Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Plaatje!!!!!!!!!!! Wat voor merk is dat btw Zwup?
Weet dat het geen vervanger is hoor Wintermuts, maar ik ben ook geen smeertype, smeer 's avonds voor het slapen gaan mij handen en nagelriemen goed in met LF en ze zien er keurig uit, vandaar dat ik het noemde
Over Lemony Flutter heb ik al vaker goede verhalen gelezen, die zal ik ook eens een keer kopen.

Ik heb kale nagels nu, moet nog een kleurtje kiezen.
Ik heb net deze op ebay gevonden voor nog geen 4 euries inclusief verzendkosten. Zal ik bieden?

Dit is de grijze. In het echt is hij iets lichter.

Mavala wordt verkocht bij Douglas en ik zag ze laatst ook bij etos. Zijn potjes van 5 ml voor ongeveer 5 euro in allerlei leuke kleurtjes.
Oeh, die zijn allebei mooi Zwup!
4 euro is geen geld Zwup.

Gewoon bieden!

Is het wel een nieuwe btw?
Wat mantelpakjes zegt, allebei mooie kleurtjes
Duh Zwup verwacht je van ons hier echt verstandige adviezen als: niet kopen hoor, van die 4 euro kun je 3 dagen eten? Natuurlijk zeggen wij dat niet, wij zeggen KOPEN en kwijlen er een beetje bij...
quote:Wintermuts schreef op 19 september 2010 @ 14:49:

Duh Zwup verwacht je van ons hier echt verstandige adviezen als: niet kopen hoor, van die 4 euro kun je 3 dagen eten? Natuurlijk zeggen wij dat niet, wij zeggen KOPEN en kwijlen er een beetje bij...
quote:elleinspe schreef op 19 september 2010 @ 14:34:

Weet dat het geen vervanger is hoor Wintermuts, maar ik ben ook geen smeertype, smeer 's avonds voor het slapen gaan mij handen en nagelriemen goed in met LF en ze zien er keurig uit, vandaar dat ik het noemde Ik ben zo slecht met routines, enige wat ik doe is wanneer ik thuis kom er na het eten al mijn tanden poetsen en make up afhalen, dat onthou ik meestal, maar als ik het wil doen voordat ik naar bed ga, komt het erv niet van. . Verder ben ik zo iemand die niet pilgeschikt is, want omdat ik het zo vaak vergat, kon ik nooit veilig sexen.....
Ik weet het niet Elle. Ik neem eerlijk gezegd aan van wel.

Zie hier de advertentie... *klik*

Ze hebben trouwens ook de You don't know Jaques Suede voor niet veel Elle
quote:Wintermuts schreef op 19 september 2010 @ 14:49:

Ik denk trouwens dat het verstandiger is om vlak voor het aflopen van de veiling te bieden of niet?
quote:Wintermuts schreef op 19 september 2010 @ 14:52:

[...]

Verder ben ik zo iemand die niet pilgeschikt is, want omdat ik het zo vaak vergat, kon ik nooit veilig sexen.....

Hahahaha, zo ben ik ook!

Heb nu wel andere maatregelen getroffen
quote:Zwup schreef op 19 september 2010 @ 14:55:

[...]

Ik denk trouwens dat het verstandiger is om vlak voor het aflopen van de veiling te bieden of niet?yep, je hebt ook allemaal veiligbots, die voor jou bieden in de laatste seconde. Misschien even googlen daarnaar?
Eh, zijn jullie nou allemaal aan het bieden?

De prijs schiet opeens "omhoog"!
quote:Zwup schreef op 19 september 2010 @ 15:09:

Eh, zijn jullie nou allemaal aan het bieden?

De prijs schiet opeens "omhoog"! Wasn't me. Ik heb nog nooit mee geboden, ga altijd voor een vaste prijs.
ik niet hoor. Ik sta op een strikt no-nailpolishdieet
De vaste prijs potjes zijn allemaal duurder dan wat ik er voor wil betalen.

Vanwaar het no-polish diet Muts?
Ik ben onschuldig!

Maar het is niet duur Zwup, ik hoop dat je 'm kan scoren.
quote:Wintermuts schreef op 19 september 2010 @ 15:11:

ik niet hoor. Ik sta op een strikt no-nailpolishdieet Why?
Ik heb ook geen vaste prijs potjes besteld nu, sta net als Wintermuts op nagellakrantsoen. Maar áls ik wel eens bestelde, dan was het op die manier.

Het laatste wat ik binnen heb gekregen waren van die nagelwieltjes. Daar ga ik me binnenkort op uitleven, allemaal swatches maken!
Ik hoop het ook Elle! Ik ga gewoon rustig afwachten en tegen het eind bieden, als ik het de prijs nog waard vindt.

Tot nu toe heb ik ook alleen maar vaste prijs dingen gekocht. Wel 2 x

Nagelwielen heb ik idd ook nog liggen, maar daar moet ik een keer de tijd voor nemen. Wil ze op kleur lakken.
Heb je die nagelwieltjes op Ebay gekocht mantelpakjes?
Ik hoop het voor je Zwup, en anders maar bij je wishlist van TD
O nee, TD had geen suede zei je toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven