Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Gevonden! Thanks Romo

@Nukje: had ik nog niet gezegd maar wat SUPER dat je echo goed is. Heb je eigenlijk een voorkeur voor J/M?

Frutje gaat volgens mij trouwens wat later beginnen. Maar dat zal ze zelf wel komen melden als ze terug is van vakantie.
@ Pipo: Graag gedaan Was wel een flinke puzzel haha! Is het nog nodig om het oude topic hieraan te linken of niet?

Ik hoor het idd wel dan van Frutje! Geloof dat het bij Springstof ook niet helemaal klopt?! Komt goed, ik weet nu hoe t werkt
Gevonden! Heb je snel voor elkaar Romo.
quote:Romorantin schreef op 27 augustus 2010 @ 13:22:

@ Pipo: Graag gedaan Was wel een flinke puzzel haha! Is het nog nodig om het oude topic hieraan te linken of niet?

Ik hoor het idd wel dan van Frutje! Geloof dat het bij Springstof ook niet helemaal klopt?! Komt goed, ik weet nu hoe t werkt Misschien wel handig om een linkje te plakken. En iedereen die nog iets anders wil in de tabel/die erin opgenomen wil worden moet maar even een gil geven. Romo, ik ben maar even zo vrij om me met je topic te bemoeien haha.
goed gedaan romo!

ow trouwens mag ik twee van die springende cheerleaders? ik krijg er namelijk twee.. tenminste als alles goed blijft gaan!!

ow, net ff wat kleding ingeslagen.. en nu weer verder met mijn eigen werk (verhuiskaartje)
@Janine: Tuurlijk, sorry!!!!! Is geregeld!

Leuke kleertjes gevonden?!

Weet iemand hoe je het vorige topic hieraan kan linken?!!
Gevonden!!!
kleding voor mezelf haha.. ik heb nog niets voor de kleintjes gekocht.. wil eerst zekerheid dat het goed gaat.. dus na de 20 weken echo.

Ja, leuke basisdingen, lange shirtjes etc.
Hallo! Ik heb op het vorige topic de afgelopen ook al eens een reactie geplaatst.

Ik ben dus begin augustus gestopt met de nuvaring....spannend! Komende maandag zou ik ongesteld moeten worden...maar stiekem hoop ik natuurlijk dat dat niet gaat gebeuren. Zou heel bijzonder zijn, meteen de 1e maand....

Komende maandag gaan wij op vakantie naar het buitenland. Dus ik heb zostraks al voor de zekerheid een zwangerschapstest gehaald. Anders sta je daar in de winkel zo te klooien met je omschrijving voor een zwangerschapstest. En ik kan hem altijd later gebruiken, mocht ik gewoon ongesteld worden! Voelde heeel spannend, zo'n test kopen.

Zou ik ook in de tabel mogen? Volgens mij staat al mijn info in dit bericht. O, nee, niet alles; mijn leeftijd is 31.

Liefs Piekje
WEEEKEND!!!!!!!!!!
Ik ben er ook nog hoor.

Ik weet niet of het zin heeft om mij al in de tabel te zetten? Ik heb namelijk nog geen idee wanneer wij gaan beginnen met proberen.......
Ff kort via mobiel! @vico: tuurlijk kun je er bij!ik weet ook echt nog niet wanneer ik ga beginnen!

Zal denk pas zondag of maandag tijd hebben voor update!net trouwens ongesteld geworden dus ben wel opgelucht eigenlijk,hoewel ergens...haha!

Fijn weekend!
Fieuw Romo, stiekum toch wel een opluchting misschien ?

@Vico en Piekjuh: ja tuurlijk jullie moeten er ook bij in de tabel. Het moet wel lekker blijven rammelen hier, haha!

P-man is op vakantie, zal hem wel missen
Dat is wel prettig Romo. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. En fijn om te merken dat je lichaam z'n werk doet.

@pipo: Met vrienden ofzo? Had je geen zin om mee te gaan? Ach, soms ook wel even lekker om het huis voor jezelf te hebben, toch? Blijft hij lang weg?
@Vico: neuh, ik was niet uitgenodigd. Ze gaan mannendingen doen Hij is net weg, vandaar dat ik me een beetje zielig voel. Maar dat gaat zo over hoor! Heb de AB voor mij alleen, heerlijk! Zit lekker fout Hollands Got Talent te kijken. En het idee dat ik een week lang geen boxershorts en sokken van de grond zal hoeven te rapen stemt mij heel blij
Present!

Goed gedaan, Romo.
Ik heb hier toch wat info weggehaald ivm de herkenbaarheid...

Romorantin, ik wacht geduldig af. Het heeft geen haast, maar lijkt mij leuk in de tabel te staan. Jammer, dat je ongesteld bent geworden...tenminste ik kan mij zo voorstellen dat wanneer je zelfs al een test hebt gedaan, je al aardig bezig bent met het idee van zwanger zijn. En aan de andere kant een opluchting begrijp ik. Fijn in elk geval dat je cyclus aardig regelmatig is, dat is al een goed begin voor als je er echt voor gaat!
Hallo allemaal!

Mag ik ook weer in de tabel terug? Ik ben hier niet zo vaak maar lees wel veel mee en reageer af en toe. Voelt, misschien raar, hier als mn steun en toeverlaat soms.

Helaas weer ongesteld geworden....

Nieuwe nod is denk ik 22 september.

Ik ben helaas niet goed voor het gemiddelde hier :(

Kus moimoi!
vakantie!!!

1 weekje vrij... maandag sleutel van ons nieuwe huis.. flink klussen dus. Vandaag de boel hier maar es alvast inpakken..
@moimoi: tuurlijk mag dat! Jammer dat het niet gelukt is. Had je echt goede hoop? Moiman is dus helemaal om en jullie gaan er helemaal voor nu?

@Janine: lekker! Probeer ook je rust te pakken he (sprak oma )

Ik ga zo naar een vriendin met de auto. Maar ik durf niet zo goed te rijden, ieeeeekssss.
@Romo, fijn dat je een nieuw topic bent gestart! Mag ik misschien ook in de tabel? Ik ben 30, heb de Mirena er ook net uit laten halen en we gaan begin oktober proberen... Mijn NOD weet ik nog niet.

Oh ja, en ik had nog een vraagje over de maillijst, mag ik daar ook bij? Mijn mailadres is pauley.viva at gmail.com.

Thanks iedereen!

@Janine, wel rustig aan doen hoor!
Nou, het houdt mijn vriend blijkbaar wel bezig. Ik heb het al sinds voor onze vakantie niet meer over mijn kinderwens gehad.

Ja, toevallig gister toen ik - naar aanleiding van een reclame - zei tegen hem dat mensen die zwanger willen worden vaak eerst foliumzuur gaan slikken. Maar dit zei ik gewoon op een normale manier, niet om te zeuren om een baby.

We stonden net in een slaapkamer, toen keek mijn vriend omhoog naar het plafond en zei: "aaah kijk, de haakjes zitten er al". Hiermee bedoelde hij dus de haken - nog van vorige bewoners - voor een eventueel wiegje of zo'n ding (kan even niet op naam komen) voor boven bed. Ha ha! Gaat dus echt de goede kant op.

Mijn vriend is echt het type dat er wel voor open staat, maar gewoon even aan het idee moet wennen. Maar dat lukt hem aardig zo te horen. Ik ben er verder niet op in gegaan. Anders loop ik zo te zeuren. Heb trouwens besloten om eerst op dieet te gaan. Ik ben nu 5 maanden gestopt met roken en de kilo's zijn er echt aangevlogen. En de vakantie van laatst heeft ook niet echt geholpen. Ben gisteren begonnen met het brooddieet. Ben benieuwd.

@pipo: Dat kijk ik ook altijd. Heerlijk het verstand of nul. Ik zit vanavond dan ook klaar voor Benidorm bastards en My name is.

@moimoi: ben je al lang bezig om zwanger te worden?
Hoihoi allemaal, deel III gevonden!

Ongelooflijk, het gaat snel. Ik heb de laatste paar berichtjes van deel II niet gelezen, maar daar zat vast niet iets hel belangrijks bij?

@pipo: same here... Orchisman is al een week weg, en komt volgend weekend pas weer terug. Congres met een soort van werkvakantie erachter aan. Beetje saai, maar ook wel lekker, om even alles voor mezelf te hebben en lekker wat te rommelen thuis.

@romo: wat kan je lijf je soms voor de gek houden he... Maar fijn dat je nu weet waar je an toe bent. Ergens lijkt het me ook gewoon heel leuk, die spanning. En de eerste keer/keren is het ook helemaal niet erg als het nog niet raak is, want daar ga je toch niet van uit.

Op naar een tabel vol zwangeren in dit deel!

@janine: succes! Drukke periode zeker, zwanger en dan verhuizen...

@moimoi: hoe lang ben je ook weer bezig?

@vicodin: jouw man is goed bezig! Het pruttelt al in zijn hoofd, dat komt idd helemaal goed . Goed dat je eerst wat wil afvallen.
hoi dames,

heb het ook gevonden,

moet toch even wat kwijt.

bij ons in de omgeving zijn op dit moment feesten en zoals het een goed feest betaamd horen daar ook een knappe vent en een heuse prinses bij.

echter sinds vandaag is mijn beeld voor wat betreft prinsessen compleet van de wereld.

we gingen dus vanmiddag even kijken. (je wilt natuurlijkweten hoe de prinses eruit ziet)

heel gezellig allemaal en eindelijk komt daar de prinses aan.

in het begin zag ik het nog niet zo goed. dus zei ik tegen lavenderman van goh wel een forse tante.

kijk ik nog een keer goed is de dame in kwestie gewoonweg ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

dat kan toch niet een prinses heeft ten alletijde een SUPERfiguur.

het is net of er daarboven ene is die me konstant aan heet plagen is.

kom dus letterlijk overal zwangeren tegen. Zelfs op plaatsen waar je het toch echt niet verwacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven