help! ( denk hoofdletters )

14-09-2010 02:06 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek het volgende ; een man. Een beetje een leuke, bemiddelde ( in de broek en in de portefeuille ) man. Niet te oud, niet te jong. Sportief, maar mag niet van voetbal houden.

Als dat geregeld is ( graag een beetje snel ) dan kunnen we wel een huis gebruiken.

Vrijstaand, graag. Met nieuwe keuken en badkamer.

Voor niet meer dan 350 euro per maand. Overnamekosten zitten er niet in ( tenzij jullie iets voor ons kunnen betekenen ).

Dan een bruidsjurk. Een S'je; klassiek model. Niet meer dan 45 euro. Wel nieuw.

Wil er nog iemand een tasje en een sluier aan me doneren? En zoek meteen even waar ze bruidsschoenen verkopen; Google levert niets op.

Na het trouwen willen we natuurlijk een groots feest. 100 Man. In het zaaltje naast de kerk. Eigenlijk is het meer de scouting....... Warm en koudbuffet. Budget; 75 euro.

Dus kom maar op met die lekkere, maar makkelijke recepten. ( ik kan namelijk niet koken. Mede door mijn dubbelendwarse hernia en geperforeerde blaas ( oorlogswond ) waardoor ik zeik uit alle standen ). Misschien dat iemand het leuk lijkt om vrijwillig de catering op zich te nemen? En van wie kan ik 96 borden lenen?

Eens kijken......wat verder? O ja, een eicel of een draagmoeder. Wie biedt zich aan?

Er is vast ook nog wel iemand die een leuke geboortekaartje kan ontwerpen. En laten drukken. Postzegels betalen we zelf.

Nou, ik ga nu naar bed...... graag veel tips.

Met plaatjes en de sites en de prijzen en hoe ik er heen moet rijden graag even bij vermeld.

O ja, ik kan niets op komen halen, maar ik heb een kraan vol met water .

Ik zoek ook nog een naam voor mijn Duitse Staander.

Graag 1.000.000 héle stoere, Duitse namen. Voor morgenochtend. Zelf denk ik aan " Stippie " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Moet hij triviant kunnen spelen, en dan ook de antwoorden weten??
Ik houd van voetbal,sorry. Maar ik wil wel voor je rondkijken hoor. In de supermarkt mijn vriendenkring ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:banaanaap schreef op 14 september 2010 @ 13:31:

[...]

Snap ik.

Maar als je hem nou als projectje ziet.

Het haar kan eraf gewaxt worden.

Dat huis, daar kan hij vast aan wennen.

En wat bemiddelder: volgens mij heeft hij aardig wat centen. Hij laat het alleen niet zien.

In dit alles kan JIJ het verschil zijn. Jij kan hem veranderen in die ENE charmante lieve man!! Volgens mij is hij best kneedbaar en kun je van Hildo alles maken wat je maar wilt!

En zolang hij zegt dat hij je lief en leuk en aardig bent, is het toch goed? Hij heeft in elk geval geen losse handjes, dus dat valt nog mee!

En mocht alles toch niet lukken, dan open je toch gewoon een topic voor HULP??

Ho even! Jij ziet het wel heel gemakkelijk, geloof ik. En wat denk je van de tijd, moeite en het geld dat dat allemaal gaat kosten? Jij snapt dit topic niet: het mag niets kosten.

BGB: ik zou gaan voor A-kwaliteit, niet voor zo'n kneus waar nog van alles aan moet gebeuren.
quote:Melpomene schreef op 14 september 2010 @ 13:58:

[...]

Ho even! Jij ziet het wel heel gemakkelijk, geloof ik. En wat denk je van de tijd, moeite en het geld dat dat allemaal gaat kosten? Jij snapt dit topic niet: het mag niets kosten.

BGB: ik zou gaan voor A-kwaliteit, niet voor zo'n kneus waar nog van alles aan moet gebeuren.

Ga je me nu aanvallen terwijl ik alleen maar probeer te helpen?

Ach, laat ook maar. Ik ga hier ook niet meer energie instoppen.
quote:xxx schreef op 14 september 2010 @ 08:16:

Ik heb vast de bruidsmeissies geregeld!

[afbeelding]

En wat vind je van deze jurk? Me buuffie kan ze maken voor 65,- eurootjes. Ik weet dat het geld je nie op de rug groeit, maar je moe er wel wa voor over hebben, waar?

[afbeelding]Niet zo handig, zo te zien, om je borstvergroting te plannen, nadat je je trouwjurk voor de laatste keer gepast hebt
Later is nu
Haaaaaaaaaiiiiiiiiiii Bi, wat von je van die jurruk? Hebbe?
quote:Namine schreef op 14 september 2010 @ 13:44:

Moet hij triviant kunnen spelen, en dan ook de antwoorden weten??Ja, da's wel een pré, vind ik.
quote:xxx schreef op 14 september 2010 @ 21:00:

Haaaaaaaaaiiiiiiiiiii Bi, wat von je van die jurruk? Hebbe?

Voor dat geld wil ik wel een stijlvolle jurk.

Ik betaal er namelijk zat voor.

Als je nou alleen maar domme tips kan plaatsen, wat doe je hier dan? Je snapt zelf toch ook wel dat ik hier niks aan heb?
quote:Melpomene schreef op 14 september 2010 @ 13:58:

[...]

BGB: ik zou gaan voor A-kwaliteit.Precies. Ikzelf ben namelijk ook nogal een goeie catch.
Zeg BGB, ken je K##teltje nog? Die nam ook de verantwoording om "forummers zonder leven" een dagvulling te geven met allerhande google zoekopdrachten. Die opende tenminste voor elke vraag een nieuw topic, dat was wat overzichtelijker. Waarom heb jij voor deze strategie gekozen en zo veel uiteenlopende vragen in een topic geplaatst?
quote:duploo schreef op 15 september 2010 @ 01:13:

Waarom heb jij voor deze strategie gekozen en zo veel uiteenlopende vragen in een topic geplaatst?

Zodat jullie je beter zouden kunnen verenigen om mij te steunen.

Dat er gewoon een draaiboek gemaakt wordt met wie wat doet/ betaalt. leek me wel zo aardig.
Keuteltje is er weer hoor, alleen heet ze anders. En ze is nu op zoek naar van alles en nog wat voor de kinderkamer.
quote:pantalaimon schreef op 15 september 2010 @ 01:17:

Keuteltje is er weer hoor, alleen heet ze anders. En ze is nu op zoek naar van alles en nog wat voor de kinderkamer.O, goed dat je het zegt.... ik hou me ook beschikbaar voor zo-goed-als-nieuwe babyspullen. Je kan ze maar vast hebben.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2010 @ 01:22:

[...]

O, goed dat je het zegt.... ik hou me ook beschikbaar voor zo-goed-als-nieuwe babyspullen. Je kan ze maar vast hebben.

Wacht... daar kan ik je nog wel mee helpen.

Dat geeft meteen 2 vliegen in een klap, kijk maar:

Een baby die meteen zichzelf kan bekostigen, dat leek me wel iets voor jou.
quote:S0LEIL schreef op 15 september 2010 @ 01:30:

[...]

Wacht... daar kan ik je nog wel mee helpen.

Dat geeft meteen 2 vliegen in een klap, kijk maar:

[afbeelding]

Een baby die meteen zichzelf kan bekostigen, dat leek me wel iets voor jou.

Ja, maar ik wil een kind met bruine ogen.

Zoek jij nog even verder, wil je?

Succes!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2010 @ 22:12:

[...]

Ja, da's wel een pré, vind ik.Pff.. je maakt het wel uberingewikkeld hoor..
quote:pantalaimon schreef op 15 september 2010 @ 09:31:

[afbeelding]

Succes!Is dat watervast?
wanneer haal je de OP weg terwijl je "sjeeez, als het zo moet!!!" roept?
quote:rider schreef op 16 september 2010 @ 17:53:

wanneer haal je de OP weg terwijl je "sjeeez, als het zo moet!!!" roept?Pas als iemand dat kunstwerkje gequote heeft. Weet je hoelang ik heb zitten typen?
ja dahag en een ban oplopen zeker
quote:rider schreef op 16 september 2010 @ 17:56:

ja dahag en een ban oplopen zekerDát wel natuurlijk.
Vergeet je niet te zeggen dat je ook nog op zoek bent naar een baan? Liefst royaal betaald, maar wel parttime. Ongeveeer 14 uur in de week. Je hebt namelijk al 324 brieven verstuurd de afgelopen tijd (allemaal gecontroleerd door het UWV) maar je mag nergens op gesprek. Je hebt bovendien een houten been, een kromme rug, een whiplash en een trauma uit je jeugd waardoor je niet voor iedere baan geschikt bent.

Verrgeet dan vervolgens niet te benadrukken dat je het echt Heel.Erg.Zwaar.Hebt met 4 koters in de bijstand.
quote:Waldorf114 schreef op 16 september 2010 @ 18:11:

Vergeet je niet te zeggen dat je ook nog op zoek bent naar een baan? Liefst royaal betaald, maar wel parttime. Ongeveeer 14 uur in de week. Je hebt namelijk al 324 brieven verstuurd de afgelopen tijd (allemaal gecontroleerd door het UWV) maar je mag nergens op gesprek. Je hebt bovendien een houten been, een kromme rug, een whiplash en een trauma uit je jeugd waardoor je niet voor iedere baan geschikt bent.

Verrgeet dan vervolgens niet te benadrukken dat je het echt Heel.Erg.Zwaar.Hebt met 4 koters in de bijstand.

O ja. Da's waar ook.

Maar als ik die vent nou een beetje snel krijg, dan heb ik toch helegaar geen baan nodig? Dan hoef ik alleen nog maar een werkster, die voor vijf euro per uur, twee uur in de maand mijn héle huis ( en tuin! ) spik en span maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven