen. Avondje gezoend toen ik zestien was, maar ik vond een ander leuk. Mijn 'huidige-maar-toen-nog-niet' vriend dus keihard afgewezen aan de telefoon, toen hij het lef had om mij te bellen. Met die ander werd het niks trouwens, die zag mij niet zitten... Mijn 'huidige-maar-toen-nog-niet' vriend kreeg wel een relatie, met een ander meisje. Na twee jaar ging dat uit. We praten vlak daarna weer wat bij het stappen en kregen 'verkering.' Dat duurt nu al elf jaar. En we hebben inmiddels een dochter!
Het valt me op dat in dit topic de groep 'razendsnel serieus geworden' wel goed vertegenwoordigd is! Daar hoor ik zelf ook wel een beetje bij.

Goed, ik heb mijn vriend ontmoet bij een watersportclub. Ik was al lid (begon al een beetje bij het meubilair te horen) en hij werd lid en werd ook meteen maar de nieuwe instructeur voor de cursus die ik wilde doen.

Ik was hem meteen al opgevallen, hij viel mij op omdat hij altijd zo blij naar me keek. Na het sporten gingen we wel eens met een groepje naar de kroeg, na afloop van de bewuste cursus heb ik hem mee naar huis gelokt en toen is hij nooit meer weggegaan. Na 4 maanden zijn we ook maar 'officieel' gaan samenwonen en nu hebben we trouwplannen en doen we ons best voor gezinsuitbreiding.
Het is hier inderdaad druk met snelle relaties. en ik maar commentaar krijgen:O (niet van jullie, anderen he:P)
In de kroeg, ik begon met hem te praten omdat ik af wilde van degene die tegen mij aan het praten was. We bleven maar kletsen en toen bedacht ik dat zoenen leuk is en dat we dat wel konden doen.

Die avond nooit verwacht dat ik een maand later tot over mijn oren verliefd zou zijn, en al helemaal niet dat ik dat 2,5 jaar later nog zou zijn.
quote:vicodin schreef op 13 september 2010 @ 15:16:

Ik heb mijn vriend op mijn werk leren kennen. We hebben eerst iets van anderhalf jaar gewoon als collega's gewerkt. Op een gegeven moment eens iets afgesproken, en sinds dat afspraakje zijn we een stelletje.

We zijn nu 5 jaar verder en hebben vorig jaar een woning gekocht.

Sorry even offtopic, maar wat is dat nou toch wat er op je plaatje staat? Vraag mij dat al een tijdje af

Ontopic.

Tijdens het uitgaan, liefde op het eerste gezicht, maar even om elkaar heen blijven draaien en uiteindelijk zijn wij nu al jaren samen
Volgens mij is het plaatje van Vicodin: een setje mooie oorhangers
Op het werk.

Eerst een half jaar als gewoon vrienden, wekelijks samen eten en na dat half jaar sloeg bij mij uiteindelijk ook de bliksem in (ben waarschijnlijk niet zo snel van begrip ).

Vanaf dat moment woonden we samen in twee huizen, na een half jaar overgegaan in 1 huis en nu 10 jaar later nog steeds samen!
Ik zat (11 jaar geleden) op de kappersopleiding en zocht een mannelijk model met halflang haar. Ik zag mijn huidige vriend op een terrasje zitten en sprak hem aan met de vraag of hij model voor me wilde zitten. Dat wilde hij helaas niet, maar ik kwam hem een avond later weer tegen in dezelfde kroeg en toen raakten we aan de praat.,Weer een week later kwamen we elkaar weer tegen en die avond hebben we gezoend..

We zijn nu 11 jaar verder, weleens uit elkaar geweest, maar alleen maar sterker uitgekomen, nu wonen we samen en verwachten over 2 maanden onze eerste kindje
Op een forum. Ik was zo stout om hem, na een paar keer heen en weer PM'en, om een date te vragen (zo van: Daten??). En dat wilde hij wel.

Dus die 1e date is er gekomen (date duurde gelijk 3 dagen). En sindsdien is het aan tussen ons en voelt het ontzettend goed.

En het aparte is, dat we allebei voelden: ik moet op hem/haar reageren.
In de trein van 2 uur 's nachts. Hij was op stap geweest, ik had een feest georganiseerd dus we waren allebei aangeschoten en moe, hij kwam binnen en het was alsof de zon ging schijnen. Voíla; hij is niet meer uit mijn gedachten geweest sindsdien

Wat een leuk topic! Heerlijk, dat positieve.
Lang geleden via de sportvereniging waar we beiden lid van waren.

Latere knipperlicht via internet.

Beiden over.
Ik heb mijn vriend ontmoet op een reis voor singles! Het was binnen een paar dagen raak van beide kanten. De vakantie is nu zes weken geleden, we zijn nog steeds heel gelukkig samen.
Een gemeenschappelijke vriend stelde ons aan elkaar voor op een dronken feest. Gemeenschappelijke vriend zei: 'Dit is EB, die is al anderhalf jaar vrijgezel, succes!'

De volgende avond gingen we uit eten, het werd rustig opgebouwd, en een maand later vroeg hij me verkering. Via een briefje in mijn jaszak

Nu zijn we twee jaar verder, en er zijn samenwoon-plannen op korte termijn.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik heb mijn vriend leren kennen op het voetbalveld bij mij in de straat. Hij was daar altijd aan het voetballen en ik ging daar altijd met vriendinnen zitten kijken naar de jongens. Na onze eerste Date, wist ik het. Dit is hem! Dat is inmiddels 9 jaar geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven