Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben geprikt door een vliegend iets. Dikke bult echt niet normaal. Jeuk, bijten. Heb azaron geprobeerd, heb antihistaminetablet van Jinnyman ingenomen en gekoeld, maar helpt nog niet echt. Stom beest.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Jinny schreef op 17 september 2010 @ 20:11:

Ben geprikt door een vliegend iets. Dikke bult echt niet normaal. Jeuk, bijten. Heb azaron geprobeerd, heb antihistaminetablet van Jinnyman ingenomen en gekoeld, maar helpt nog niet echt. Stom beest.Auw, klinkt als horzel of allergische reactie. Heb je tea tree olie in huis?
Hai!

Mal: gaaf bedje, doen! Ik zou het wel aandurven hoor!

Jin: au, kl*te beesten!

Mamax: voor Pamax, moest echt heel erg lachen!

Kokos: wat zei de dokter?

Naatie: whoehoe een 2ling! Leuk! (hoop ik ook stiekem nog eens op )

Suus; ah leuk verbouwplannen! wat gaan jullie doen? Hier 1 november een dakkapel! (vind ik al zoooo spannend, mega uitgave maar erg leuk!!!)
Oh en Suus, hier rammelt ook al iets onder mijn auto, wordt morgen gerepareerd...

Zo. ga lekker bankhangen, tv kijken en straks lekkere borrel drinken
O Bridge, vertel....Tweeling?
Haha, nou nu niks hoor! Maar stel nou hè... Dat mijn man toch ooit nog om gaat voor een derde (kans vrijwel nihil, maar goed...)... Nou dan nog een tweeling. Leuk toch?

(alleen de gedachte al aan gezicht van man dan *proest* denk dat hij er dan in blijft...)
Goedemorgen,

Ik moet een cadeautje voor m'n oma kopen, zij wordt 88 jaar! Maar wat? Zelf weet ze niet veel. Ja douchegel of bodylotion of een plant.

Mhh.. en mn moeder heeft een heel badpakket gemaakt, dus dat valt dan af.

Iemand nog leuke ideeën?

Jinny, hoe is het met je bult? Vervelend die jeuk!

Haha Bridges, ja je man zou dan inderdaad 'om' zijn voor nog 1 laatste kindje en dan krijg je er ineens 2
Naatie, draagt je oma wel eens sjaaltjes? Mijn oma vond dat altijd wel een leuk kado.
quote:naatie schreef op 18 september 2010 @ 08:22:

Goedemorgen,

Ik moet een cadeautje voor m'n oma kopen, zij wordt 88 jaar! Maar wat? Zelf weet ze niet veel. Ja douchegel of bodylotion of een plant.

Mhh.. en mn moeder heeft een heel badpakket gemaakt, dus dat valt dan af.

Iemand nog leuke ideeën?

Jinny, hoe is het met je bult? Vervelend die jeuk!

Haha Bridges, ja je man zou dan inderdaad 'om' zijn voor nog 1 laatste kindje en dan krijg je er ineens 2

Vogelpakket, en dan met zo,n leuk uiltje bij van mal die een opa kent die ze maakt

Twee jaar geleden wisten wij ook niks te geven voor onze oma Beppe, en heb toen een vogelpakket gegeven, ze vond het geweldig.
Goedemorgen!
Mogge!

Naatie, leest oma nog? Een cadeauabonnement op Libelle, Margriet oid? Dat heb ik vaak gegeven toen oma nog las. Was ze altijd blij mee en voor 15 ¤ klaar.

Bridges, jij ook panne, vervelend!
quote:bridges6 schreef op 17 september 2010 @ 20:52:

Haha, nou nu niks hoor! Maar stel nou hè... Dat mijn man toch ooit nog om gaat voor een derde (kans vrijwel nihil, maar goed...)... Nou dan nog een tweeling. Leuk toch?

(alleen de gedachte al aan gezicht van man dan *proest* denk dat hij er dan in blijft...) Dan kan je 'm inderdaad opvegen ja.
Foto van je jongens voor oma?
quote:Jinny schreef op 18 september 2010 @ 11:00:

Mogge!

Naatie, leest oma nog? Een cadeauabonnement op Libelle, Margriet oid? Dat heb ik vaak gegeven toen oma nog las. Was ze altijd blij mee en voor 15 ¤ klaar.Ik las iets anders
Haha Bridge, dat was ook zo'n beetje de eerste angstige vraag van Malman; 'het is er toch wel 1 he?'

Maar met de dakkappel erop hebben jullie wel weer meer ruimte voor 2 erbij
Goeiedag hier!

Haha, ja dakkapel geeft volledige kamer extra! Nu zijn wij nog aan het denken wie waar gaat slapen, misschien gaan wij lekker naar boven. (maar slapen op de verdieping van de wc is ook fijn...)

Naatie: vogelpakket is leuk! En tijdschriftenbon ook! En foto ook. Succes ermee dus.

(Jee Bam, is dat alweer 2 jaar geleden? Weet dat nog heel goed)

Hier kwakkelig ventje. Buikpijn, moe maar niet ziek genoeg om in bed te liggen. Hij eet gelukkig wel gewoon, dus maar even rustig aan doen. Ik had vanmioddag hig tea met collega en daarna nog schoenen gekocht. Vent is nu weg (uit eten met vrienden en daarna stappen) dus ben alleen. Ga maar even studeren
Op zaterdagavond? Nerd
Lekker alleen avondje voor de boeg bridges, fijn! Wordt vast mooi een dakkapel!

Ben gesloopt van oudste, wat vermoeiend vandaag, arm kind. Hoofd liep helemaal over van hem.
Hadden jullie speciale dag vandaag Jinny?
Merk je ook verschil nu man veel thuis is?
quote:Star schreef op 18 september 2010 @ 19:38:

Op zaterdagavond? Nerd

Voelt heel fijn hoor... Eerst uit de Brinta kast en nu gewoon eerlijk hardop zeggen dat ik een nerd ben!

Geen speciale dag vandaag. We houden de jongens nu vaak bij elkaar vandaan als oudste zo´n bui heeft. Ik ben met oudste weggegaan zodat jongste rustig kon slapen en schommelen en spelen. Hij is wat koortsig en verkouden en dan wat klierig tegen oudste, die dan weer extra reageert op jongste zeg maar .
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ga je echt nu Brinta eten?

Ben je de hele dag op touw geweest dan met hem Jin? maar weer eens voor jou/jullie.
Middag weg geweest met hem. We leven nog net .

Brinta?????????????? Proest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven