Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
3000+ deel 66
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
3000+ deel 66
18-09-2010 00:08
3459 berichten
1
2
3
4
5
...
139
Anoniem_101898
zaterdag 18 september 2010 om 00:08
Alle reacties
Link kopieren
We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.
Voel je welkom:
Persoonlijke posts worden niet gequoot
Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Anoniem_101898
zaterdag 18 september 2010 om 00:09
Alle reacties
Link kopieren
Veel plezier!
spuka
zaterdag 18 september 2010 om 00:10
Alle reacties
Link kopieren
HNT
Anoniem_76983
zaterdag 18 september 2010 om 00:10
Alle reacties
Link kopieren
Happy New Topic!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 00:11
Happy New Topic op deze verjaardag van Pop
Goeie OP Egeltje!!
Anoniem_102689
zaterdag 18 september 2010 om 00:11
Alle reacties
Link kopieren
Heppie new Topic!!!
Anoniem_110923
zaterdag 18 september 2010 om 00:11
Goed gedaan Egel! Je hebt een hoop paniek voorkomen!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 00:12
Ik ga vast zachies beginnen met Weltruste zeggen
Anoniem_101898
zaterdag 18 september 2010 om 00:13
Alle reacties
Link kopieren
Crisismanagement is mijn second name Floor!
Anoniem_102689
zaterdag 18 september 2010 om 00:14
Alle reacties
Link kopieren
Spuka: wat heb je een geweldig afgrijselijk glitterplaatje geplakt net!
Anoniem_101898
zaterdag 18 september 2010 om 00:14
Alle reacties
Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Pop, en zo heerlijk jong nog!
Geniet van je dag.
Anoniem_64c8d7a3e6e27
zaterdag 18 september 2010 om 00:16
Truste lieve maisjes
Alvast een hele fijne dag morgen Pop!!
En voor de rest een heule grote We zijn me dr eentje!
spuka
zaterdag 18 september 2010 om 00:17
Alle reacties
Link kopieren
TASS op relaasies (met dank aan Friez)
Anoniem_102689
zaterdag 18 september 2010 om 00:17
Alle reacties
Link kopieren
Bedankt allemaal! ik ga er wat moois van maken, straks lekker uitslapen, koffie op bed, appeltaart bakken en lieve mensen op visite!
spuka
zaterdag 18 september 2010 om 00:20
Alle reacties
Link kopieren
Fijne dag Pop!
(Hoop dat je poppetjes er ook zo over denken (mn het uitslapen )
Anoniem_101898
zaterdag 18 september 2010 om 00:23
Alle reacties
Link kopieren
Slaap lekker allemaal!
spuka
zaterdag 18 september 2010 om 00:31
Alle reacties
Link kopieren
truste allemaal
Anoniem_76983
zaterdag 18 september 2010 om 00:45
Alle reacties
Link kopieren
Lekker koese, ik ga ook te bedde!
Anoniem_102689
zaterdag 18 september 2010 om 00:50
Alle reacties
Link kopieren
Ik ga ook lekker slapen! Truste allemaal!
Anoniem_110923
zaterdag 18 september 2010 om 01:04
Truste. Ik moet ook.
Anoniem_110923
zaterdag 18 september 2010 om 01:04
Geweldig topic op relaasies!
Anoniem_51634
zaterdag 18 september 2010 om 01:49
Alle reacties
Link kopieren
Jemig de pemig. Een heel nieuw deel. Heppie NT.
Geopend door Egel ! Leuk! (Heb je toevallig man bijt hond gezien vrijdagavond???)
Anoniem_51634
zaterdag 18 september 2010 om 02:01
Alle reacties
Link kopieren
En zonder teveel trilvingers!!!
Was weg (favo sport is weer begonnen.)
Anoniem_51634
zaterdag 18 september 2010 om 02:28
Alle reacties
Link kopieren
Ben ik tegenwoordig hier nog de enige en sTe nachtbrakerT ?
Anoniem_51634
zaterdag 18 september 2010 om 02:48
Alle reacties
Link kopieren
Gezellig. Ik neem nog maar een vt en luister een lekker muziekje heb (nog) geen zin om te slapen en l.l wat tegen mezelf hier, zodat ik toch ook een nuttige bijdrage lever aan het snel vol raken van het topic.
1
2
3
4
5
...
139
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
in
Entertainment
-
1 minuut geleden
Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
in
Overig
-
4 minuten geleden
Napraattopic 2026.2 met geklets
in
Overig
-
5 minuten geleden
Durf te vragen.
in
Overig
-
6 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
9 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
16 minuten geleden
Financial independence, retire early (FIRE)
in
Geld & Recht
-
17 minuten geleden
Gierige acties deel XVIII
in
Geld & Recht
-
18 minuten geleden
Man verandert, hoe bewaar ik mijn eigen principes?
in
Relaties
-
29 minuten geleden
Associatietopic *50*
in
Overig
-
35 minuten geleden
Terug naar boven