Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ellen: de voordeligste nfu oh kun je in estland kopen http://www.viis.ee/ Betrouwbare shop, ik heb daar ooit wel eens besteld en had het binnen een week binnen.

Heb mijn vingernagels lakloos ivm werk, tenen cosmic polish van eyeko, zwart met veel kleurige fijne glitters

Moet een nieuwe polijstvijl hebben, deze is versleten... Want dat doe ik wel met mijn vingernagels, als ik ze niet kan lakkken.
Die cosmic heb ik ook Wintermuts. Leuk die glitters op je tenen.

Misschien kan die webwinkel van Wintermuts ook in de OP?

Glitterzzz, ben benieuwd hoe je nagels eruit zien!

Veronique, leuk detail van die gekleurde nagels bij een simpel outfitje.
Ik zou deze nagellak niet aan jullie aanbevelen. Vind het ongelooflijk lief van de vriendin waarvan ik het kreeg, maar het is een slechte. De randen worden alweer wit, de rood/oranje stukjes liggen op het toetsenbord...
Ik zal hem in de op zetten indigo als ik weer op mijn laptop zit ipv mobiel.

Wat jammer vero! Hielp de topcoat ook niet?
Ik gebruik geen topcoat. Ik heb mijn nagellak toch maar 1 a 2 dagen op, dus dan vind ik dat een beetje teveel moeite. Vanavond gaat deze er weer af.
We kunnen je hier denk ik allemaal toch de seche vite fast drying topcoat aanraden Je nagellak is instant droog en blijft beter zitten.
Zwup ja raar spul dat Seche Vite

Wintermuts, zo ongeveer maar dan niet zo lang en met iets minder glitters per nagel.

Who! Wat een nagels. Zal ook wel een beroep zijn, nagelmodel!

Ik weet het, die seche heb ik al heel wat voorbij zien komen en volgens mij zweren jullie de meeste erbij. Ik denk alleen dat het voor mij niet zo nodig is, omdat ik de nagellak nooit zolang op heb.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 17 september 2010 @ 13:46:

Zwup ja raar spul dat Seche Vite

Wintermuts, zo ongeveer maar dan niet zo lang en met iets minder glitters per nagel.

[afbeelding]nee, veel fijnere, kleinere glitters. Ik ben niet zo weg van die grove flakies ed.
quote:Veronique79 schreef op 17 september 2010 @ 14:15:

Who! Wat een nagels. Zal ook wel een beroep zijn, nagelmodel!

Ik weet het, die seche heb ik al heel wat voorbij zien komen en volgens mij zweren jullie de meeste erbij. Ik denk alleen dat het voor mij niet zo nodig is, omdat ik de nagellak nooit zolang op heb.Ik heb het voornamelijk voor de droogtijd Het droogt het gewoon binnen 20 seconden terwijl je anders een half uur onderweg bent voordat het zo hard is dat je er geen deuken meer in stoot....
Ik heb net mijn nagels goud gelakt met glitzerland van opi, maar ik weet niet of ik het geweldig vind. Net alssof het niet matcht met mijn huidskleur.

Indigo, hoe was je feestje?
Dat heb ik ook met goud Zwup, goud en rood wil bij mij niet.

Heb net nog 2 WICjes gescoord, 2 voor 5 euro...

Casablanca;

En Buenos Aires, let niet op de foto vind hem erg lelijk en erg paars, de lak is niet zo paars als op de foto, zit wat meer fuchia door.

Ziet er goed uit Glitter! 2 lakjes voor 5 is niet duur. Waar heb je ze opgedoken?

Ik begin al een beetje te wennen aan het goed. Misschien komt het nog goed
Zwup, die Glitzerland leek mij erg mooi....plaatje?

Ik heb zelf onlangs Up front&Personel gekocht van Opi, is ook gouden glitter, maar een stuk subtieler. (vind m te subtiel zelfs)
Ik heb gisteren een nieuwe donkerblauwe lak gescoord van Sephora. (fijn breed kwastje, maar lak vind ik te dik)
ik zal als ik niet meer mobiel forum een plaatje plakken.

Heb jij een plaatje van de blauwe? Klinkt wel goed!
Ik heb geen mooie nagels Zwup, dus een foto gaat m niet worden.

Ben al druk aan het googelen, maar kan geen foto vinden.

Op de site van Sephora kun je overigens wel de kleur zien (in case you're interested) Kleur is: my favorite jeans.

Heb jij nog meer kleuren uit de Swiss collectie?
Ja, ik heb de mini's ervan. Dus ik heb nog lucerntainly looking good (ofzo), yoodle me on my cell en nog een (helder) rode. Vind het een hele leuke serie.

Heb jij er ook een paar van?
Die helder rood is Color so hot is Berns? Die heb ik, vind m prachtig! (I love rood!)

Ik twijfel over die Lucernnogwat... lijkt me heel mooi voor Kerst ed.

En ook van Swiss: William about opi nogwat... die lijkt me ook prachtig!

Heeft iemand Opi Ink toevallig? Dat wordt mijn nieuwe aanschaf denk ik. Samen met een donkerpaarse (die zijn er wel tig, moet keuze maken)
@Zwup gewoon in Eindhoven, bij Orichelle of zoiets. Kom er normaal nooit, nu liep ik binnen omdat mn oog op een paarse mascara viel van Clarins, toen vervolgens op mijn favo parfum die 50 % afgeprijsd was en vervolgens, ja ik was toch bezig, 2 lakjes en dagcreme en nog een oogpotloodje en en en... ik had nog iets, weet het ff niet meer. Owwh ja parfummetje voor mijn mama, die had het flesje leeg en stond daar ook voor 50% korting.
Glitter Wat een briljante winkel!! Zo is het lekker shoppen

Hoe bevalt de paarse mascara? Ik zou ook weleens zoiets willen. Of bijvoorbeeld (donker)blauw.....
Ik heb trouwens begin volgende week een gesprek met mijn begeleider en ik vraag me af wat ik op mijn nagels zal doen. Zal ik mijn fijne zelf zijn en er Jackie Oh op gooien of zal ik even heel netjes en beschaafd zijn deze keer?
Hoi!

Zwup, is die Jackie Oh van Color Club? Die roze? Zo ja, dan zou ik voor netjes en beschaafd gaan voor deze eerste keer haha Feestje was leuk!

Glitterzzz, die WICjes zijn mooi!! Ook lekker, 2 voor 5 euro.

Ik geniet nog altijd van Meet Me At Coral Island.
Indigo!

Mooi dat je feestje leuk was!

Jackie Oh! is inderdaad de roze markeerstift-lak Wat voor beschaafds moet ik nu op doen dan?

Zou één van deze kunnen?

Gewoon omdat het leuk is en omdat het kan een nieuw wensenlijstje voor TD

OPI DS Extravagance

OPI DS Magic

OPI DS Reflection

Misa Spinning out of control

OPI Suzi says feng shui

Misa Spark my heart thats a start

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven