3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren




We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
HNT
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!



Happy New Topic op deze verjaardag van Pop



Goeie OP Egeltje!!
Alle reacties Link kopieren
Heppie new Topic!!!
Goed gedaan Egel! Je hebt een hoop paniek voorkomen!
Ik ga vast zachies beginnen met Weltruste zeggen
Alle reacties Link kopieren
Crisismanagement is mijn second name Floor!
Alle reacties Link kopieren
Spuka: wat heb je een geweldig afgrijselijk glitterplaatje geplakt net!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Pop, en zo heerlijk jong nog!

Geniet van je dag.
Truste lieve maisjes



Alvast een hele fijne dag morgen Pop!!



En voor de rest een heule grote We zijn me dr eentje!
Alle reacties Link kopieren
TASS op relaasies (met dank aan Friez)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! ik ga er wat moois van maken, straks lekker uitslapen, koffie op bed, appeltaart bakken en lieve mensen op visite!
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag Pop!



(Hoop dat je poppetjes er ook zo over denken (mn het uitslapen )
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
truste allemaal
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese, ik ga ook te bedde!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook lekker slapen! Truste allemaal!
Truste. Ik moet ook.
Geweldig topic op relaasies!

Alle reacties Link kopieren
Jemig de pemig. Een heel nieuw deel. Heppie NT.



Geopend door Egel ! Leuk! (Heb je toevallig man bijt hond gezien vrijdagavond???)
Alle reacties Link kopieren
En zonder teveel trilvingers!!!



Was weg (favo sport is weer begonnen.)
Alle reacties Link kopieren
Ben ik tegenwoordig hier nog de enige en sTe nachtbrakerT ?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig. Ik neem nog maar een vt en luister een lekker muziekje heb (nog) geen zin om te slapen en l.l wat tegen mezelf hier, zodat ik toch ook een nuttige bijdrage lever aan het snel vol raken van het topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven