eekhoorntjesbrood

18-09-2010 16:41 33 berichten
Heb 'n grote bostuin en die puilt op dit moment uit van de paddenstoelen. Nu zie ik er ook eentje tussen staan die volgens mij eekhoorntjesbrood is en nu vraag ik me af, wat maak je daar nu mee? Heb 't volgens mij nog nooit gegeten.
Ben je al ?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zou zeggen eet smakelijk, pracht exemplaar!
Eekhoorntjesbrood heerlijk! Maar echt levengevaarlijk!

Misschien kan je vragen bij bv staatsbosbeheer of iemand je kan helpen met het indentificeren van je paddestoelen.
quote:Garden_of_Sarah schreef op 18 september 2010 @ 20:44:

Ben je al ?nee, heb nergens last van (althans niet van de paddenstoel)
quote:mylenevalerie schreef op 18 september 2010 @ 19:14:

Oke, gezien.mocht je al teruggemaild hebben, heb niets ontvangen (ook niet in de spam)
quote:mylenevalerie schreef op 18 september 2010 @ 19:07:

(pssst Elnin, ik heb de angel gevraagd om mijn emailadres naar je te sturen om je iets te vragen, hoop dat het goed is)Begin nieuwsgierig te worden naar je vraag, nog steeds geen mail ontvangen!
Mooie foto's Sarah. Leuk hè, die beesten zo maar in je tuin!

@ Elninjoo: Ik vind het dapper dat je het toch geprobeerd hebt. Ik zou 'wilde' eekhoorntjesbrood niet zomaar durven eten. Wij aten vroeger wel eens eekhoorntjesbrood in een beslag uit de frituur. Geen idee wat het voor beslag was, maar we vonden het heerlijk!
Eekhoorntjesbrood lijkt alleen behoorlijk op de (zeldzame) satansboleet. Deze kleurt donker bij het doorsnijden. Groot verschil. Als je deze eet moet je een paar uur spugen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven