3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
donderdag 16 september 2010 om 20:58
donderdag 16 september 2010 om 21:02
donderdag 16 september 2010 om 21:37
Een groepje meiden en jongens uit Den Haag die behoorlijk van bil gaan in Chersonisos......
Zijn 8 jongeren die in een superluxe villa mogen verblijven, gratis. Lekker feesten, zuipen en neuken. Wel moeten ze "werken" voor hun eten e.d. Ze hebben allemaal een bijnaam, zo hebben we princess en barbie. En onder de jongens hebben we bijvoorbeeld Sniper, Joker en Sterretje.
Open mond vermaak......
Zijn 8 jongeren die in een superluxe villa mogen verblijven, gratis. Lekker feesten, zuipen en neuken. Wel moeten ze "werken" voor hun eten e.d. Ze hebben allemaal een bijnaam, zo hebben we princess en barbie. En onder de jongens hebben we bijvoorbeeld Sniper, Joker en Sterretje.
Open mond vermaak......
donderdag 16 september 2010 om 22:15
Je gaat naar de kapper
laat een nieuwe coupe aanmeten
Kapster zegt das veeeeeel makkelijker
Ja als je kapster bent. En niet als je zoals ik gemiddeld 3 keer per jaar een fohn gebruikt...
maar toch is het mij met 2 linker kap handen gelukt er wat van te maken:)
Moos MQ, volgende meet ben jenatuurlijk weer welkom en wie weet kom je er dan achter .
laat een nieuwe coupe aanmeten
Kapster zegt das veeeeeel makkelijker
Ja als je kapster bent. En niet als je zoals ik gemiddeld 3 keer per jaar een fohn gebruikt...
maar toch is het mij met 2 linker kap handen gelukt er wat van te maken:)
Moos MQ, volgende meet ben jenatuurlijk weer welkom en wie weet kom je er dan achter .