Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 13 september 2010 @ 15:47:

Zoyla ofzo? Ik ken haar nietV. nu Amaal, kijk maar uit, straks zit je naast Bam op het strafbankje
Snel hè, Star. Hij is erg leuk geworden.

Net bij de HA verwijsbrief voor Maxi gehaald, morgen naar de oogarts. Meteen maar een verwijsbrief voor Mini meegenomen voor logopedie. Volgens PSZ-juf heeft hij dat nodig. Ik vind het wel meevallen, maar kan altijd een intakegesprek doen, dan hoor ik vanzelf wat zij er van vinden.
O morgen is het bij dat ene centrum toch? Ben erg benieuwd!
wat een rust!
Dat is toch nog snel gegaan, mamax. Ik ben benieuwd of de dokter wat kan vinden. Loenst hij nog zo erg?
Ah spannend Mamax, morgen dus. En logopedie. Ach, intake kan geen kwaad inderdaad. Jouw optie over bespreken met T. heb ik al geprobeerd, helpt niet.

Azijnpisser ken ik, en ben het helemaal eens met de ranzige titel...

Vanavond weer met naailes begonnen. Leuk. Ga beginnen met een kerstboomwandkleed met balletjes en zo met klittenbandjes. Om maar alvast in de sfeer te komen
Goedemorgen!
Klinkt erg interrersant Bridges
Het regent hoor, doen jullie eens gezellig...
Ik ben reuze gezellig.
Oe, uitdagend project Bridges! Hoop wel dat het op tijd af is.

Ja, wat een pisweer weer. Niks aan. Gelukkig met de auto naar werk vandaag.

Ik word GEK van mijn kind. Vorige week hele middag schoenen gepast met 'r en voor een klein kapitaal een paar gympies en een paar laarzen gekocht die allebei ("echt echt echt echt waar mama") goed zaten. Uitgebreid op gelopen in de winkel, zag er comfortabel uit, winkel mevrouw laten voelen, voetjes gemeten. En vanochtend tranen met tuiten want "ze zitten niet lekker, ze doen pijn!", echt ontroostbaar. Heb haar met betraande toet in de klas achtergelaten, zo sneu. Maar ik weet het gewoon effe niet meer en ik ben er zo zat van. Ik zal toch geen hypersensitief nieuwetijdskind hebben he?

Enfin, zo ver mijn wereldproblemen deze ochtend.
O ja zeg Mamax, vandaag naar het oogcentrum, spannend. Is het erger geworden de afgelopen twee weken? Hopelijk niks ergs.
O ja, uiteraard Hoogsensitief die dame van jou. Haar voeten in ieder geval

Ligt het niet aan sokken? Want als die hier ook maar een beetje niet goed zitten ('het lijntje zit niet goed mama' ) dan is het ook mis.
ohh dat van dat lijntje ken ik ( klinkt als coke ) , hier ook zo,n drabber die daar over zeurt, hahaha
Wel mooi balen Hel
C en haar beste vriendinnetje zijn een tweeling vertelde ze me gisteren
Idd sokken checken Hel! En ik heb het opgegeven: schoenen van Scapino kan ze krijgen. Niks fortuin meer. Nadat het zoveelste paar amper gedragen niet meer past ben ik het zat. Dan maar niet hip.

Ga je zo bellen over weekend. Kan niet
Hai meissies! Baai meissies!
Hoogsensitieve voeten my ass! Mama is nog steeds overstuur.

Maar de sokken inderdaad, dat is ook altijd een issue, dit waren wel exemplaren met "lijntjes" () dus misschien was dat het.

Na, maar gelukkig dus wel herkenning, dat scheelt al. Rare lui, die kleuters. Haha, en dit zijn dus al Scapino schoenen (nou ja, Piet Kerkhof, net zoiets), kan je nagaan...

Ow, jammer Suus, van weekend. Moeten gauw nieuwe afspraak maken, veel te lang geleden alweer.
Hel, ik weet niet of het "goedkope" schoenen waren, maar ik koop echt alleen goede merkschoenen van Geox oid voor ze. Bij de goedkopere schoenen hebben ze ook echt zere voeten. Ik heb een leuk paar van Dolcis liggen, maar oudste krijgt echt zere voeten altijd op die schoenen en op die van Geox nooit.
Hai Jinny: Hoe was de trip?
Hai Bam!

Was een leuk bliksembezoek! Ook naar nieuws, maar dat vertel ik weleens op de groep en bij schoonouders was het niet een overweldigend succes zeg maar, maar verder helemaal leuk en erg genoten!
Ohh dat is minder. Wel fijn dat je verder genoten hebt.

Ik zie het wel op de groep. Lucht gerust je hart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven