Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@ Janine: Heeeel veel sterkte vandaag en hou ons op de hoogte!!!

@ Boefje: Wat een mooi boefje hebben jullie zeg! En dat pakje... zoooo lief!! Kan me voorstellen dat jullie enorm aan het genieten zijn!!

@ Verkademeisje: Hoe voel je je vandaag?

@ Assie: Ik vind je cadeau voor Assieman echt zo leuk klinken!! Helemaal goed dat hij nog niets door heeft! Ik ga snel even je foto's bekijken ! Werk ze!!
Hier wat extra info over TTS:

http://www.ttservaring.nl/wat_is_tts.htm
Aan de ene kant fijn dat er een mogelijkheid is om eventueel in te grijpen.....aan de andere kant kleven er wel veel risico's aan.

Mijn oma heeft vroeger twee tweelingzwangerschappen gehad; beiden eeneiig. De ene mondde destijds uit in een miskraam (een erg late, beiden konden niet overleven). Weet niet of er toen ook sprake was van tts oid. Bij de tweede was waarschijnlijk sprake van tts en die hebben het beiden gehaald. Weliswaar veel te vroeg geboren en ongeveer een half jaar in het ziekenhuis gelegen, wat voor toen best uitzonderlijk was (47 jaar geleden). Gek genoeg deed de kleinste het 't beste! Verder hebben mijn ooms er niets aan overgehouden. Beiden intelligent, universitair geschoold, eigen bedrijf, gezin, etc.

Hopelijk pakt het voor Janine en haar meiden ook goed uit. We duimen in ieder geval heel hard mee!
Dankje voor de link Frutje!! Ik hoop dat ze er bij Janine ook iets aan kunnen doen. Aangezien ze zegt dat ze naar t LUMC gaat is ze zo te lezen wel op de goede plek!!
Ohjee, Janine, wat een rotnieuws. Ik hoop dat het mee zal vallen. Gelukkig ben je in Leiden in goede handen. Misschien dat dat nog wat rust geeft. voor jou en schildpadman.
Oh Janine, wat naar! (Ik zal meteen niet meer klagen!) 't LUMC is, zoals je eerder al aangaf, wel de aangewezen plek om er te zijn. Hopelijk hebben ze daar wat goed nieuws voor jou en jullie meisjes. Ik duim voor je.
lieve Janine, houd moed! Als jij er in gelooft, voelen je meisjes het ook!
Ps boef, heb je het door? Babyboef heeft nu al aan elke vinger 5 forumvrouwen ;)
@Janine

Vandaag hebben jullie een afspraak in het LUMC.

Ik hoop dat het goed nieuws brengt of iig perspectief en duidelijkheid... Dikke knuffel
Euhm, Boefje.... Ik eh durf het euhm bij-na niet te vragen maar zou ik misschien eventjes, heel eventjes maar een momentje misschien Babyboef misschien even tja... vast mogen houden...?
Haha Pipo

Tweedst!

En hoe gaat met de bijna-bruid? Nog maar een week...
Ohhh........Pipo gaat bijna trouwen

Het laatste weekend als ongetrouwde vrouw! Geniet van je vrijgezellenfeest!!!!

Ennuh Boefje: Als pipo klaar is met het vasthouden en knuffelen van Babyboef, mag ik dan het stokje overnemen???

Ik ga zo lekker naar huis. Thuis even verder werken en nog wat dingetjes voor Assiemans verjaardag klaarmaken.

Fijn weekend allemaal!
@ Janine: Succes vandaag!!! We denken aan je en duimen voor jou, schildpadman en de meisjes!!

@ Assie & Pipo; Mag ik als derdst ?

@ Pipo: Nog maar een weekje!!! Heel veel plezier dit weekend, er staat vast wat moois te gebeuren, geniet ervan!!!

@ Assie: Gefeliciteerd met Assieman! Hij gaat zn cadeau vast helemaal geweldig vinden!!

Hier maar eens de koffers inpakken voor t weekend.. zin in!!

Fijn weekend allemaal en in elk geval tot dinsdag!!
Ja hallo dames, ik vroeg het eerst hoor ! Even geduld

Jaja, bijna trouwen. Ik ben verbazend relaxt al heb ik de laatste dagen wel vlagen van misselijkheid -en nee, ik ben niet zwanger-. Gister waren er vrienden eten die oo net getrouwd zijn, leuk om ervaringen uit te wisselen. Maar ze zeiden uhm, volgens mij moet Pipo slapen (rond half elf trok ik kennelijk wit weg of zoiets). Dus helemaal mezelf ben ik niet maar dat is denk ik ook logisch het is ook nogal een spannend gebeuren.

Ik heb opdracht gekregen om tasje te maken voor pman, hij blijft een nachtje weg voor zijn vgz. P-man heeft ongeveer duizend deo's (die koopt hij dan in de aanbieding groot in), maar laat ik nou net zijn deo gepakt hebben die hij op dit moment gebruikte. Dus nu heeft hij 'ontdekt' dat ik een tasje voor hem gemaakt heb. Nou ja, jammer hoor. Verder weet hij toch niet wat hij gaat doen. Ik weet ook nog steeds niet wat ik ga doen! Als controlfreak erg lastig, grrrr. Maar inmiddels weet ik wel dat mn getuige morgenochtend om negen (!) uur komt ontbijten. Pffff, het is maar goed dat ik volgende week vrij ben om bij te komen.

@Janine: sterkte vandaag, hou je ons op de hoogte?

@Assie veel plezier met de verjaardag van Assieman. Gefeliciteerd!
Niet voordringen dames, ik had al tweedst gezegd!

@Assie

Fijne verjaardag voor Assieman?

@Romo

Heel veel plezier à Paris!

@Pipo

Haha, die deo's! Wat ontzettend spannend dat je vgz morgen is. Gaat helemaal goedkomen meid. Ik vond het loslaten ook lastig, maar heb een topdag gehad! Jij vast ook. En dat van niet helemaal jezelf zijn herken ik wel. Bewust was ik wel relaxt, maar onbewust had ik er minder controle over. Probeer ook dat maar te accepteren en lief te zijn voor jezelf. Het hoort erbij.

O wat is het saahaai op mijn werk!
Sorry Frutje!! Dan word ik eeehm vierdst? je ziet Boefje, we staan in de rij voor je kleine boef!

@ Frutje: Dankje, gaat goedkomen! Jij heel veel succes met werken nog even!! Dan lekker weekend !!

@ Pipo: Haha handig van die deo's... ik mag Romoman's koffer inpakken... ben nu alweer bang dat ik van alles vergeet haha maar ja moet ie t zelf maar doen !
Ik ben nu thuis en ik moet even kwijt dat ik moe ben en absoluut geen zin heb om ook nog maar iets aan mijn werk te doen.

Mijn bedje roept bijna om even bij te tanken.......maar ik heb vandaag al tot 8:30 in bed gelegen. Belachelijk gewoon.

Ga zo maar eens lunch maken, misschien dat ik daarna weer een nieuwe bron van energie vind.

Wat lijkt het me lekker om 4 dagen te gaan werken. Heb je gewoon altijd een 'thuis-rommeldag'. Heb namelijk al zin om een nieuwe kleur in het huis te brengen dmv accessoires. Lekker uitgebreid shoppen voor leuke spulletjes.....ik zie het al helemaal zitten.

Maar geld-technisch gezien, toch nog maar even 5 dagen blijven werken :(

Pipo: die deo's! haha.....ik zag het al helemaal voor me! Ach ja, hij wist toch eigenlijk wel dat het dit weekend moest gaan gebeuren......zolang het programma maar niet bekend is, is het goed!
quote:Frutje schreef op 17 september 2010 @ 11:49:

@Pipo

Haha, die deo's! Wat ontzettend spannend dat je vgz morgen is. Gaat helemaal goedkomen meid. Ik vond het loslaten ook lastig, maar heb een topdag gehad! Jij vast ook. En dat van niet helemaal jezelf zijn herken ik wel. Bewust was ik wel relaxt, maar onbewust had ik er minder controle over. Probeer ook dat maar te accepteren en lief te zijn voor jezelf. Het hoort erbij.

Dat heb ik net zo! Gister wilde ik wijn inschenken, loop ik met een koffiekopje naar de keuken, ik laat tassen slingeren, vergeet dingen . Echt niks voor mij! Maarjaaa, weinig aan te doen. Ik heb wel heel veel zin om morgen te genieten van een dag die helemaal voor mij georganiseerd wordt. Normaal ben ik de regeltante, dus dit voelt heel luxe!

@Assie: ooooohw wat herkenbaar. Wat zou ik ook graag zo'n rommeldagje willen hebben. Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe baan dus wie weet dan? Ergens ben ik zo'n calvinist die vindt dat zolang ik vijf dagen KAN werken ik ze ook MOET werken. En met het kopen van een huis in het verschiet is het denk ik ook beter om vijf te blijven werken. O, well er moet iets te wensen een baby overblijven he!

@Romo: wat gaan jullie doen? Baby's maken? Romantisch weekendje weg?
@ Assie: ahw, knuffel voor jou! Ga anders even een half uurtje liggen, soort powernapje? Hier ook nog iemand die t liefst 4 dagen zou werken, maar heb ook zoiets, vooral financieel dat zo lang t nog kan lees geen kinderen ik toch maar 5 dagen doe...

@ Pipo: details heb ik gemaild? hoewel ik liever een lief babytje zou maken Dat van dat koffiekopje klinkt eigenlijk wel heel grappig, haha sorry! Nog een weekje, dan is t vast weer over!!
Haha Pipo

Dat klinkt héél herkenbaar. Enne volgens mij zijn wij wel een beetje hetzelfde qua regeltante... Leuk!

@Romo

Excuses aanvaard . En hier is het nog steeds boring. Zou je dood kunnen gaan van verveling? Want ik denk serieus dat ik dan in aanmerking kom daarvoor. Zucht.

@Assie

Doe ff een powernapje, eet lekker wat en ga er dan weer fris tegenaan. Of even een frisse neus halen, dat wil ook nog wel eens helpen. En rommeldagen zijn heerlijk. Ik werk nu (en straks) 36 uur en heb dus 1x in de 2 weken een dag voor mezelf. Ik wil nooit meer terug! Dat kost je dus wel geld, dat klopt. Maar na een tijdje voel je daar niets meer van .
Owja wat betreft de rommeldagen: de laatste maanden zijn die veelal opgegaan aan dingen regelen en doen voor de bruiloft. Ik heb echt zin in mijn weekje vrij. Lekker niets doen en aanrommelen. En het huwelijksfeest voorbereiden .
Hmmmm. P-man heeft het net niet gehaald, die nieuwe baan. Geen klik tijdens het 2e gesprek en dat vond hij eigenlijk zelf ook. Het gesprek liep daardoor niet. Nou ja, eerst maar eens even trouwen, op vakantie, babies maken en daarna een nieuw plan de campagne. We zullen hoe dan ook moeten verhuizen, dus dat wordt prio 1 wat mij betreft.

Lijkt me heerlijk om na het huwelijk mijn leven weer terug te hebben en niet elk vrij moment daar mee bezig te hoeven zijn. Sorry, dat klinkt een beetje ontevreden zo is het niet bedoeld, maar nu heb ik toch de hele tijd het gevoel dat ik 'iets moet'.

@Frutje: mja, ik denk dat dat kan. Vreeeeselijk he die saaie dagen. Ik dacht dat je het onlangs druk had? Valt er niks te googelen over babies ofzo Misschien online alvast ff wat ovu testen bestellen ?!
Hahaha Pipo er valt zoooo veel te googlen over baby'tjes... daar moet je vast iets aan hebben Frutje !

Jammer dat die baan van Pman niet gelukt is, maar ja als die klik er niet is... Je krijgt straks niet alleen je leven terug, je gaat een heel nieuw leven tegemoet! Leven als vrouw van... en nieuw huis... en gauw een heel lief baby'tje... kan niet beter worden!!!

Frutje, ik ken dat hoor, hoewel t vorige week ff druk was verveel ik me ook vaaaak genoeg.... helaas kan ik je niet helpen ! Tis bijna weekend denk daar maar aan!! of aan lieve baby'tjes en wat je daar allemaal voor zou kopen etc....
@Pipo

Wat jammer! Vaak klopt je gevoel wel bij dit soort zaken. Heeft hij nog andere leuke vacatures gezien? Nouja, eerst maar eens trouwen!

Ik snap wat je bedoelt met die voorbereidingen, op het laatst is het niet zo vrijblijvend meer .

En googlen? Geen probleem. Ik vermaak me wel hoor met internet. Máár ik zit nu echt met twee Hele Saaie collega's en dat is gewoon nouja, stom. En idd hier is het ook hollen of stilstaan.
Ja hoor dames!!! Komt u maar langs hoor! Heb nog heel veel beschuit met muisjes over...en BabyBoef wil jullie ook graag ontmoeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven