3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 17 september 2010 om 17:04
Hier liggen 2 lekkere maaltijdloempia's in de oven, met heeeeeel veel groente en lekkere stukjes kip erin.
Die appeltaart zou ik niet een nacht laten staan, lijkt me niet lekker. Wordt erg zompig denk ik door de appel.
Heb nu wel gelijk trek in appeltaart.
En irish coffee..... dat komt door die slagroom die ik hier voorbij zag gaan. Alles in huis ervoor maar geen slagroom dus het gaat over.
Die appeltaart zou ik niet een nacht laten staan, lijkt me niet lekker. Wordt erg zompig denk ik door de appel.
Heb nu wel gelijk trek in appeltaart.
En irish coffee..... dat komt door die slagroom die ik hier voorbij zag gaan. Alles in huis ervoor maar geen slagroom dus het gaat over.
vrijdag 17 september 2010 om 17:28
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 17 september 2010 @ 17:11:
Fries je mag nooit meer zeggen dat bij jou geen files staan. Grrrrrrrrrrrr langzaam rijdend en voornamelijk stilstaand verkeer hooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Reed Egel hiero met haar nieuwe kar? 45 km mag niet op de snelweg hoor Egel!
Fries je mag nooit meer zeggen dat bij jou geen files staan. Grrrrrrrrrrrr langzaam rijdend en voornamelijk stilstaand verkeer hooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Reed Egel hiero met haar nieuwe kar? 45 km mag niet op de snelweg hoor Egel!
vrijdag 17 september 2010 om 17:39
vrijdag 17 september 2010 om 17:52
vrijdag 17 september 2010 om 17:58