10 ct. per minuut
vrijdag 17 september 2010 om 12:27
http://www.vraagalex.nl/
Via VraagAlex.nl vind je het alternatief voor de dure 0900 nummer van bedrijven.
Al geprobeerd?
Via VraagAlex.nl vind je het alternatief voor de dure 0900 nummer van bedrijven.
Al geprobeerd?
vrijdag 17 september 2010 om 12:33
quote:Flexwetvraag schreef op 17 september 2010 @ 12:27:
Al geprobeerd?Nee, had er nog nooit van gehoord, ben nu 1,80 euro aan gesprekskosten kwijt bij UPC voor een foutje van hun
Al geprobeerd?Nee, had er nog nooit van gehoord, ben nu 1,80 euro aan gesprekskosten kwijt bij UPC voor een foutje van hun
vrijdag 17 september 2010 om 12:42
Ooit, in een ver en grijs verleden had ik ook UPC, een totaalpakket. Op een gegeven moment had ik een storing dus ik bel met mn mobiel de helpdesk. Mevrouw was heel vriendelijk en hielp me best goed, maar omdat ze ook niet alles wist zette ze me een x aantal keer in de wacht. Ik, bewust van mijn volgende rekening, vraag aan de mevrouw of zij mij niet terug kan bellen aangezien de storing aan hun lag. Dat wilde ze best doen, maar dat mocht dan alleen op het UPC telefoonnummer. Eh... Daar belde ik dus voor....
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?

vrijdag 17 september 2010 om 15:49
Upc betaalt die kosten niet. Ik heb 5 maanden moeten wachten om de rekening van een monteur vergoed te krijgen (100% instalatie garantie) en dus ook minstens 5 keer gebeld minstens een kwartier per keer maar dat vonden ze heel vervelend maar ze konden niet de kosten vergoeden.
Ze zijn altijd zo slim bij UPC om ook als je vraag niet is beantwoord/je probleem niet is opgelost te vragen of ze je probleem hebben opgelost.
Ze zijn altijd zo slim bij UPC om ook als je vraag niet is beantwoord/je probleem niet is opgelost te vragen of ze je probleem hebben opgelost.
vrijdag 17 september 2010 om 16:16
UPC betaalt die kosten wel. Je moet de weg weten en volhouden Vragen naar de afdeling retentie, daar voorleggen wat voor storingen je hebt gehad en hoe vaak en hoe lang je hebt moeten bellen met hun dure nummer en vervolgens vragen hoe UPC dat in orde gaat maken omdat je anders overweegt weg te gaan naar een andere provider.

zondag 19 september 2010 om 13:03
Mijn ervaring bij UPC is dat ze het niet vergoeden. Ik heb daar op een gegeven moment ook aangegeven (zelfs meegenomen in een schriftelijke klacht die ik indiende over het probleem) dat ik het niet meer dan redelijk vond dat zij mijn belkosten zouden vergoeden, aangezien de oorzaak van de noodzaak tot bellen bij hen lag, en niet bij mij. Ze hebben het nooit vergoed. Uiteindelijk hebben we wel een bloemetje gehad (omdat er echt ontzettend veel misgegaan was) maar ik had liever gewoon mijn ca ¤ 25,- belkosten vergoed gehad.
Ik kon die telefoniste inmiddels ook wel wat doen! Hoewel ik geen stap verder kwam wel elke keer vragen 'of hiermee mijn vragen beantwoord waren'. Nee, natuurlijk niet, dat snap je toch zelf ook wel! Wilt u daar een klacht van maken? Dan verbind ik u door. Nee dank je, er loopt al een klacht, los eerst die maar op ipv me nog langer aan de telefoon te houden. Ik heb er best begrip voor dat die telefoniste ook maar gewoon haar werk doet en op dat moment idd niet bij machte is om zelf mijn probleem op te lossen, maar denk dan aub wel een beetje na wat je zegt ipv altijd en overal je standaardpraatje af te ratelen....
Uiteindelijk is mijn klacht pas opgelost nadat ik me hier op het forum erg negatief uitgelaten had over UPC en dat is opgepikt door een webmaster van hen. Toen kon hetgeen ik al 5 maanden probeerde op te lossen opeens wel in 3 dagen opgelost worden.
Inmiddels ben ik weg bij UPC en heb ik internet via Telfort. Het aansluiten lukte niet, wat ik ook probeerde. Na 3 keer de helpdesk gebeld te hebben kwamen ze tot de conclusie dat mijn modem ws defect was (ook al was hij nieuw). Nieuwe modem gekregen (werkte gelijk) en de dagen dat ik nog geen internet had gehad en de kosten van mijn telefoongesprekken werden in mindering gebracht op mijn eerste factuur.
Ik hoefde niet eens een nota te overleggen. Ze vroeg hoelang ik gebeld had ongeveer en rondde het bedrag uiteindelijk zelfs flink naar boven af. Vond ik erg klantvriendelijk! Ze verontschuldigden zich zelfs dat ik als nieuwe klant gelijk zo'n negatieve ervaring had van een defecte modem. Tja, kan gebeuren toch, maar het feit dat ze dat deden vond ik netjes.
Ik kon die telefoniste inmiddels ook wel wat doen! Hoewel ik geen stap verder kwam wel elke keer vragen 'of hiermee mijn vragen beantwoord waren'. Nee, natuurlijk niet, dat snap je toch zelf ook wel! Wilt u daar een klacht van maken? Dan verbind ik u door. Nee dank je, er loopt al een klacht, los eerst die maar op ipv me nog langer aan de telefoon te houden. Ik heb er best begrip voor dat die telefoniste ook maar gewoon haar werk doet en op dat moment idd niet bij machte is om zelf mijn probleem op te lossen, maar denk dan aub wel een beetje na wat je zegt ipv altijd en overal je standaardpraatje af te ratelen....
Uiteindelijk is mijn klacht pas opgelost nadat ik me hier op het forum erg negatief uitgelaten had over UPC en dat is opgepikt door een webmaster van hen. Toen kon hetgeen ik al 5 maanden probeerde op te lossen opeens wel in 3 dagen opgelost worden.
Inmiddels ben ik weg bij UPC en heb ik internet via Telfort. Het aansluiten lukte niet, wat ik ook probeerde. Na 3 keer de helpdesk gebeld te hebben kwamen ze tot de conclusie dat mijn modem ws defect was (ook al was hij nieuw). Nieuwe modem gekregen (werkte gelijk) en de dagen dat ik nog geen internet had gehad en de kosten van mijn telefoongesprekken werden in mindering gebracht op mijn eerste factuur.
Ik hoefde niet eens een nota te overleggen. Ze vroeg hoelang ik gebeld had ongeveer en rondde het bedrag uiteindelijk zelfs flink naar boven af. Vond ik erg klantvriendelijk! Ze verontschuldigden zich zelfs dat ik als nieuwe klant gelijk zo'n negatieve ervaring had van een defecte modem. Tja, kan gebeuren toch, maar het feit dat ze dat deden vond ik netjes.