ff hulp nodig..?

19-09-2010 16:25 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil even jullie mening vragen ik denk 24/7 na en weet het nog niet wat te doen

even kort uitgelegd

Ex en ik 7 jaar samen geweest ! altijd zeer goede relatie gehad nooit geen ruzie, af en toe meningsverschil, achja dat hoort erbij.

vorig jaar sept samen gaan wonen.... er was toen iets waar veel discussie's uit voort kwamen en waar we beide erg onrustig van werden. tot in feb de bom barstte ,...

De emmer was vol... Samen het besluit genomen er mee te stoppen hoe moeilijk ook.... het ging op dat moment niet meer ,

Huis te koop gezet gelukkig snel verkocht nu nog steeds wel in wat afhandelingen ervan .

Leventje weer een beetje op proberen te pakken al denk i nog elke dag aan hem ,

Sprak hem 3 ween terug aan alles merkte ik dat hij me miste net zoals ik hem... Afgelopen donderdag wat afgesproken samen even goed praten waarom het mis gegaan is enzo .. beide zien we onze fouten heel goed in . tvoelde weer als vanouds lachen samen en gezellig praten gewoon zoals wij 2 altijd waren samen..

Alleen weten we het allebei niet we hebben beide hele gemengde gevoelens allebei een andere vriendengroep gekregen waar we veel leuke dingen mee doen maar toch missen we elkaar heel erg.

Ik weet het echt niet meer en weet ook niet goed wat te doen nu en wat ik eigenlijk hier mee wil mischien jullie mening..?

Als ik er over na denk wil ik het liefste met hem oud worden

maar een huis verkopen is ook nogal wat...

we durven ons beide nog niet voor 100% te geven maar ben dan ook weer bang stel dat of hij of ik iemand anders tegen komt wat dan ..?

srry voor het lange verhaal

X
Het klinkt alsof jullie te snel de handdoek in de ring hebben gegooid... Maar het kan ook dat je de relatie idealiseert nu je er niet meer inzit.
Het onderwerp waar jullie die discussies over hadden, is dat nu van de baan? En zou dat terug komen als je weer een relatie zou beginnen samen?
Dat ''iets' waar in feb de bom om barstte, is dat nu opgelost of uit de wereld? Wat het ook was, het was erg bepalend voor jullie merk ik uit het verhaal
heey

Jaa ben ook bang dat we te snel die hand doek ik de ring gegooid hebben

Nee dat onderwerp war we een discussie over hadden is va de baan.... daar hebben we beide van geleerd
Jaa was ook heel bepalend tis een erg lang verhaal teveel om hier weer neer te zetten

maar dat is uit de wereld nu gelukkig
Als dat onderwerp van de baan is en jullie elkaar allebei erg missen, misschien heb je idd de handdoek te snel in de ring gegooid. Ben je bang dat jij of hij in de tussentijd iemand tegekomt? voordat jullie er 100% zeker van zijn dat jullie t toch weer proberen?
Jaa daar ben ik wel bang voor ...

kzou zo graag er samen weer voor 100% voor gaan ik mis hem echt ontzettend om me heen

maar hij geeft aan nu ook nog kwa gevoel heel onvoorspelbaar te zijn
Maar hoezo de handdoek te snel in de ring? Je maakt mij niet wijs dat je niet heel goed nadenkt voordat je na een paar maanden samenwonen je pas gekochte huis in de verkoop zet. Al was het alleen al omdat dat heel veel geld kost. Dan moet er toch een hele goeie reden zijn dat jullie uit elkaar zijn gegaan?
Hoelang is het precies uit geweest? Als hij aangeeft nu niog erg onvoorspelbaar te zijn heeft hij en jij mss ook wel nog wat meer tijd nodig.
dat klopt maar in boosheid bij beide is dat toch gebeurt en de reden was idd goed op dat moment ik was het ergens helemaal niet mee eens was en heb mijn punt ook duidelijk gemaakt toen

en werd gewoon teveel op dat moment
een half jaar zijn we uit elkaar geweest
Ik denk dat je heel goed en heel diep bij jezelf na moet denken of je dit (weer) wil. Het is natuurlijk fijn dat die issue is opgelost maar idd je gaat niet voor niets uit elkaar en verkoopt je huis. Jullie zijn nog niet zo commited merk ik omdat jij je zorgen maakt dat hij of jij ook iemand anders tegen kan komen. Als je echt 200% voor hem wil gaan en hij voor jou zou dat niet in je opkomen denk ik. Denk goed na, neem de tijd ervoor..
jaa ik ga er ook heel goed over nadenken

maar ik wil voor 200% voor hem gaan

dus ik ben voor mezelf niet bang

maar omdat hij zegt nog zegt dat hij nog onvoorspelbaar is

hij kan zich dus nog niet voor 100 % geven en zegt tegen me k denk dat ik er nog niet klaar voor ben ik ben er nog teveel me bezig .. dus nadenken
Denk goed na waarom je weer bij hem wilt zijn. Mis je hem of mis je een persoon in je leven waarvan je liefde ontvangt en die je liefde geeft.

Persoonlijk vind ik het feit dat jullie beide een andere vriendenkring hebben opgebouwd helemaal niet een belangrijk voor het besluit om het wel of niet weer te proberen. Ook al krijg je een relatie samen, dan kun je toch de vriendengroep houden?
dat klopt die vriendenkring maakt ook niet uit

Ik mis hem echt hem als persoon als mijn grote liefde

mis echt hem om me heen

en wil gewoon met um oud worden
Tja dat is moeilijk, dat je op hem moet wachten voordat hij er 200% klaar voor is. Ergens fijn dat je van jezelf zeker bent, nu hij nog..
jaa inderdaad dat vindt ik dus ook ontzettend moeilijk

ik kan toch moeilijk maar blijve n wachten en wachten tot hij er zeker van is

of dan toch te horen krijgen dat hij er toch niet voor kan gaan
quote:blackberrygirl schreef op 19 september 2010 @ 16:58:

dat klopt die vriendenkring maakt ook niet uit

Ik mis hem echt hem als persoon als mijn grote liefde

mis echt hem om me heen

en wil gewoon met um oud wordenNou dan wist ik het wel....
quote:Kwinky schreef op 19 september 2010 @ 17:00:

[...]

Nou dan wist ik het wel....ik weet het ook wel !;) maar hij twijfelt nog ...
Ooh ik begreep dat jullie beide twijfels hebben.... Heb even een deel gemist geloof ik.

Maar nu is het dus afwachten wat hij wil. Heb jij al aangegeven dat jij er wel voor de 100 % voor wilt gaan?

Vraag hem eens of hij jullie samen oud ziet worden.
Doe wat je hart je ingeeft! Maar een relatie doe je toch echt met zijn 2-en. Ik vind wel dat je er 200% voor moet gaan als hij op zijn minst ook ervoor kiest om ervoor te gaan....een onvoorspelbare man die niet weet wat ie wil, brengt alleen maar onzekerheid en uiteindelijk een barstende bom. Is misschien ook niet verkeerd, want dan kan je ook geen spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt! Tsja....lastig!
Volgens mij ben je er zelf al uit dat je hem terug wil. Je zal dus moeten afwachten wat hij doet. En ook jezelf afvragen in hoeverre jullie er beiden helemaal achter staan als hij nu nog zo twijfelt.
jaaa hij weet dat ik er wel voor 100% voor wil gaan

Jaa heb zulke dingen al gezegt en hij zegt dat hij het gewoon niet weet

dat hij het ene moment zo denkt en ht andere moment weer anders..
Ja daar denk ik dus echt heel veel over na ik wil me voor 200% geven maar op een of andere manier kan hij dat niet ( nog niet)

hij zegt dat ie twijfelt en het allemaal nog niet weet

dat hij er mischien nog niet klaar voor is

wil zo graag de juiste lieve dingen tegen hem zeggen

dat ik hem er van kan overtuigen dat we echt heel gelukkig kunnen worden samen zoals we eigenlijk altijd geweest zijn samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven