T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik zag het ook pas later!
Eetje gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!

* neemt topic af met klamvochtig doekje *

Zo. Niet dat ik iets te melden heb, maar dat weten jullie dan gewoon even. O ja, toch wel: ik heb net een overheerlijke kruidcake uit de oven getoverd!
Hmm, klinkt goed.

Chica en ik hebben vanmiddag koekjes gebakken. Had alleen geen bloem meer dus met zelfrijzende bakmeuk en nu zijn ze enorm

Hier zie je Mier en Chica er een verorberen

Net rijles in het donker in de regen gehad en niemand geraakt.
Dat vond ik wel vermeldingswaardig dus

Hoe gaat het met jou Kess?
Die Kezz, toch echt een keukenprinses geworden
Goed he?
Beetje laat maar niet minder gemeend, gefeliciteerd met Eetje!
Hoe hebben jullie t gehad Star?

Fotos zijn leuk

Morgen komen Ierenouders! Ze komen lang weekend en dus ook speciaal voor Mierverjaardag a.s. zondag. We doen heel klein alleen familieverjaardagje want Ierenmoeder net geopereerd. Is wel fijn na megagebeuren van Chica
Vorig jaar om deze tijd waren Ier en ik Robin of Sherwood aan t kijken en pufte ik weeën weg
JemigdePemig, Mier ook alweer bijna 1....
Ja morgen alweer, pffff gaat zo hard. Tijd voor een nieuwe theehuisbeeb
De taart staat al klaar.

Gefeliciteerd lieve Mier!

Gefeliciteerd Miertje

Haha, geweldige plaatjes en dank jullie wel

Hij slaapt nu. Vanmorgen is hij helemaal overladen met grootouderkadootjes en die van ons. We hadden ze allemaal in het loopwagentje dat hij gekregen heeft gedaan. Hij vond de ballonnen en de slingers geweldig en ook al het pakpapier. Vanmiddag komt mijn hele familie. Verder dus geen vrienden etc gedaanom het rustig te houden voor Ierenmoeder en ook Mier zelf, die lang niet zo van aandacht houdt als Chica de Diva

Score tot nu toe: Loopwagen met blokken, Pluk van de Petteflat boek, Kikker zoekt een schat boekje, Zo'n houten ringen ding waar je allemaal gekleurde ringen om paaltje moet doen kan het niet uitleggen ding , Duplo trein van Toy Story en Duplo auto met camper en gezinnetje voor Chica en een mobiel met allemaal meeuwen en zeilbootjes en een vuurtoren, zodat hij kan denken aan ouderdorp in Ierland en My first Oxford book of poems met alles van een onbekende ouder tot Updike en Shakespeare.

Ier en Chica zijn aan t wandelen met ouders dus ik heb even een zeldzaam moment voor mezelf
Van Harte Mierepier!!!

Helemaal geen slechte score voor iemand die zijn verjaardag klein houdt

Kan Ierenmoeder niet zo goed tegen drukte dan?
Ierenmoeder was net geopereerd toch?

Hier ook nog een mierentaartje

Dat heb ik even gemist dan Erwt, vandaar mijn vraag
Gefeliciteerd Miertje!!!

Ik zag een mooie foto bij je op de hyves van een andere t-huismoeder.

Big boy!
quote:Star schreef op 19 september 2010 @ 16:38:

Dat heb ik even gemist dan Erwt, vandaar mijn vraag

Oh, misschien stond dat bij de Slimmies?

Kezzzepezzzz, hoest?
Inderdaad een prachtige cadeauscore. Leuke dingen allemaal! Was part II van het feestje ook gezellig?

Hier alles oké!
Wanneer moet je voor 't eerst naar de verloskundige?
Ben ook benieuwd Kess!

Ja deel twee was ook leuk. Hij is echt zo verwend en allemaal hele leuke dingen. Mille kwam met naast leuke kadootjes (boekjes met voertuigen, heel belangrijk ) ook nog met allemaal speelgoedauto's die van Nano geweest zijn dus nu hebben we echt een huis vol

Ierenmoeder heeft twee operaties ondergaan ivm baarmoederverzakking. Of eigenlijk inmiddels 3. Eerst al een jaar geleden ongeveer en toen paar maanden terug weer en nu paar weken terug weer, omdat het toch nog niet goed zat. Ze mag eigenlijk ook niet tillen (maar doet dat dan stiekem toch) en is nog wel vrij snel moe.

Rebbel, das lief, dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven