3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
donderdag 16 september 2010 om 19:19
Ah viel mee... 2 bladzijden maar!
Wat hebbie allemaal gekocht Appel??
Ibi.. hoe is het vandaag??
Jacky Ik zat tegen je te lullen op de boerderie... tot Con toegaf dat zij er achter zat
Moos.. wat ben je vroeg? Mag ik dan ook vroeg naar bed??
En verder klinkt het lekker wat jullie gegeten hebben, ik had opwarm-pannenkoeken!
Wat hebbie allemaal gekocht Appel??
Ibi.. hoe is het vandaag??
Jacky Ik zat tegen je te lullen op de boerderie... tot Con toegaf dat zij er achter zat
Moos.. wat ben je vroeg? Mag ik dan ook vroeg naar bed??
En verder klinkt het lekker wat jullie gegeten hebben, ik had opwarm-pannenkoeken!
donderdag 16 september 2010 om 19:22
quote:mocy schreef op 16 september 2010 @ 19:19:
Ik heb donker haar en die op mijn benen worden steeds dikker. Veel ook. Moet me om de ca. 3 dagen scheren. Soms trek ik ze er met een pincet uit als ik in de zon op het balkon zit (en niemand me kan zien). Vind ik een leuk werkje.Poehee, dan zou ik lang bezig zijn!
Ik heb donker haar en die op mijn benen worden steeds dikker. Veel ook. Moet me om de ca. 3 dagen scheren. Soms trek ik ze er met een pincet uit als ik in de zon op het balkon zit (en niemand me kan zien). Vind ik een leuk werkje.Poehee, dan zou ik lang bezig zijn!
donderdag 16 september 2010 om 19:24
quote:mocy schreef op 16 september 2010 @ 19:19:
Ik heb donker haar en die op mijn benen worden steeds dikker. Veel ook. Moet me om de ca. 3 dagen scheren. Soms trek ik ze er met een pincet uit als ik in de zon op het balkon zit (en niemand me kan zien). Vind ik een leuk werkje.
Jaaaa!
Opperste concentratie, tong tussen je lippen geklemd, turend door een oogspleet en trekken maar!
1 met je been zeg maar, helemaal Zen!
Ik heb donker haar en die op mijn benen worden steeds dikker. Veel ook. Moet me om de ca. 3 dagen scheren. Soms trek ik ze er met een pincet uit als ik in de zon op het balkon zit (en niemand me kan zien). Vind ik een leuk werkje.
Jaaaa!
Opperste concentratie, tong tussen je lippen geklemd, turend door een oogspleet en trekken maar!
1 met je been zeg maar, helemaal Zen!