Nu nog een man....
zondag 19 september 2010 om 22:27
zondag 19 september 2010 om 22:27
quote:Summerdance schreef op 19 september 2010 @ 22:24:
[...]
Dat dacht ik ook.
Hij pakt het goed op moet ik je zeggen
Hoeft niets te verwerken, geen dingen op een rijtje te zetten....
En vooral dat hij geen ruimte nodig heeft!! Of dat Nicole hem die ruimte moet geven......En al helemaal niet dat hij in de derde persoon over zichzelf spreekt!!!
Tja Nicole ik ben niet eens met je keuze, helemaal niet zelfs :no:maar goed, ik gun het je wel dat je iets leuks met die Mike opbouwt....
[...]
Dat dacht ik ook.
Hij pakt het goed op moet ik je zeggen
Hoeft niets te verwerken, geen dingen op een rijtje te zetten....
En vooral dat hij geen ruimte nodig heeft!! Of dat Nicole hem die ruimte moet geven......En al helemaal niet dat hij in de derde persoon over zichzelf spreekt!!!
Tja Nicole ik ben niet eens met je keuze, helemaal niet zelfs :no:maar goed, ik gun het je wel dat je iets leuks met die Mike opbouwt....
zondag 19 september 2010 om 22:28
zondag 19 september 2010 om 22:28
quote:Pompiedoe schreef op 19 september 2010 @ 22:27:
[...]
Tja Nicole ik ben niet een smet je keuze, helemaal niet zelfs ik gun het je wel dat je iets leuks met die Mike opbouwt....Ik ook hoor Pom, ik zie het alleen niet gebeuren
[...]
Tja Nicole ik ben niet een smet je keuze, helemaal niet zelfs ik gun het je wel dat je iets leuks met die Mike opbouwt....Ik ook hoor Pom, ik zie het alleen niet gebeuren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 19 september 2010 om 22:29
quote:Summerdance schreef op 19 september 2010 @ 22:26:
[...]
opsjoffen....ik heb semi liefdesverdriet, ik mag even met een aardige man optrekken! semi is nog niet heul errug. Dusse, uit de weg met je kaneelstokken! Elwin/Alwin (hoe heet ie eigenlijk?) ik kom er aan met mn dropballen! Om je te troosten!
[...]
opsjoffen....ik heb semi liefdesverdriet, ik mag even met een aardige man optrekken! semi is nog niet heul errug. Dusse, uit de weg met je kaneelstokken! Elwin/Alwin (hoe heet ie eigenlijk?) ik kom er aan met mn dropballen! Om je te troosten!
zondag 19 september 2010 om 22:30
quote:Friezin71 schreef op 19 september 2010 @ 22:29:
[...]
semi is nog niet heul errug. Dusse, uit de weg met je kaneelstokken! Elwin/Alwin (hoe heet ie eigenlijk?) ik kom er aan met mn dropballen! Om je te troosten!
Tssssk zie mij huilen
Kom op Elwin, we gaan naar de kermis
Noga blokken in chocolade halen!
[...]
semi is nog niet heul errug. Dusse, uit de weg met je kaneelstokken! Elwin/Alwin (hoe heet ie eigenlijk?) ik kom er aan met mn dropballen! Om je te troosten!
Tssssk zie mij huilen
Kom op Elwin, we gaan naar de kermis
Noga blokken in chocolade halen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 19 september 2010 om 22:34
quote:Summerdance schreef op 19 september 2010 @ 22:32:
IK vind Nicole helemaal geen type voor Mike
Mike is een beetje een Oh Oh Cherso typje
Daar zie ik dus een geblondeerde dame, cup 80D en hotpants bij op een of andere manier.....Humm jij vindt Nicole geen oh oh Cherso type? Vind het niet veel schelen.
IK vind Nicole helemaal geen type voor Mike
Mike is een beetje een Oh Oh Cherso typje
Daar zie ik dus een geblondeerde dame, cup 80D en hotpants bij op een of andere manier.....Humm jij vindt Nicole geen oh oh Cherso type? Vind het niet veel schelen.