Het Theehuis
woensdag 21 november 2007 om 13:21
Ben er weer.
School is idd ontspanning, Kess en dat besef ik weer des te meer als ik net huis kom in de chaos die kinderlunch eet...
Hier 2 Frummels die sinds gisteren niet willen eten/drinken en sinds vanmorgen een gezicht en hals hebben die volle rode vlekjes/puntjes zit. Rara, wat zou het zijn? Zal me benieuwen welke kinderziekte ze nu weer hebben.
Ga nu naar spoelkeuken voor Inadmelding.
School is idd ontspanning, Kess en dat besef ik weer des te meer als ik net huis kom in de chaos die kinderlunch eet...
Hier 2 Frummels die sinds gisteren niet willen eten/drinken en sinds vanmorgen een gezicht en hals hebben die volle rode vlekjes/puntjes zit. Rara, wat zou het zijn? Zal me benieuwen welke kinderziekte ze nu weer hebben.
Ga nu naar spoelkeuken voor Inadmelding.
woensdag 21 november 2007 om 13:28
Nou Inad, wat een heugelijk nieuws.
Eow, het lijkt niet echt op waterpokken: zijn meer kleine rode puntjes en dan heul veul.
En ben idd nog niet helemaal heppiedepeppie. Maar komt wel weer goed hoor. Baal alleen even van alle 'verplichtingen' die ik heb. Hou het maar op een herfstdipje.
Dat is nog eens goed Junonieuws. Zie je wel dat het aftellen begonnen is.
Eow, het lijkt niet echt op waterpokken: zijn meer kleine rode puntjes en dan heul veul.
En ben idd nog niet helemaal heppiedepeppie. Maar komt wel weer goed hoor. Baal alleen even van alle 'verplichtingen' die ik heb. Hou het maar op een herfstdipje.
Dat is nog eens goed Junonieuws. Zie je wel dat het aftellen begonnen is.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 21-11-2007 13:30
Reden: Die Eow ook met haar tussentijdse postings...
Reden: Die Eow ook met haar tussentijdse postings...
% gewijzigd
woensdag 21 november 2007 om 13:29
quote:Laluna schreef op 21 november 2007 @ 13:21:
Hmm, vergeet mijn opmerking op MAF over langskomen...
Hmm, vergeet mijn opmerking op MAF over langskomen...