Mode & Beauty alle pijlers

Prijzencircus V&D

19-09-2010 17:26 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was net in de foldertjes van het prijzencircus aan het bladeren en ik kwam deze jas tegen.

Op zich vind ik dit best een mooie jas en zou ik 'm ook best dragen, maar ik zou hem niet kopen omdat ik deze jas niet elke dag aan zou doen en ik heb wel echt een winterjas nodig. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden omdat ie best apart is nauurlijk.

Ik zag op de website van v&d dat de uggs niet leverbaar zijn en dat vind ik toch best jammer want uggs zitten zooo lekker en ze zijn heerlijk warm en heerlijk om aan te doen als je gewoon comfy schoenen wilt.

En wat willen jullie kopen bij het prijzencircus?
niks
Niks, ik word altijd gek van al die mensen.
Ik sla dat circus altijd over. Hou niet van die drukte. Ga ook nooit naar de 3 dwaze dagen (of hoe heet dat tegenwoordig) bij de Bij. Zo vreselijk, al die graaiende vrouwen.

En die jas.... tja... 't is mijn merk niet. Een beetje te...
ik wil sephora make-up, rituals douchegel, die borstel kopen en misschien nog een jurkje.
Ik vind hem wel aardig. Gelukkig zijn de Uggs uitverkocht, want die kun je er niet bij aan. Maakt de keuze weer wat makkelijker

Wat is je budget voor een jas? Je zou kunnen zeggen dat je deze doet en een goedkope jas bij H&M voor erbij.

Is deze wel warm of is het echt een showjas?
Hallo?!
ik vind de jas trouwens fugly
Die jas best apart? Hmmm, ik weet niet in welk afgelegen deel van het koninkrijk jij woont?
Ja, het is wel altijd heeeul erg druk he. Dat staat me ook een beetje tegen. Misschien ga ik wel zaterdagochtend om 8.00 haha

O,ja en ik wil ook sephora make-up.
quote:pantalaimon schreef op 19 september 2010 @ 17:30:

Die jas best apart? Hmmm, ik weet niet in welk afgelegen deel van het koninkrijk jij woont?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:_Doortje_ schreef op 19 september 2010 @ 17:30:

Ik vind hem wel aardig. Gelukkig zijn de Uggs uitverkocht, want die kun je er niet bij aan. Maakt de keuze weer wat makkelijker

Wat is je budget voor een jas? Je zou kunnen zeggen dat je deze doet en een goedkope jas bij H&M voor erbij.

Is deze wel warm of is het echt een showjas?Ik weet niet of deze jas ook warm is, ik hem hem alleen in de folder gezien. Ik ga het liefst meteen voor een goede jas, rond de 150 euro.
Dan zou ik het niet doen. Hij is wel leuk vind ik, maar niet als hij je hele budget opslokt.
Hallo?!
quote:[Ik weet niet of deze jas ook warm is, ik hem hem alleen in de folder gezien. Ik ga het liefst meteen voor een goede jas, rond de 150 euro.Sinds wanneer zegt de prijs van een jas iets over de kwaliteit?
Sorry ik vind de jas niet mooi.

En wat stom dat ze Uggs in het blaadje zetten als ze toch niet leverbaar zijn

Mijn man vroeg of ik een paar truien wilde oppikken, met een v-hals dus ik moet me wel in die drukte wagen
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk dat TO haar budget bedoelde, daar vroeg ik naar, want ik dacht: misschien heeft ze nog vijftig euro om er iets warms naast te kopen Althans, zo vatte ik hem op.
Hallo?!
Ik ga denk ik de DVD box van Silent Witness halen, meer niet. En er zijn speciale voorverkopen voor pashouders, misschien kun je een kaartje scoren van iemand? Als ze überhaupt al controleren of je wel lid bent van de club...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pimpelmeesje, uit mijn ervaring is gebleken dat wollen jassen, die doorgaans wat duurder zijn, warmer zijn en langer meegaan dan de jassen van bv de h&m. Ik heb weleens jassen van de h&m en zara gehad die na 1 seizoen op waren.

Dat wil overigens nog niet zeggen dat dit altijd geldt, maar dan zal ik zeggen dat ik een goede jas wil en dat mijn budget 150 euro is.
Ik vind de jas niet mooi

En ik wil mascara van Sephora Gelukkig mag je als vipklant de avond vantevoren al
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Vipklant bij V&D? Echt?

Ik heb wel een kaart van Bijenkorf, maar heb nooit de behoefte gehad er eentje van V&D aan te vragen.
quote:Semafoor schreef op 19 september 2010 @ 17:26:

omdat ie best apart is nauurlijk.

Zéker sinds Desigual bij de V&D hangt, is het zéker niet meer apart
Ik zag de jas ook. Vind hem mooi, maar ik zou zelf niet weten wanneer ik hem zal dragen. Ik ga zelf woensdagavond even kijken voor de boeken van Auel.
Ik vind de jas erg mooi, als ik slank was zou ik echt overwegen hem te kopen. Ik zou hem ook gewoon dagelijks dragen, daar heb ik geen moeite mee. Heb als ik slanker ben altijd gekleurde of aparte jassen aan. Nu vind ik het wat minder mooi staan, dus houd ik het wat sober dit jaar.
quote:pantalaimon schreef op 19 september 2010 @ 17:30:

Fugly ook mooi trouwens.
Wacht gewoon tot hij afgeprijsd is
UGGS als in echte UGGS? En Sephora make-up? Stom, ga ik echt niet bij V&D halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven