Good Luck!
donderdag 16 september 2010 om 21:46
Allemachtig meisjes, zit ik net klaar voor jullie (niks aan het handje Star, alleen drukkerderdrukdruk) komt mijn vent thuis met nog wilde verbouwingsplannen... We waren al aanbouwen van plan maar iedereen die we spreken zegt weer wat anders leuks. Keuzes, keuzes
Enka, voor jou.
Compu, zit je nog steeds lekker op je wolk? Zal ik je wat leuks vertellen? Dat kan maar zo een heel jaar duren die wolk. Cewl he?
Kokos, goed dat je even voor jezelf naar huisarts gaat. Klinkt allemaal helemaal niet lekker. Beterschap meis!
Uh, ff kijken...
Enka, voor jou.
Compu, zit je nog steeds lekker op je wolk? Zal ik je wat leuks vertellen? Dat kan maar zo een heel jaar duren die wolk. Cewl he?
Kokos, goed dat je even voor jezelf naar huisarts gaat. Klinkt allemaal helemaal niet lekker. Beterschap meis!
Uh, ff kijken...
donderdag 16 september 2010 om 22:42
Zo lang?
Maar ik voel me wel al een kerstboompje in januari hoor. Wat vermoeid en haren die uitvallen.. Handig is dat afvallen lekker snel gaat!
Goed zeg, verbouwen. Wat wil jij?
Mal, je gaat de goede kant op. Zou fijn zijn als de misselijkheid elke dag minder gaat worden nu he. Je hebt het wel voor je kiezen gehad.
Ik hoop zo dat jij hetzelfde gaat ervaren, zonder zorg, heerlijk!
Welterusten!
Maar ik voel me wel al een kerstboompje in januari hoor. Wat vermoeid en haren die uitvallen.. Handig is dat afvallen lekker snel gaat!
Goed zeg, verbouwen. Wat wil jij?
Mal, je gaat de goede kant op. Zou fijn zijn als de misselijkheid elke dag minder gaat worden nu he. Je hebt het wel voor je kiezen gehad.
Ik hoop zo dat jij hetzelfde gaat ervaren, zonder zorg, heerlijk!
Welterusten!
vrijdag 17 september 2010 om 09:24
Oh Oh Cherso kijkt toch niemand hier hè? Wat een draak van een programma!
Compu, klinkt nog steeds als een grote blauwe wolk waar je op zit! Wat groeit hij goed!
Mal, de bak is wel vrij laag, maar ik vond dat altijd wel lekker. Je trekt behoorlijk wat bekijks natuurlijk met zo'n kleintje en dan hing niet iedereen in hun gezicht te ademen.
Wij hadden gisteren de informatie avond van Maxi, vent had wat moeite met het voorstelrondje. Gelukkig mocht hij na mij: Ik ben Pamax, de moeder van Maxi. Bijna goed, schat
Compu, klinkt nog steeds als een grote blauwe wolk waar je op zit! Wat groeit hij goed!
Mal, de bak is wel vrij laag, maar ik vond dat altijd wel lekker. Je trekt behoorlijk wat bekijks natuurlijk met zo'n kleintje en dan hing niet iedereen in hun gezicht te ademen.
Wij hadden gisteren de informatie avond van Maxi, vent had wat moeite met het voorstelrondje. Gelukkig mocht hij na mij: Ik ben Pamax, de moeder van Maxi. Bijna goed, schat
vrijdag 17 september 2010 om 09:28
vrijdag 17 september 2010 om 09:28
Oh oh Cherso *check*
Mamax arme Papax, hij kwam de rest van de avond niet los meer zeker
Compu heerlijk zeg, zo genieten van je reusje. Alleen jammer dat je qua kerstboom al in januari zit
Mal, vindt het wel een coole wagen eigenlijk. Heb hem alleen nog niet in het echt gezien.
Suze, leuk verbouwingsplannen! Wat gaan jullie er allemaal van maken?
Mamax arme Papax, hij kwam de rest van de avond niet los meer zeker
Compu heerlijk zeg, zo genieten van je reusje. Alleen jammer dat je qua kerstboom al in januari zit
Mal, vindt het wel een coole wagen eigenlijk. Heb hem alleen nog niet in het echt gezien.
Suze, leuk verbouwingsplannen! Wat gaan jullie er allemaal van maken?
vrijdag 17 september 2010 om 09:36
Nee, hij heeft het de rest van de avond moeten horen . Ik ben klassenmoeder, dus dat werd op een gegeven moment nog gezegd, toen zei hij zelf maar dat ze mij bedoelden en niet hem
Spannend hoor Naatie, een tweeling! Wanneer is ze uitgerekend?
Mal, dat denk ik dan ook steeds, het zal je kind maar zijn. Vooral die Barbie, die spant echt de kroon.
Spannend hoor Naatie, een tweeling! Wanneer is ze uitgerekend?
Mal, dat denk ik dan ook steeds, het zal je kind maar zijn. Vooral die Barbie, die spant echt de kroon.
vrijdag 17 september 2010 om 10:30
Ik kan het niet zien, Oh Oh. Teveel last van plaatsvervangende schaamte..
Ik doe wel een tekening op groep over verbouwing!
Compu, ja die haren, das idd jammer. En moet je veel kilo's of valt het mee?
Zo terug, even naar garage (er viel iets onder de auto uit toen ik de drempel ietsepietsie te hard nam )
Ik doe wel een tekening op groep over verbouwing!
Compu, ja die haren, das idd jammer. En moet je veel kilo's of valt het mee?
Zo terug, even naar garage (er viel iets onder de auto uit toen ik de drempel ietsepietsie te hard nam )