Toch even mijn eigen relatie topic...

20-09-2010 09:57 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
- het is goed zo, ben eruit en het is gedaan!
- Ik denk dat je niet genoeg liefde voor hem voelt.

- Hij wil je inperken in je vrijheid.

- Jij hebt geen behoefte aan seks. Hij kan daar niet op een normale manier over praten.

Wat mij betreft drie hele goede redenen om bij hem weg te gaan. De enige obstakels die je zelf noemt zijn medelijden, en een gevoel van gene ten opzichte van zijn ouders.

Ik denk dat je weet wat je moet doen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het lijkt mij dat al die problemen spelen juist doordat je niet genoeg voor hem voelt. NIet zo eerlijk om dat dan bij hem neer te leggen. Ik kan me voorstellen dat hij die dingen zegt uit wanhoop, omdat hij wel aanvoelt dat je afstand probeert te nemen. Er zit dus maar 1 ding op: inderdaad uitmaken. Da's nooit leuk, maar je vriend komt er wel overheen. Hij heeft ook recht op iemand die wel het weekend met hem wil doorbrengen en intimiteit met hem wil.

Succes!
Eens met EB.

En als je echt met die ouders in je maag zit kun je ook een stuk gaan lopen oid.
To kan me voorstellen dat je aan het twijfelen slaat. Maar volgens mij heb je voor je zelf al wel duidelijk dat deze relatie niet voor jou gaat werken.

Als je nu niet de juiste gevoelens hebt dan komen die er waarschijnlijk ook niet.

Je bent niet verplicht om wat tegen zijn ouders te zeggen hoor. Is bij jou thuis geen optie? Of ben je bang dat hij niet zal gaan als jij zegt dat hij moet gaan?

Succes en sterkte vandaag.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Je weet wat je moet doen.

Sterkte!
1x is genoeg
Sterkte, alleen niet zo aardig om een dag van te voren te laten weten dat je het min of meer uit gaat maken. Nu zit hij heel erg in onzekerheid en dat lijkt me onnodig.
-
Succes!
Oke, je hebt er over nagedacht en jij kent hem het beste. Veel succes, ook al sta je achter je beslissing, het zal heel lastig zijn.
Hoe weet je nu of je wel voldoende om iemand geeft om er een relatie mee te hebben?
Als je vriend er zo over zou denken als jij, zou je dan een relatie met hem willen?

Luister naar je gevoel!
Als je je af moet vragen of je genoeg om iemand geeft voor een relatie, lijkt me dát al een teken....

Wil je met deze man oud worden?

Samen kidneren?

Hem verzorgen als hij onverwachts invalide zou worden?
quote:Cacaopoeder schreef op 20 september 2010 @ 11:17:

Hoe weet je nu of je wel voldoende om iemand geeft om er een relatie mee te hebben?

In alles wat je vertelt, klinkt een afkeer voor die man. Denk je dat een relatie daarop gebaseerd moet zijn?? En, zoals ik al eerder zei, denk je ook niet dat hij recht heeft op iemand die wél helemaal voor hem gaat?

Meid, je bent er allang uit, hak door die knoop.
- weggehaald uit herkenbaarheid
je weet inderdaad al wat je te doen staat, hou hieraan vast, een relatie uit medelijden heeft niemand wat aan, ga voor je eigen geluk, jullie beiden verdienen een goede relatie!

wees duidelijk als je het hem verteld, en in elk geval veel sterkte..!
Spreek anders op neutraal terrein af. Ga een stuk wandelen. Of naar de kroeg; kan hij daarna zich volgieten ;). Sorry, even een klein grapje tussendoor want ja, dit is zware kost en je moet er even doorheen. Succes!
quote:Cacaopoeder schreef op 20 september 2010 @ 11:52:

Hij zegt dat hij in mij de ware gevonden dacht te hebben en ik zie dat niet in hem. Dus inderdaad ben ik er eigenlijk al uit.

Vind het alleen wel moeilijk hoe ik hem dat wijs ga vertellen, want hij denk dat alles goed gaat omdat we het samen leuk hebben. Dan blijft hij maar ratelen en moet ik steeds hetzelfde herhalen van: het gevoel moet van twee kanten komen. Hij snapt het gewoonweg niet. Dan zou ik heel bot moeten worden en zo wil ik ook niet eindigen. Hij zegt nu al dat hij niet snapt dat ik er zo koel over doe.

Volgens mij moet je het heel simpel houden. "Ik hou niet (meer) genoeg van je, ik wil er een punt achter zetten." Je kan wel kort vertellen waarom, maar eigenlijk maken de redenen niet uit. Want weet je, wat je ook voor redenen geeft, hij is het er niet mee eens. Dus je hoeft niet te proberen hem te overtuigen, er komt niet een moment dat hij zegt: "Je hebt gelijk, laten we uit elkaar gaan." Accepteer dat hij het klote vindt (en jij misschien ook wel, omdat het nooit leuk is om je relatie te beëindigen). Ga er geen uren over praten, verdedig je beslissing niet. Hou het kort, zonder bot te zijn. En ga dan weer naar huis.

Succes meid!
Ik ga zo naar hem toe. Weet nu al hoe hij reageren gaat, maar voor mij is het punt al bereikt dat het geen zin meer heeft. Het wordt vast lastig omdat ik het niet leuk vind hem zo te zien, dat hij zich rot voelt, maar ik realiseer me ook dat hij het er toch nooit mee eens zou worden. Zoals jij zegt Flowerbloem.

kort maar krachtig zijn
Ben benieuwd hoe het gegaan is, dus als je je verhaal nog wil doen...

quote:flowerbloem schreef op 20 september 2010 @ 22:20:

Ben benieuwd hoe het gegaan is, dus als je je verhaal nog wil doen...

Heb je de openingspost wel goed gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven