Nu nog een man....
zondag 19 september 2010 om 23:12
quote:anno1984 schreef op 19 september 2010 @ 23:11:
oooh wat een lul die mike, het was dus voor zijn ego om haar te winnen...
Precies!
Ik hoop dat ze het lef heeft om Elwin te bellen
En ik vind Mike een steeds grotere loser worden
Ow....ze is verliefd!
Ze klinkt wel leuk zo!
oooh wat een lul die mike, het was dus voor zijn ego om haar te winnen...
Precies!
Ik hoop dat ze het lef heeft om Elwin te bellen
En ik vind Mike een steeds grotere loser worden
Ow....ze is verliefd!
Ze klinkt wel leuk zo!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 19 september 2010 om 23:30
quote:iry schreef op 19 september 2010 @ 23:26:
Lief van jullie
( beetje late reactie)
Heb je topic langs de zijlijn meegelezen, meis wat heb jij het voor je kiezen gekregen (en nog steeds)
Maar echt.....het komt goed
Al geloof je daar natuurlijk nu nog helemaal niets van
Lief van jullie
( beetje late reactie)
Heb je topic langs de zijlijn meegelezen, meis wat heb jij het voor je kiezen gekregen (en nog steeds)
Maar echt.....het komt goed
Al geloof je daar natuurlijk nu nog helemaal niets van
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 19 september 2010 om 23:31
maandag 20 september 2010 om 10:56
maandag 20 september 2010 om 11:20
Jenifer had Mike uitgekozen, maar dat is weer uit, ze zijn nog wel bevriend.
Nicole had idd die vreselijke Mike gekozen, maar dat is nu ook uit, ze heeft nu een relatie met iemand uit haar eigen omgeving waar ze tot dan toe mee bevriend was.
Alleen die Aranka & René zijn volgens het programma nog steeds samen, hoewel die René blijkbaar nu wel weer op Relatieplanet staat en zijn huis staat ook te koop.
Ik vond die Elwin ook veel leuker dan die Mike en begreep ook absoluut niet hoe ze zo'n vreselijk foute vent kon kiezen. Ik vond haar zelf ook niet zo leuk, dus wat dat betreft kon ik het wel weer begrijpen.
Ik vond eigenlijk Jenifer de meest sympathieke van de 3. Aranka vond ik overduidelijk een golddigger.
Nicole had idd die vreselijke Mike gekozen, maar dat is nu ook uit, ze heeft nu een relatie met iemand uit haar eigen omgeving waar ze tot dan toe mee bevriend was.
Alleen die Aranka & René zijn volgens het programma nog steeds samen, hoewel die René blijkbaar nu wel weer op Relatieplanet staat en zijn huis staat ook te koop.
Ik vond die Elwin ook veel leuker dan die Mike en begreep ook absoluut niet hoe ze zo'n vreselijk foute vent kon kiezen. Ik vond haar zelf ook niet zo leuk, dus wat dat betreft kon ik het wel weer begrijpen.
Ik vond eigenlijk Jenifer de meest sympathieke van de 3. Aranka vond ik overduidelijk een golddigger.
maandag 20 september 2010 om 11:25
Layla, bedankt. Ik was inmiddels op de site van Net 5 aan het lezen. Daarin stond dat Rene bij vele dames bekend is en dat hij Aranka gedumpt heeft.
Nicole heeft eens gezegd dat ze op foute mannen viel dus het verbaasd me niet dat ze die Mike koos.
Echt, die reakties op de site van Net 5 daar lussen de honden geen brood van. Wel lachen om te lezen.
Nicole heeft eens gezegd dat ze op foute mannen viel dus het verbaasd me niet dat ze die Mike koos.
Echt, die reakties op de site van Net 5 daar lussen de honden geen brood van. Wel lachen om te lezen.