Geld & Recht alle pijlers

stomme parkeerwachters.

22-08-2009 17:29 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi.

Ik dacht een oud beeld(uit de tuin) van mij weg te brengen naar een tweedehands shop, in-en verkoop tweedehands spul.

Het was nogal zwaar, dus ik zet de auto(van mijn zus)netjes op de stoep(een heeeeeeele brede) met de alarm lichten aan, zodat er niemand last van had.

Ik til dat ding naar binnen, zet het weg,kom terug, en er staan al twee parkeerwachters te schrijven.

De situatie uit gelegd, en ze hadden er gweoon het schijt aan.

Aaaaaaarch.

Ik ben gelijk door gereden naar parkeerbeheer, waar ik 5 minuten later, dan de uitgeschreven boete was.

Ik heb de tijd, naam en handtekening op laten schrijven, zodat ze kunnen zien, dat ik niet ben wezen winkelen, als ik een bezwaarschrift schrijf.

Er zijn mensen die misbruik maken en autos asociaal weg zetten, maar als ze het met eigen ogen zien, dat er niks aan de hand is, en toch schrijven.

En er dan ook nog aan toevoegen , met een stalen gezicht, dat ik het verkeer hinder, terwijl dat niet zo is, dan haat ik die mensen.

Althans die twee die er liepen, wat een galbakken , zeg!!!!!

zow.......ff afgereageerd.
quote:Zanne schreef op 17 september 2010 @ 19:43:

[...]

Ik reageer een beeeeeeeetje laat, maar ik moest af en toe nog aan dit topic denken en heb het opgezocht.

Ik geloof er eerlijk gezegd niks van.

Heb je een kopietje van de brief?Nah ja zeg,tis bijna een jaar geleden,en wat denk je,dat ze dat kopietje naar je opstuurt?
Nee, dat niet.

Maar ik zou het toch graag willen zien, want ik vind het een beetje ongeloofwaardig.

En ik had al gezegd dat ik wat laat was
Jezus Zanne verveel je je???

To zit allang vast wegens wanbetalen en het beledigen van een ambtenaar in functie, is haar baan al kwijt, relatie verbroken, verhuisd en ze heeft een nieuwe auto
quote:dangeensuus schreef op 17 september 2010 @ 20:38:

Jezus Zanne verveel je je???

To zit allang vast wegens wanbetalen en het beledigen van een ambtenaar in functie, is haar baan al kwijt, relatie verbroken, verhuisd en ze heeft een nieuwe autoNee ik verveel me niet. Maar ik móest weten hoe het met dit topic was afgelopen.
toen ik het geupt zag, moest ik ook maar even kijken waar het over ging.... Jouw schuld Zanne!
lol, ik dacht al...heeft TO wéér een prent?
Ja nou sorry! Ik was gewoon nieuwsgierig
quote:Starshine schreef op 17 september 2010 @ 22:35:

lol, ik dacht al...heeft TO wéér een prent?

Ik wel,reed 37 waar je 30 mag...

Moet zeggen dat hier sinds kort 30 km zone blijkt te zijn

Onnozele me had niet opgelet,maar baal wel van zo,n lul op poten achter een miniscuul twijgje MET lasergun die ik dan weer over het hoofd zie

Nou ja,dat wordt dokken dus
ja pech gehad dan. Stuur die agent voortaan maar naar mij om al die debielen te bekeuren die gewoon 50 rijden in een 30 km zone (die pas 8 jaar bestaat)
quote:amarettocola schreef op 17 september 2010 @ 23:01:

[...]

Ik wel,reed 37 waar je 30 mag...

Moet zeggen dat hier sinds kort 30 km zone blijkt te zijn

Onnozele me had niet opgelet,maar baal wel van zo,n lul op poten achter een miniscuul twijgje MET lasergun die ik dan weer over het hoofd zie

Nou ja,dat wordt dokken dus Nee hoor, want de boete is TO kwijtgescholden......... dus kun jij het ook proberen.
quote:Starshine schreef op 17 september 2010 @ 23:04:

ja pech gehad dan. Stuur die agent voortaan maar naar mij om al die debielen te bekeuren die gewoon 50 rijden in een 30 km zone (die pas 8 jaar bestaat)IK stuur m door,is ie hier tenminste weg
quote:Zanne schreef op 17 september 2010 @ 23:05:

[...]

Nee hoor, want de boete is TO kwijtgescholden......... dus kun jij het ook proberen.Geen puf voor,win ik toch niet
quote:amarettocola schreef op 17 september 2010 @ 23:06:

[...]

IK stuur m door,is ie hier tenminste weg maar dan wel netjes 30 blijven rijden hè?
quote:Starshine schreef op 17 september 2010 @ 23:10:

[...]

maar dan wel netjes 30 blijven rijden hè?Ja mam
En ik maar denken dat hier in Singapore alles zo streng was: collega van mijn man had verkeerd geparkeerd, dus bon. heeft hij bezwaar ingediend: hij moest enorm nodig naar de wc, en daarom had hij snel zijn auto even neergezet. Boete kwijtgescholden!

Andere collega reed onder de rekeningrijden-poort door zonder de chipkaart in het kastje in haar auto te stoppen. Dan betaal je de tol dus niet, wordt je geflitst en krijg je een boete.

Bezwaar ingediend: ze kwam normaal nooit in dat stuk van de stad, en wist niet dat daar een poort stond (En die dingen zijn enorm groot, niet over het hoofd te zien!). Boete kwijtgescholden.

Zou je in NL mee aan moeten komen! Dus als ik TO was had ik het ook geprobeerd: niet omdat ik zou denken recht te hebben op kwijtschelding, maar je weet nooit natuurlijk...Nee heb je...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven