help! ( denk hoofdletters )
dinsdag 14 september 2010 om 02:06
Ik zoek het volgende ; een man. Een beetje een leuke, bemiddelde ( in de broek en in de portefeuille ) man. Niet te oud, niet te jong. Sportief, maar mag niet van voetbal houden.
Als dat geregeld is ( graag een beetje snel ) dan kunnen we wel een huis gebruiken.
Vrijstaand, graag. Met nieuwe keuken en badkamer.
Voor niet meer dan 350 euro per maand. Overnamekosten zitten er niet in ( tenzij jullie iets voor ons kunnen betekenen ).
Dan een bruidsjurk. Een S'je; klassiek model. Niet meer dan 45 euro. Wel nieuw.
Wil er nog iemand een tasje en een sluier aan me doneren? En zoek meteen even waar ze bruidsschoenen verkopen; Google levert niets op.
Na het trouwen willen we natuurlijk een groots feest. 100 Man. In het zaaltje naast de kerk. Eigenlijk is het meer de scouting....... Warm en koudbuffet. Budget; 75 euro.
Dus kom maar op met die lekkere, maar makkelijke recepten. ( ik kan namelijk niet koken. Mede door mijn dubbelendwarse hernia en geperforeerde blaas ( oorlogswond ) waardoor ik zeik uit alle standen ). Misschien dat iemand het leuk lijkt om vrijwillig de catering op zich te nemen? En van wie kan ik 96 borden lenen?
Eens kijken......wat verder? O ja, een eicel of een draagmoeder. Wie biedt zich aan?
Er is vast ook nog wel iemand die een leuke geboortekaartje kan ontwerpen. En laten drukken. Postzegels betalen we zelf.
Nou, ik ga nu naar bed...... graag veel tips.
Met plaatjes en de sites en de prijzen en hoe ik er heen moet rijden graag even bij vermeld.
O ja, ik kan niets op komen halen, maar ik heb een kraan vol met water .
Ik zoek ook nog een naam voor mijn Duitse Staander.
Graag 1.000.000 héle stoere, Duitse namen. Voor morgenochtend. Zelf denk ik aan " Stippie " .
Als dat geregeld is ( graag een beetje snel ) dan kunnen we wel een huis gebruiken.
Vrijstaand, graag. Met nieuwe keuken en badkamer.
Voor niet meer dan 350 euro per maand. Overnamekosten zitten er niet in ( tenzij jullie iets voor ons kunnen betekenen ).
Dan een bruidsjurk. Een S'je; klassiek model. Niet meer dan 45 euro. Wel nieuw.
Wil er nog iemand een tasje en een sluier aan me doneren? En zoek meteen even waar ze bruidsschoenen verkopen; Google levert niets op.
Na het trouwen willen we natuurlijk een groots feest. 100 Man. In het zaaltje naast de kerk. Eigenlijk is het meer de scouting....... Warm en koudbuffet. Budget; 75 euro.
Dus kom maar op met die lekkere, maar makkelijke recepten. ( ik kan namelijk niet koken. Mede door mijn dubbelendwarse hernia en geperforeerde blaas ( oorlogswond ) waardoor ik zeik uit alle standen ). Misschien dat iemand het leuk lijkt om vrijwillig de catering op zich te nemen? En van wie kan ik 96 borden lenen?
Eens kijken......wat verder? O ja, een eicel of een draagmoeder. Wie biedt zich aan?
Er is vast ook nog wel iemand die een leuke geboortekaartje kan ontwerpen. En laten drukken. Postzegels betalen we zelf.
Nou, ik ga nu naar bed...... graag veel tips.
Met plaatjes en de sites en de prijzen en hoe ik er heen moet rijden graag even bij vermeld.
O ja, ik kan niets op komen halen, maar ik heb een kraan vol met water .
Ik zoek ook nog een naam voor mijn Duitse Staander.
Graag 1.000.000 héle stoere, Duitse namen. Voor morgenochtend. Zelf denk ik aan " Stippie " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 september 2010 om 02:16
quote:Courage schreef op 14 september 2010 @ 02:15:
[...]
Heb je niet liever dat we het komen brengen dan?
O, ships, ja..........ik ben toch zo'n gekke griet. Ik ga het even veranderen.
Of weet je......laat maar staan. Lul d'r wel een punt aan.
[...]
Heb je niet liever dat we het komen brengen dan?
O, ships, ja..........ik ben toch zo'n gekke griet. Ik ga het even veranderen.
Of weet je......laat maar staan. Lul d'r wel een punt aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 september 2010 om 02:24
quote:S0LEIL schreef op 14 september 2010 @ 02:20:
[...]
Sjah, reputaaasie hè, dan krijg je dat
Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.
Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?
Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........
En anders sla je mijn topic toch gewoon over?
[...]
Sjah, reputaaasie hè, dan krijg je dat
Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.
Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?
Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........
En anders sla je mijn topic toch gewoon over?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 september 2010 om 02:28
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2010 @ 02:24:
[...]
Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.
Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?
Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........
En anders sla je mijn topic toch gewoon over?
Tsss, niet meteen zo gaan katten hoor.
Er zijn hier heel veel mensen die je willen helpen, maar jij zet meteen je stekels uit.
Maar goed, ik ben de lulligste niet:
Duitse hondennamen
[...]
Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.
Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?
Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........
En anders sla je mijn topic toch gewoon over?
Tsss, niet meteen zo gaan katten hoor.
Er zijn hier heel veel mensen die je willen helpen, maar jij zet meteen je stekels uit.
Maar goed, ik ben de lulligste niet:
Duitse hondennamen
dinsdag 14 september 2010 om 02:29
Nou, laat maar Soleil; daar heb ik toch helemaal niks aan. Ik dacht dat ik een hele lijst met namen te zien zou krijgen.
Moet ik nog zelf gaan zoeken. En ik wou naar bed. Heb mijn slaap hard nodig. ( Iemand die een lattenbodem over heeft? Ik kan hem ruilen tegen een zelfgebakken cake )
Moet ik nog zelf gaan zoeken. En ik wou naar bed. Heb mijn slaap hard nodig. ( Iemand die een lattenbodem over heeft? Ik kan hem ruilen tegen een zelfgebakken cake )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 september 2010 om 02:32
quote:S0LEIL schreef op 14 september 2010 @ 02:31:
Ja hallo zeg, ik ben je werkster niet natuurlijk. Je kunt toch wel iets zelf doen? Wat ben jij een huilie.
Jij weet helemaal niet wat ik allemaal heb meegemaakt.\
Gaat dat altijd zo hier?
Heb jij dan misschien 4 eieren voor me?
Ja hallo zeg, ik ben je werkster niet natuurlijk. Je kunt toch wel iets zelf doen? Wat ben jij een huilie.
Jij weet helemaal niet wat ik allemaal heb meegemaakt.\
Gaat dat altijd zo hier?
Heb jij dan misschien 4 eieren voor me?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 september 2010 om 02:33
dinsdag 14 september 2010 om 02:35
quote:Sybil schreef op 14 september 2010 @ 02:33:
Nou, je mag mijn man wel hebben! Ik kan nu even geen foto plakken, maar hij is lang, slank en heeft donker haar. Hou je van snorren? Hij heeft een eigen hotel, daarmee heb je dan ook gelijk je vrijstaande huis en je trouwlocatie met kok en geweldig bedienend personeel.
Hoeveel borden zijn er in dat hotel?
Want ik wil niet te snel ja zeggen. Misschien dat er morgenochtend nog betere aanbiedingen komen.
Maar ik hou het in gedachten.
Wat zou je er voor terug willen? Een cake? Een zo goed als nieuwe lattenbodem?
Nou, je mag mijn man wel hebben! Ik kan nu even geen foto plakken, maar hij is lang, slank en heeft donker haar. Hou je van snorren? Hij heeft een eigen hotel, daarmee heb je dan ook gelijk je vrijstaande huis en je trouwlocatie met kok en geweldig bedienend personeel.
Hoeveel borden zijn er in dat hotel?
Want ik wil niet te snel ja zeggen. Misschien dat er morgenochtend nog betere aanbiedingen komen.
Maar ik hou het in gedachten.
Wat zou je er voor terug willen? Een cake? Een zo goed als nieuwe lattenbodem?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 september 2010 om 02:37
Nou, er zijn wel meer mensen hier die veel hebben meegemaakt. Dat geeft je nog geen vrijbrief voor zulk gedrag.
En hier gaat dat altijd zo ja, behalve als je bij het groepje hoort. Maar zo kom jij nooit bij het groepje natuurlijk.
Raap je ze zelf even?
Ze liggen er wel al een tijdje, vandaar het blauwige denk ik.
Maar ach, een gegeven paard zul je niet in de bek kijken toch?
En hier gaat dat altijd zo ja, behalve als je bij het groepje hoort. Maar zo kom jij nooit bij het groepje natuurlijk.
Raap je ze zelf even?
Ze liggen er wel al een tijdje, vandaar het blauwige denk ik.
Maar ach, een gegeven paard zul je niet in de bek kijken toch?
dinsdag 14 september 2010 om 03:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2010 @ 02:24:
[...]
Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.
Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?
Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........
En anders sla je mijn topic toch gewoon over?goh je OP staat er nog!
[...]
Als je nou niks zinnigs hebt te posten heb ik liever dat je niet reageert.
Je kan toch wel één - erg welkome - bijdrage leveren?
Leuke namentip, of wat ik ook nog zoek; recepten voor mijn warm-en koud buffet, als we trouwen. Dan nodig ik namelijk 100 gasten uit en ik heb 75 euro voor het eten. Dus als jij ideeén hebt, wilt helpen met cateren of je borden uit wilt lenen...........
En anders sla je mijn topic toch gewoon over?goh je OP staat er nog!
dinsdag 14 september 2010 om 07:25
BGB, een tip voor het voorgerecht. Koop een paar grote pakken cup-a-soup. Verdeel ieder zakje over 2 kommen (zo bespaar je toch wat geld) en giet er gekookt water over. Smullen maarrrrrrrrrrrrrrrrr..............
Voor je Duitse staander denk ik aan Heino. Dan weet je iig zeker dat hij altijd weer terug komt, mocht hij weglopen.
Voor je Duitse staander denk ik aan Heino. Dan weet je iig zeker dat hij altijd weer terug komt, mocht hij weglopen.