3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
donderdag 16 september 2010 om 19:25
Haha grappig... de link van het plaatje wat ik net plakte is:
[URL="http://w ww.ralfdukker.nl/Reiservaringen/Cyclisme/Pyreneeen/harige%20benen.jpg"]http://www.ralfdukker.nl/ ... eneeen/harige%20benen.jpg[/URL]
Cyclisme... Pyreneeen... moet gelijk aan broerlief denken
En ik mis hem best wel!
[URL="http://w ww.ralfdukker.nl/Reiservaringen/Cyclisme/Pyreneeen/harige%20benen.jpg"]http://www.ralfdukker.nl/ ... eneeen/harige%20benen.jpg[/URL]
Cyclisme... Pyreneeen... moet gelijk aan broerlief denken
En ik mis hem best wel!
donderdag 16 september 2010 om 19:27
donderdag 16 september 2010 om 19:30
donderdag 16 september 2010 om 19:30
quote:Bianca40 schreef op 16 september 2010 @ 19:28:
[...]
Thanxxx lieverd.. maar ik vind het ook wel heel gaaf dat ie lekker op avontuur is hoor!!Dat weet ik Bi, maar het is heel normaal dat je hem mist, en ook heel normaal dat ik je wil knuffelen Ik schiet al vol als ik mijn zusje 2 dagen niet gezien heb
[...]
Thanxxx lieverd.. maar ik vind het ook wel heel gaaf dat ie lekker op avontuur is hoor!!Dat weet ik Bi, maar het is heel normaal dat je hem mist, en ook heel normaal dat ik je wil knuffelen Ik schiet al vol als ik mijn zusje 2 dagen niet gezien heb
donderdag 16 september 2010 om 19:31
Ff heel wat anders :
Op mn werk hebben we een wc met sensor... die trekt dus vanzelf door als je opgestaan bent. Ik loop dan altijd twee stappen naar voren en dan trekt ie door.
Maar als ik nou een grote (niet in de zin van gigantisch hoor ) boodschap heb gedaan vind ik het wel zo netjes om de borstel even door de plee te halen.
Dan loop ik dus - met de borstel in mn hand - twee stappen naar voren en ga in de vechthouding staan tot ie gaat doortrekken. Dan spurt ik naar de plee om die borstel er doorheen te halen...want ik wil geborsteld hebben voordat de wc klaar is met doortrekken natuurlijk!
Pfffff wat een gedoe he... geef mij maar gewoon een trektouwtje of een drukknop!!
Op mn werk hebben we een wc met sensor... die trekt dus vanzelf door als je opgestaan bent. Ik loop dan altijd twee stappen naar voren en dan trekt ie door.
Maar als ik nou een grote (niet in de zin van gigantisch hoor ) boodschap heb gedaan vind ik het wel zo netjes om de borstel even door de plee te halen.
Dan loop ik dus - met de borstel in mn hand - twee stappen naar voren en ga in de vechthouding staan tot ie gaat doortrekken. Dan spurt ik naar de plee om die borstel er doorheen te halen...want ik wil geborsteld hebben voordat de wc klaar is met doortrekken natuurlijk!
Pfffff wat een gedoe he... geef mij maar gewoon een trektouwtje of een drukknop!!
donderdag 16 september 2010 om 19:34
quote:poppedotje schreef op 16 september 2010 @ 19:32:
Bi
Ja en ik durf nog niet aan de andere meiden te vragen hoe zij dat doen.
Een collega van me vertelde wel dat ze een keer in een ander filiaal moest werken en de sensor daar deed het niet. Dus is ze uiteindelijk (na heel veel heen en weer springen voor de display) zonder doortrekken weer van de plee afgegaan (en de volgende stond al te wachten, het was inloopavond voor klanten).
Later bleek dat dat filiaal geen sensor heeft maar gewoon een tiptoets
Bi
Ja en ik durf nog niet aan de andere meiden te vragen hoe zij dat doen.
Een collega van me vertelde wel dat ze een keer in een ander filiaal moest werken en de sensor daar deed het niet. Dus is ze uiteindelijk (na heel veel heen en weer springen voor de display) zonder doortrekken weer van de plee afgegaan (en de volgende stond al te wachten, het was inloopavond voor klanten).
Later bleek dat dat filiaal geen sensor heeft maar gewoon een tiptoets
donderdag 16 september 2010 om 19:35
donderdag 16 september 2010 om 19:35
donderdag 16 september 2010 om 19:36