rode laarzen
zondag 19 september 2010 om 20:05
Hoi allemaal,
Ik heb gistermiddag deze rode laarzen gezien, ik vind ze erg mooi maar m'n zusje vindt ze gruwelijk ordinair. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog tips bij wat voor kleding ik ze het best zou kunnen dragen?
Bij voorbaat dank
--> ze staan onder deze link http://www.omoda.nl/shop/ ... lange-laars-5012568/18108
Ik heb gistermiddag deze rode laarzen gezien, ik vind ze erg mooi maar m'n zusje vindt ze gruwelijk ordinair. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog tips bij wat voor kleding ik ze het best zou kunnen dragen?
Bij voorbaat dank
--> ze staan onder deze link http://www.omoda.nl/shop/ ... lange-laars-5012568/18108
zondag 19 september 2010 om 21:47
zondag 19 september 2010 om 21:49
quote:Iwannalive schreef op 19 september 2010 @ 21:26:
[...]
Onze smaken verschillen dan teveel.
Ik denk ook dat iets bij de ene persoon ordinair kan staan en bij de ander niet. Kijk naar Kate Moss bijv., zij kan echt alles aan. Britney Spears niet.Ik weet het wel zeker , maar wat Keet en Britnie betreft heb je helemaal gelijk.
[...]
Onze smaken verschillen dan teveel.
Ik denk ook dat iets bij de ene persoon ordinair kan staan en bij de ander niet. Kijk naar Kate Moss bijv., zij kan echt alles aan. Britney Spears niet.Ik weet het wel zeker , maar wat Keet en Britnie betreft heb je helemaal gelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 19 september 2010 om 21:52
zondag 19 september 2010 om 21:53
donderdag 7 oktober 2010 om 13:01
Kijk welke kleurcontrasten je kunt hebben om je laarzen mooi uit te laten komen. Ben je vrij licht qua haar, ogen en huid, ga dan voor beige, grijs, taupe kleuren om te combineren met rood. Ben je donkerder ga dan meer voor blauw, bruin, groengrijs. De laatste keuze is zwart (dan moet je echt bijna spaans, italiaans bloed hebben wil het echt stijlvol staan!). Succes. p.s. compliment voor de laarskeuze...zouden meer dames moeten doen!! Kies voor kleur.
donderdag 7 oktober 2010 om 13:08
Gweldige laarzen, weet zo een rokje in mijn kast waar ik ze bij aan zou trekken, van desigual, zwart velours met rode accenten, zwarte panty en een zwart koltuitje... NIks aantrekken van je zus, ze zijn super, gewoon kopen. Ik heb laatst blauwe laarzen gekocht, vond ook niet iedereen leuk maar ik vond ze zelf geweldig dus trek ze ook lekker aan .
dinsdag 21 juni 2011 om 16:39
Ik ben gek op rode laarzen. vooral mooie hoge of tot net onder de knie maar dan beetje cowboy achtig.. iemand voor mij nog een tip want ik ben nog op zoek naar een paar..
Mail dan naar: jolieanda@gmail.com..
Maar voor de rest ben ik het met de rest eens houd het simpel.
Mail dan naar: jolieanda@gmail.com..
Maar voor de rest ben ik het met de rest eens houd het simpel.