Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goed zo, Juno lekker gedronken bij mama.

Het aftellen kan nu echt beginnen he Eow? Super.

Vish, .

Kess, succes. Knap hoor. Ik doe het je niet na. Lekker puh!

Ga zo ook maar eens naar bed, morgen extra dag werken: weer studiedag. (Tsjee, ik moet zo onderhand wel uberslim zijn na al die studiedagen.)

Ik lees jullie morgen weer. Welterusten.
Haai,

Ik ga ook slapen want het wordt geloof ik weer zo'n nacht. Chica ligt alleen maar te hoesten en slaapt pas net half. Heb haar na uur proberen maar bij me op de bank genomen. Samen Edward Scissorhands gekeken

Nu even mailchecken enzo en dan slaaaaapen

Maar eerst:

Vish, dikke knuf kutvoelen niet fijn. Hoop dat Nemo snel opknapt. wanneer moet je dan beginnen? Toch niet morgen al? Je bent nu toch nog niet begonnen? Hoe ga je dat trouwens met Nemo doen? Gaat hij dan naar kdv?

Luna, veel plezier op de studiedag Heel slim En leuk die dialecten.

Eow, fijn dat het zo goed gaat met die stoere Juno!! En kan me voorstellen dat je heel erg trots bent vanwege de BV Hoop dat ie nu heel snel naar Eowstad gaat en dan, naar huis

even posten vast, want draad kwijt..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Lekker prupke hoor, Kess, die Vito

Diri, succes morgen ga duimen voor het best mogelijke nieuws

Grappig, je moeder, Pep De mijn deed dat dan weer niet, wel andere dingen En genoeg dingen die ik niet zou doen (laten huilen bijv.), maar ze heeft ook zo iets vreselijk liefs gedaan..vind het echt schattig. Ze heeft toen ik nog heel klein was speciaal een soort wantjes voor snachts gemaakt voor me, omdat ik altijd van die koude knuisjes had en hoe vaak ze me ook instopte, ik bleef ze lostrekken en boven de dekens en mijn hoofd uit steken op die typische baby manier

Truste allemaal, hoop dat iedereen goed slaapt!

Nemootje, heel veel beterschap, snel weer beter worden hoor
Krijg tranen in mijn ogen van zelfgebreide Inadwantjes voor koude Inadknuistjes. Echt superlief!

Vinden jullie het ook zo raar om te beseffen dat je moeder net zo veel van jou houdt als jij van je kinderen houdt? Dat dat veel meer is dan je als kind, of als volwassene voordat je kinderen kreeg, had kunnen bedenken?
Loretta is De Mol. Punt.

Volgens mij dekt dat de lading wel (met dank aan 2/3 kind die menen 's nachts mijn uithoudingsvermogen te moeten testen).

Morgen allemaal.
Jaaaa, gekke gedachte is dat he, Kess?? Liefde voor een kind is zo heel anders dan andere soorten van liefde.. Mooi gezegd.

Laluna, haha

Goedemorgen trouwens allemaal...goede goede goede

Ik moet zo naar werk maar heb al wat in theehuis gezet over de redenvan mij en heel veel

quote:Eowynn_ schreef op 20 november 2007 @ 21:31:

En altijd als Juna verkouden is 'zie je wel, veel te koud op haar kamer' .Jaha, sellufde
Owoooww, volgens mij moet ik snel naar Achterhuis!

Maar goeiemorgen inderdaad. Boodschap van Laluna was luid en duidelijk . Maar ook dus. Heb je nieuwe poll op MAF gezien Lunitsa? Mischien wel goed idee?

Liefde van moeder.... Ik kan me er eerlijk gezegd helemaal niets bij voorstellen dat mijn moeder nu net zoveel van mij houdt als dat ik van Wup hou. Kweetniet waarom eigenlijk, het klinkt wel heel naar als ik het zo opschrijf. Maar volgens mij is de liefde die je voor je babietje/dreumes/peuter/kleuter voelt toch anders dan wat je voor je inmiddels volwassen kind voelt. Zal wel te maken hebben met een fase genaamd puberteit die ertussen zit

Koffie had Lunitsa al neergezet dus ik ga nu snel snel naar Achterhuis! Waar trouwens de boom nog steeds staat
Haha Inad, was dat ff een anticlimax!
Ik had hier volgens mij nog niet ge- d voor Juno dus bij deze

En Vishje:

Boom,

Anti-climax? Ik vind het juist een meer dan een feestje waard! Leuk voor het nageslacht ook
Ben van schrik eerst maar naar theehuis gerend voordat ik me hier kwam melden Maar sluit me aan bij Peppie. Maar inderdaad wél erg leuk voor het nageslacht.

Nachtwantjes zijn liehief! En gedachte dat onze moeders net zo gek op ons waren maakt mij dan weer een beetje aan het huilen. Al merkte ik dat juist wel weer heel erg toen ik in het ziekenhuis lag. Mijn ouders zijn zo lief!

Genoeg sentimenteel gedoe. Eerst even dit voor Luna, geloof dat ze dat wel kan gebruiken:

(is al eens eerder voorbijgekomen hier toch?)

En verder zit ik nu lekker aan een stuk

Helaas een te groot stuk, dus ik ga misselijk worden
Gefeliciteerd, Inad! Heb cadeautje voor je achtergelaten in het theehuis.

Hier beroerde nacht, met twee hoestende ventjes. Lijkt hier de zeehondencreche wel! Maar Laluna heeft het vast zwaarder gehad dan ik, want nu aan het werk. Of is dat ontspannen voor jou, Luna?

Gelukkig hebben de heren na het nachtelijk gespook wel uitgeslapen tot 9.00 en 9.30. Hoera! Nu koffie. Lekker Eow!
Loretta is De Mol. Punt.
Wasdah voor een stuk Eow? Ik heb net 2 pannekoeken op bij wijze van ontbijt. Vast ook niet erg verantwoord, burp!
Da's ook onverantwoord Pep. Ik zat aan de spekkoek. Stuk is nu op, en ik ben niet eens zo héél misselijk.

Was vanmorgen blij met mijn buggy. Had echt belachelijk veel boodschappen gedaan en kon het niet tillen, dus boodschappen op de buggy geladen en zo naar binnen gereden Maar we kunnen nu verantwoord insneeuwen of iets dergelijks, wíj komen de winter wel door
Heey, jaaa, das mijn hele oude koffie, Eow

Als je niet al misselijk bent van de taart, dan toch straks wel van die vieze koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven