Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd 2010

08-08-2010 20:14 2004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er mee, nu op net5.

Dit meiske vertrekt naar haar 'grote liefde' Achmed in Egypte, nadat ze elkaar slechts 12 dagen hebben meegemaakt.
The time is now
Nou dat was het weer. Volgende week weer een "definitief" vertrek uit NL "voor eens en voor altijd".
die koffer is niet aangekomen!

en ik denk dat ze blij is dat ze haar maagdelijkheid nog heeft.
quote:kitty elastic schreef op 12 september 2010 @ 21:31:

[...]

ja het is overO dat was snel dan
goh, zij is echt niet lang in Brasil geweest.

ik heb haar weblog nu ook gelezen.. stonden niet veel details in
Toch vreselijk zonde dat je daar een heel jaar wachten zonder elkaar te zien aan hebt verspild?

Of ben ik nou heel pessimistisch en moet je het zien als "ze hebben het in elk geval geprobeerd"?

Normaal ben ik daar wel van namelijk, maar dit was gedoemd te mislukken toch??
nee maar een paar maanden.

dit is denk ik k het minst succesvolle seizoen van grenzeloos met blijvende relaties.
Ik kijk het nu maar... Neonletters op 3 is een herhaling van vrijdag,
Vind je een adres en telefoonnummer niet veel details?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 12 september 2010 @ 21:37:

Vind je een adres en telefoonnummer niet veel details?ja, dat wel... maar ik had een dagelijkse log verwacht
Ze had alles geprobeerd, behalve seks.
dat gaat ze pas proberen als ze getrouwd is.
Ik denk dat ze nog heel lang maagd blijft.
Ik denk het ook, die griet is zwaar irritant.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 12 september 2010 @ 21:41:

Ze had alles geprobeerd, behalve seks.
Ik vond die moeder wel ontzettend lief! En die jongen was ook best een geschikt type. Alleen totaal niet voor haar.

Ze zal wel weer lekker aan het werk zijn in het ziekenhuis van Zwolle ofzo. En straks met Gerwin, Pieter-Erik of Jochem gaan trouwen en gaan wonen in Wezep. Waarna er twee kindjes volgen, zoals het hoort. Maar, een schuldgevoel hoeft ze niet te hebben. Want ze heeft het toch maar mooi geprobeerd.
Die meid van gisteren is zo dramatisch. In haar blog op Net5 heeft ze het nu nog over hoe zwaar ze het 9 maanden later nog heeft met de breuk en hoezeer ze Gilvandro mist en brazilie, hoe moeilijk het is om hier weer een leven op te bouwen.

Pff, ze moet het zichzelf niet zo moeilijk maken.

Ze kan blij zijn dat ze er op tijd is achter gekomen dat deze man niks voor haar was. Vond ze vanaf het begin al niet bij elkaar passen. Totaal andere types. Raar dat je daar niet eerder achter komt en dan maar besluit te gaan emigreren...
Tegenpolen trekken elkaar denk ik. Ik heb zelden een hekel aan iemand op het 1e gezicht, maar zij scoorde hoog.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
waaaaah net klaar met uitzending gemist, wat verdrietig zeg, maar wel eerlijk van hem.

Zo nu even teruglezen om te kijken hoe jullie ze afgekraakt hebben...
Ik vond 't toch wel sneu voor d'r hoor. Friese ijskoniging of niet. Zo'n mooie droom die zomaar ineens uiteen spat...
Vond het toch een mooie aflevering. En vond niet dat zij zich aanstelde, je moet je voorstellen, je bent begin 20 en gaat daarheen voor je grote liefde. (waarschijnlijk je eerste liefde). Het was wel eerlijk van hem om het uit te maken.
Eens met jullie. Ik vond het ook geen ijskoningin, vond het afscheid van zijn moeder en toen het weerzien van haar ouders echt hartverscheurend.
Ik vind het ook niet zo dramatisch hoor. Vond het best een geschikt meisje..Haar verwachtingen waren denk ik te hoog.
Wel een leuke aflevering omdat nu in een keer te zien was hoe het verder is verlopen. Normaal weet of lees je wel dat ze uit elkaar gaan maar zijn er geen camera's bij.

Ik denk dat beiden niet echt realistische verwachtingen hadden. Ze leken zich goed te hebben voorbereid (over en weer op bezoek geweest) maar cultuur verander je niet zomaar. Zij is daar geweest en kon dus weten dat iedereen op straat leeft (ook logische met die kleine en warme huizen). En hij wist dat ze uit een streng christelijke familie kwam en zelf ook behoorlijk streng in de leer was. Dan is het logische dat ze haar normen en waarden niet opgeeft als ze dat in de 4 jaar daarvoor ook niet heeft gedaan.

Moet er zelf trouwens niet aan denken om zo te moeten leven. Wel erg afgesneden van de bewoonde wereld. Dat is misschien leuk voor een (lange) vakantie maar de rest van je leven? Ze is toch een druk leven in Nederland gewend met alle voorzieningen en daar was totaal niets te doen (en zal men haar altijd als de buitenlander blijven zien).
Vond het een mooie aflevering. Ik vond haar best wel ok. Hem ook wel, maar gewoon twee totaal verschillende karakters die uiteindelijk niet hetzelfde in het leven willen. Hij van het uitgaan, buiten lol maken, en dansen, en zij meer van lekker thuis zijn en werken en knus-heid. En geen seks brak hem op. Aan de ene kant begrijpelijk dat hij seks wil, maar aan de andere kant een beetje lullig van hem, want hij wist al 4 jaar dat zij geen seks voor het huwelijk wilde.
Hoi

wie kijkt nog meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven